ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Honda e Vs Peugeot e-208

Honda e Vs Peugeot e-208

21.354 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2021)

Μοντέρνα και super hi-tech, τα Honda e και Peugeot e-208 είναι οι εναλλακτικές προτάσεις για όσους αναζητούν αστική ευελιξία με μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Ποιο ηλεκτρικό «τσέπης» επιλέγουμε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ηλεκτρικά «τσέπης» για σβελτάδα μες στην πόλη

  • Ψηφιακό μωσαϊκό με έως και 6 οθόνες στην καμπίνα του Honda e
  • Αλά καρτ οδηγική αίσθηση στο Honda e
  • Μεγαλύτερη αυτονομία στο e-208
  • Με σχεδόν διπλάσιο πορτ-μπαγκάζ και αρκετά φθηνότερο το e-208
Εσύ τι λες; Το πιο fun to drive Honda e με τα super hi-tech καλούδια και τις οθονάρες, ή το e-208 με τη μεγαλύτερη μπαταρία και χαμηλότερη τιμή;
 
Είναι η νέα πραγματικότητα στην οποία θέλοντας και μη θα προσαρμοστούμε. Ανεξάρτητα από το  αν κάποιος έχει επιφυλάξεις για το πόσο ρεαλιστική είναι αυτή η στροφή των 180 μοιρών, σε λίγα χρόνια τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι η ισχυρή πλειοψηφία. Και ας μην το θέλουμε. Δεν μας μένει, λοιπόν, παρά να είμαστε διαβασμένοι για όσα θα συναντήσουμε αφήνοντας κατά μέρους τις όποιες αμφιβολίες (μεγαλύτερο κόστος αγοράς, λιγοστοί σταθμοί φόρτισης, μικρή αυτονομία για ταξίδια).

Παρακάτω, λοιπόν συγκρίνουμε δύο ηλεκτρικά μοντέλα πόλης, τα Honda e και Peugeot e-208. Άλλωστε, αυτή η κατηγορία είναι εκεπου θα σημειώσει αρχικά την μεγαλύτερη άνοδο, καθώς από τη φύση τους τα ηλεκτρικά ενδείκνυνται για τις αστικές μετακινήσεις όπου θα υπάρχουν (σ.σ. πολύ μελλοντικά) περιορισμοί στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Πάμε λοιπόν να τα ξεψαχνίσουμε…

Τιμή: «Τσιμπημένο» μα πληρέστατο το Honda e, με δύο εκδόσεις On board Charger το e-208

Η έκδοση της δοκιμής Honda e Advance (με 17άρες ζάντες αλουμινίου) είναι «τσιμπημένη» οικονομικά, με κόστος 34.275 ευρώ με την κρατική επιδότηση. Βέβαια, μιλάμε για την ισχυρότερη έκδοση κινητήρα στα 154 άλογα, καθώς υπάρχει και εκείνη των 136 ίππων (30.185 ευρώ). Αναμενόμενα, ο εξοπλισμός είναι φουλ-έξτρα, καθώς από τη βασική έκδοση περιλαμβάνεται το Honda SENSING, μια πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφαλείας (αυτόνομη πέδηση με εντοπισμό πεζών και ποδηλατών, adaptive cruise control, σύστημα διατήρησης λωρίδας, έξυπνο περιοριστή ταχύτητας και σύστημα έκτακτης κλήσης e-call) και όλες οι απαραίτητες και μη παροχές του εξοπλισμού άνεσης.
Το Peugeot e-208 από την άλλη ξεκινάει από πιο χαμηλά, από τα 26.775 € στην έκδοση με τον on-board φορτιστή των 7,4 kW, ή τα 28.100 € με τον 11άρη φορτιστή, για τις εκδόσεις Active που όμως συγκριτικά έχουν λιγότερα καλούδια. Στην έκδοση GT που είναι η πιο πλούσια για το γαλλικό μοντέλο, η τιμή ανεβαίνει στα ίδια επίπεδα, δηλαδή στα 34.195 € (σ.σ. όλες οι τιμές με την κρατική επιδότηση).
 

Σχεδίαση: Ρετρό & φουτουριστικό το Honda e, δυναμικό & κομψό το e-208

Εσωτερικό: Καμπίνα... πιλοτήριο στο Honda e, hi-tech και εργονομική στο e-208

Χώροι: Σχεδόν διπλάσιο πορτ-μπαγκάζ στο e-208

Κινητήρες - Επιδόσεις: 18 παραπάνω άλογα στο… πισωκίνητο (!) Honda e

Φόρτιση - Αυτονομία: Προβάδισμα για το e-208

Οδική συμπεριφορά: Ευελιξία και fun to drive αίσθηση

Η γνώμη μας

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
FILIKOS DIAK