Στο υβριδικό της Honda το σύστημα επιλέγει αυτόματα ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης για βέλτιστη απόδοση (EV, Hybrid ή Engine Drive).
Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα FORD KUGA, HONDA HR-V και PEUGEOT 3008
Ford Kuga vs Honda HR-V e:HEV vs Peugeot 3008: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει… Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας: Kuga και 3008 στο ταξίδι, HR-V σε μέση κατανάλωση και επιδόσεις
Ακόμη πιο μακριά χωρίς επίσκεψη σε πρατήριο καυσίμου μπορείς να φτάσεις με το diesel Peugeot 3008. Ο 1,5 BlueHDi αποδίδει 130 άλογα, συνδυάζεται με EAT8 αυτόματο κιβώτιο και με κατανάλωση στο ταξίδι στα 6,3 λτ./100 χλμ. έχει αυτονομία στα 1.019 χλμ. (ρεζερβουάρ 54 λτ.).
Το Honda HR-V e:HEV, από την πλευρά του, έχει μικρό ρεζερβουάρ και μικρή αυτονομία, εκμεταλλεύεται ωστόσο το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό του σύνολο για κορυφαία μέση κατανάλωση στα 5,5 λτ./100 χλμ.! Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως όσο περισσότερη κίνηση συναντήσαμε, τόσο πιο χαμηλή ήταν η κατανάλωσή του (3,5 λτ./100 χλμ. εντός πόλης). Αυτό προκύπτει διότι το ιαπωνικό C-SUV είναι τύποις... ηλεκτρικό. Υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, ο βασικός εκ των οποίων συνδέεται με τους εμπρός τροχούς τους οποίους κινεί με ενέργεια που παράγεται από ένα θερμικό κινητήρα. Η συνδυαστική ιπποδύναμη ορίζεται στα 131 άλογα.
Από εκεί και πέρα, το Honda HR-V e:HEV με το CVT κιβώτιο έχει καλύτερες ενδιάμεσες επιδόσεις με ομαλή μεταφορά ροπής και γραμμική αίσθηση κατά την επιτάχυνση (5,4 δλ. στα 60-100 χλμ./ώρα). Βέβαια, υστερεί στην ηχομόνωση σε πιο υψηλές ταχύτητες σε σχέση με τα Kuga και 3008, την ώρα που το μοντέλο της Ford έχει κορυφαία επιτάχυνση από στάση στα 9,37 δλ..
Τέλος, όσον αφορά τα φρένα, και τα τρία μοντέλα «φοράνε» αεριζόμενους δίσκους εμπρός και πίσω δισκόφρενα. Αρκετά αποτελεσματικά αποδείχθηκαν στο φρενάρισμα πανικού τα HR-V e:HEV και 3008 τα οποία «κοκκάλωσαν» από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,4 μέτρα.
Χώροι: «Βασιλιάς» στην πρακτικότητα το Ford Kuga, μικρό πορτ-μπαγκάζ στο Honda HR-V e:HEV
Στο Peugeot 3008, βέβαια, θα φιλοξενηθούν κατάτι πιο άνετα (πλάτος στα 1,43 εκ.), ενώ ευμέγεθες είναι και το πορτ-μπαγκάζ με 520 λτ. χωρητικότητας. Κορυφαίο στον στάνταρ χώρο για τα γόνατα των επιβατών είναι το Honda HR-V e:HEV (18,5 εκ.), το οποίο έχει Magic Seats με πολλαπλές ιδιότητες αναδίπλωσής που τονίζουν την πρακτικότητα. Βέβαια, υστερεί αρκετά στον χώρο αποσκευών (μόλις στα 335 λτ.).
Χάρη στο συρόμενο πίσω κάθισμα του Ford Kuga μπορείς να αυξομειώσεις τον χώρο αποσκευών (475-645 λτ.) ή τον «αέρα» για τα πόδια σου (7-19 εκατοστά).
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Μάρκα/Μοντέλο | FORD KUGA | HONDA HR-V | PEUGEOT 3008 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Μετρήσεις AutoΤρίτη | |||||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | BRIGESTONE | MICHELIN | CONTINENTAL | ||||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,37 | 9,7 | 11,48 | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 38,9 | 36,4 | 36,4 | ||||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,02 | 5,4 | 6,21 | ||||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,8 | 7,5 | 8,5 | ||||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 67,1 | 68 | 67,1 | ||||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 69,8 | 71,2 | 69,8 |
Μάρκα/Μοντέλο | FORD KUGA | HONDA HR-V | PEUGEOT 3008 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Μετρήσεις AutoΤρίτη | |||||||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 9,8 | 3,5 | 8,1 | ||||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα)
|
5,5 | 6,3 | 5,2 | ||||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 8,5 | 5,5 | 6,3 | ||||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
982 | 635 | 1019 | ||||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,41 | 1,36 | 1,43 | ||||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,46 | 1,44 | 1,46 | ||||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 7-19 | 18,5 | 15,5 | ||||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 6,2 | 2,5 | 4,5 | ||||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
475-645 | 335 | 520 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »