Κάθε νέο μοντέλο που περνάει το γκαράζ του AutoΤρίτη υποβάλλεται σε μία σειρά μετρήσεων κάτω από πραγματικές συνθήκες. Με αφορμή την έκρηξη πωλήσεων του ετοιμοπαράδοτου Ford Puma για το μήνα Αύγουστο, πάμε να δούμε πώς τα καταφέρνει στις δοκιμασίες του Test Center το δημοφιλές B-SUV της Ford.
Στρίβει καλά στον «Τάρανδο»; Πόσες αποσκευές χωράει το πορτ-μπαγκάζ; Κάνει φασαρία στα 100 και 120 χλμ./ώρα; Τι καίει στην πραγματικότητα; Αυτές και άλλες πολλές ερωτήσεις κάνουμε εδώ, στο AutoΤρίτη, μόλις έρχεται στα χέρια μας ένα καινούργιο μοντέλο. Το Test Center «πιάνει» δουλειά και αξιολογεί κάθε νέο αυτοκίνητο πραγματοποιώντας αποκλειστικές δοκιμασίες και μετρήσεις. Από την μέση κατανάλωση, τα φρένα και τις επιδόσεις, μέχρι το elk test και τον «Ταμερλάνο» για την πραγματική μέτρηση του χώρου αποσκευών.
Παρακάτω θα σας πούμε πώς τα πήγε σε κάθε ξεχωριστή μέτρηση το Ford Puma. Ένα από τα πιο fun-to-drive μοντέλα της αγοράς, το ετοιμοπαράδοτο B-SUV της εταιρείας με το οβάλ σχήμα ξεχώρισε τον μήνα Αύγουστο όταν και βρέθηκε στην 4η θέση των συνολικών λιανικών πωλήσεων της χώρας. Στο γκαράζ του AutoΤρίτη έχουν βρεθεί όλες οι εκδόσεις κινητήρων του Ford Puma (συν το «πολεμικό» ST των 200 ίππων), με το μικρό crossover να προσφέρεται μόνο σε ήπια υβριδικές επιλογές των 125 και των 155 ίππων με μηχανικό και αυτόματο 7-τάχυτο κιβώτιο Powershift. Πλην του elk test, κεντρικό σημείο αναφοράς μας είναι η «βασική» έκδοση Ford Puma των 125 ίππων με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο στο εξοπλιστικό πακέτο ST-Line (από 25.291€).