ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Opel Astra στο Elk Test: Όσο το πιέζαμε, τόσο πιο καλά συμπεριφερόταν

 Σχολιάστε 
50.658 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2024)
Opel Astra στο Elk Test: Όσο το πιέζαμε, τόσο πιο καλά συμπεριφερόταν
7 Φωτογραφίες »

- Πλέον «στρίβει» μέσω... Γαλλίας με DNA από το 308
- Ευχάριστα ανάλαφρη αίσθηση & νιώθεις ασφάλεια παντού!
- To ΕSP παρεμβαίνει έντονα στις ακραίες συνθήκες
- Έκανε τρομερή επίδοση όμως φορούσε μεγαλύτερες από τις στάνταρ ζάντες

Πλέον «στρίβει» μέσω... Γαλλίας με DNA από το 308

Η εποχή για το Astra μετά από την ενσωμάτωση της Opel στο Stellantis Group μαζί με τις Citroen-Peugeot και Alfa Romeo-Fiat, έφερε και νέα δεδομένα για το μοντέλο. Οι τεχνικοί της Opel κατάφεραν να έχουν πρόσβαση στα πατώματα και τα μηχανικά μέρη των Γάλλων. Έτσι το νέο Opel Astra βασίστηκε λίγο-πολύ στο Peugeot 308.

Το γαλλικό μοντέλο είχε καταφέρει μια top επίδοση στην απαιτητική δοκιμασία της αποφυγής ξαφνικού κινδύνου. Τι κατάφερε όμως το Opel Astra; Το μοντέλο που δοκιμάσαμε ήταν η έκδοση με τον 1,2 turbo Puretech των 130 ίππων που συνδυάζεται με κλασικό αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Η έκδοση εξοπλισμού ήταν η GS Line και το αυτοκίνητο «φορούσε» τροχούς 18 ιντσών με ελαστικά 225/40.

Να σημειώσουμε εδώ πως η δοκιμή έγινε στον πιστοποιημένο χώρο της σχολής ασφαλούς οδήγησης «Driving Academy» στις εγκαταστάσεις του Ιπποδρόμου στο Μαρκόπουλο Αττικής.

72 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια

Ξεκινήσαμε χαλαρά δοκιμάζοντας στα 72 χλμ./ώρα, ταχύτητα η οποία ήταν το όριο του Astra προηγούμενης γενιάς. Το νέο μοντέλο πέρασε αβίαστα χωρίς να επεμβαίνει το ESP, με το ελαφρύ τιμόνι να προσφέρει την απαιτούμενη ακρίβεια στην είσοδο της πρώτης στροφής, όσο και κατά τη διάρκεια του 2ου διαδρόμου και κατά την έξοδό του. Οι κλίσεις του αμαξώματος ήταν αισθητές, χωρίς όμως να επηρεάζουν τη συμπεριφορά που ήταν ουδέτερη σε αυτή την ταχύτητα τουλάχιστον. Ανάλογη εικόνα είχαμε και μέχρι στα 77 χιλιόμετρα με αυξανόμενη, αλλά πάντα προοδευτική υποστροφή. Μάλιστα όσο μεγάλωνε η ταχύτητα, τόσο πιο σταθερό εμφανιζόταν συνολικά το Opel Astra.


Το τιμόνι είναι ελαφρύ, αλλά σε τελική ανάλυση αρκούντως ακριβές και βοηθά το Opel Astra στη διαδικασία των απότομων αλλαγών πορείας.
7 Φωτογραφίες »

Το τιμόνι είναι ελαφρύ, αλλά σε τελική ανάλυση αρκούντως ακριβές και βοηθά το Opel Astra στη διαδικασία των απότομων αλλαγών πορείας.

Ελεγχόμενη υποστροφή στα 78 χλμ./ώρα

Έχοντας θετικότατες εντυπώσεις από την οδική συμπεριφορά του νέου Opel Astra και με τη συμπεριφορά του Peugeot 308 στο πίσω μέρος του μυαλού μας αποφασίσαμε να το πάμε πιο επιθετικά και να ανέβουμε στα 78 χλμ./ώρα. Αυτή η ταχύτητα αποδείχθηκε πάνω από το όριο του αυτοκινήτου, ωστόσο η όλη συμπεριφορά ήταν ενδεικτική του οδηγικού προφίλ του μοντέλου.

Πιο αναλυτικά λοιπόν, πάνω από το όριο το Astra έχει υποστροφική, αλλά προοδευτική συμπεριφορά. Το ESP έκανε αισθητή τη δράση του φρενάροντας δυνατά τους κατάλληλους τροχούς με αποτέλεσμα να μην χάνεται ο έλεγχος. Εδώ οι κλίσεις του αμαξώματος ήταν φυσικά ακόμα πιο έντονες, αλλά χωρίς να επηρεάζεται η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Δεν είχε απρόβλεπτη συμπεριφορά. Κρατάμε την ομοιογενή συμπεριφορά και το καλό πλαίσιο.

Πέρασε με επιτυχία στα 77,5 χλμ./ώρα!

Χάρη στα παραχωρημένα από την σχολή Driving Academy φωτοκύτταρα και όργανα μέτρησης που μας δείχνουν με ακρίβεια την ταχύτητα εισόδου, το Opel Astra κατάφερε να περάσει αρκετές φορές με ταχύτητα 77,5 χλμ./ώρα. Η αίσθηση που αφήνει το Astra είναι πως βασίζεται αρκετά στα ηλεκτρονικά του, αλλά αυτό που μετράει είναι η αποτελεσματικότητα. Και τα 77,5 χλμ./ώρα είναι μια από τις καλύτερες επιδόσεις, ωστόσο το μοντέλο φορούσε τις έξτρα ζάντες των 18 ιντσών με ελαστικά 225/40. Το χαμηλό προφίλ των τελευταίων δεν «μαγούλιαζε» βοηθώντας το Astra στη διαδικασία των εναλλαγών πορείας. Γι αυτό, όπως σε όλες τις περιπτώσεις που το μοντέλο δεν φοράει τις στάνταρ, για τη δημοφιλή έκδοση, ζάντες δέχεται ποινή 1,5 χλμ./ώρα. Την ίδια επίδοση (76 χλμ./ώρα) έχει καταφέρει και το «αδερφό» Peugeot 308.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS