Citroen C5 Aircross Vs Kia Sportage Vs SEAT Ateca
20.198 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2020)
Χωροταξικά…ζητήματα: Δοκιμάζουμε τα C5 Aircross, Kia Sportage και SEAT Ateca ψάχνοντας το καλύτερο μέσα στους αχανείς τους χώρους…
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Τα 3 μικρομεσαία crossover που δοκιμάζουμε ξεχωρίζουν στην κατηγορία για τον μεγάλο χώρο αποσκευών τους όντας τα καλύτερα σύμφωνα με τις μετρήσεις μας στον τομέα. Εκτός αυτού όμως έχουν και πολλά άλλα κοινά χαρακτηριστικά αλλά και αρκετές διαφορές διαμορφώνοντας μια αμφίρροπη μάχη στην συγκεκριμένη κατηγορία. Το νεότερο Citroen C5 Aircross, μπήκε δυνατά στην κατηγορία και με όπλα του την ξεχωριστή του εμφάνιση, το προηγμένο τεχνολογικό του προφίλ και την ευρυχωρία του συναγωνίζεται το άξιο σε όλα τα επίπεδα και ιδιαίτερα ισχυρό Kia Sportage. Απέναντί τους βρίσκεται το «πλήρες» και πολύ ενδιαφέρον οδηγικά SEAT Ateca. Τα δοκιμάζουμε λοιπόν στις βασικές και πιο κοντά σε τιμή εκδόσεις τους. Ας δούμε τι γίνεται σε αυτή την μάχη ξεχωριστά σε κάθε τομέα.Εμφάνιση: Κομψότητα από το C5 Aircross, δυναμική από Sportage και Ateca
H αισθητική των 3 μοντέλων διαφέρει αρκετά με το καθένα να εκφράζει τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα. Αναμφισβήτητα το νεότερο Citroen C5 Aircross είναι αυτό που τραβάει με μεγαλύτερη ευκολία τα βλέμματα. Είναι κομψό αισθητικά με την «προχωρημένη» του εμφάνιση να διαμορφώνεται κυρίως από τη φαρδιά μάσκα εμπρός, τα όμορφα φωτιστικά σώματα, τα διακριτικά airbumps στις πόρτες και την 230 χλστ. απόστασή του από το έδαφος που είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία, ενώ είναι και το μεγαλύτερο σε μήκος μοντέλο, στοιχεία που του χαρίζουν έναν πιο επιβλητικό χαρακτήρα. Το Κia Sportage διακρίνεται για την καλαίσθητη γενικότερα εικόνα του συνδυάζοντας καλύτερα τον δυναμισμό με την εκλεπτυσμένη αισθητική, κάτι που το καθιστά ξεχωριστό ανάμεσα στα μοντέλα της δοκιμής. Το Sportage κερδίζει τις εντυπώσεις γιατί δεν στηρίζεται σε κάτι ιδιαίτερα τραβηγμένο αισθητικά διαθέτοντας ως κύριο χαρακτηριστικό του την «tiger nose» σχεδίαση του εμπρός μέρους.
Το SEAT Ateca από την άλλη έχει εστιάσει ξεκάθαρα στη δυναμική σχεδιαστικά, υιοθετώντας την κλασική πλέον συνταγή των μοντέλων της SEAT. Έτσι συναντούμε έντονες ακμές και αιχμηρή σχεδίαση σε όλες τις επιφάνειες του, προσδίδοντας στο μικρομεσαίο SUV αυτό τον χαρακτήρα αποτελώντας και τα κύρια χαρακτηριστικά της σχεδίασής του.
Σεβαστη η "επιλογή" σας αλλα ξεχάσατε τελειως να αναφέρετε οτι λόγω της μαλακής ανάρτησης το citroen γέρνει στις στροφες οποτε ουτε για γρηγορη σπορ οδηγηση ειναι, ουτε για περιπλανηση μεσα στην πολη αφου στις στροφες δοκιμαζει τα νευρα του οδηγου...Αντιθετα το sportage ειναι απολαυστικο στα ζικ ζακ και ενδείκνυται για σπορ οδηγηση ειδικά το πετρελαιο με την ροπη... οι κορεατες το εχουν μελετησει σαφως καλυτερα γιαυτο και ειναι best seller ενω το c5 ειναι τελειως ψοφιο σε πωλήσεις