7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
«Κυριλέ» μικρομεσαίο για «χιλιομετροφάγους»: BMW Σειρά 1 Vs Peugeot 308
94.901 Επισκέψεις στο άρθρο (17/12/2022)
Συγκρίνουμε δύο μοντέρνα, ποιοτικά και «αυτόματα» μικρομεσαία με diesel κινητήρες για «χιλιομετροφάγους». Τι επιλέγεις με βάση της μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center; BMW Σειρά 1 ή Peugeot 308;
Γερμανική στιβαρότητα Vs γαλλική φινέτσα!
Η έλευση του Peugeot 308 έδωσε νέα πνοή στην κατηγορία των μικρομεσαίων, διότι μιλάμε για ένα μοντέλο με ξεκάθαρες hi-tech περγαμηνές. Ενώ, λοιπόν, ο γερμανικός ανταγωνισμός βάζει την δική του premium πινελιά (π.χ. BMW Σειρά 1), το γαλλικό hatchback με το ποιοτικό του υπόβαθρο αποτελεί μία αξιόλογη εναλλακτική πρόταση που θέλει να μπει σφήνα. Παίρνοντας ως βάση αναφοράς τους diesel κινητήρες των δύο μικρομεσαίων, συγκρίνουμε την BMW Σειρά 1 των 116 ίππων με το Peugeot 308 των 130 ίππων, αμφότερα με 8-τάχυτα αυτόματα κιβώτια. Ποιο κερδίζει στις μετρήσεις και ποιο έχει καλύτερο value for money;
Σχεδίαση: Αρέσει περισσότερο το μοδάτο 308 με το νέο έμβλημα
Ναι, είναι ζήτημα υποκειμενικό η εμφάνιση, ωστόσο στο Peugeot 308 οι σχεδιαστές της φίρμας κερδίζουν με το «καλησπέρα» τις εντυπώσεις. Μιλάμε για ένα εκλεπτυσμένο και φινετσάτο αυτοκίνητο, στο οποίο τις εντυπώσεις κλέβει το νέο σήμα στο κέντρο της μάσκας. Κομψή, αλλά πιο στιβαρή φιλοσοφία υιοθετεί η Σειρά 1 της BMW, με τις έντονες καμπύλες και γραμμές, καθώς και την κλασική γρίλια με τα νεφρά στο «πρόσωπο». Εσείς ποιο από τα δύο σχήματα προτιμάτε;
Εσωτερικό: Premium η Σειρά 1, ποιοτικό και super ψηφιακό 308
Η τεχνολογική και ποιοτική αναβάθμιση του Peugeot 308 είναι περισσότερο ορατή στην διακόσμηση της καμπίνας. Κατά κανόνα, ο γερμανικός ανταγωνισμός διαμορφώνει τα δεδομένα στο κομμάτι της ποιότητας στο εσωτερικό, με την Σειρά 1 να ακολουθεί υψηλά standards. Η ποιότητα κατασκευής με μαλακά στην αφή μέρη και τη στιβαρή συναρμογή δεν επιδέχεται αμφισβήτησης, ενώ και ο διάκοσμος είναι όμορφος. Ξεκάθαρες premium περγαμηνές, πάντως, παρουσιάζει και το Peugeot 308, που εντυπωσιάζει με την αισθητική και την ποιότητα των υλικών του. Πιο συγκεκριμένα, βλέπουμε μαλακά μέρη σε διάφορα σημεία του εσωτερικού, από το ταμπλό μέχρι την εξωτερική πλευρά της κονσόλας (εκεί που ακουμπάει το γόνατο οδηγού-συνοδηγού).
Εκεί που υπερέχει το γαλλικό hatchback είναι στον ψηφιακό προσανατολισμό του. Από την βασική έκδοση διαθέτει δύο 10άρες οθόνες που εξυπηρετούν την i-cockpit προσέγγισή του. Μπροστά από τον οδηγό υπάρχει ένας πίνακας οργάνων με δυνατότητες διαμόρφωσης, καθώς και μία HD οθόνη για τον χειρισμό του infotainment «μέσα» στο κέντρο του ταμπλό. Όσον αφορά την BMW Σειρά 1, ο πίνακας οργάνων έχει «βασική» διάμετρο 5,1 ίντσες, με ένα πιεζοπεριστροφικό επιλογέα στη βάση της κονσόλας να βοηθά στο χειρισμό της στάνταρ οθόνης των 8,8 ιντσών.
Εκεί που υπερέχει το γαλλικό hatchback είναι στον ψηφιακό προσανατολισμό του. Από την βασική έκδοση διαθέτει δύο 10άρες οθόνες που εξυπηρετούν την i-cockpit προσέγγισή του. Μπροστά από τον οδηγό υπάρχει ένας πίνακας οργάνων με δυνατότητες διαμόρφωσης, καθώς και μία HD οθόνη για τον χειρισμό του infotainment «μέσα» στο κέντρο του ταμπλό. Όσον αφορά την BMW Σειρά 1, ο πίνακας οργάνων έχει «βασική» διάμετρο 5,1 ίντσες, με ένα πιεζοπεριστροφικό επιλογέα στη βάση της κονσόλας να βοηθά στο χειρισμό της στάνταρ οθόνης των 8,8 ιντσών.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Μάρκα/Μοντέλο | PEUGEOT 308 | BMW ΣΕΙΡΑ 1 |
---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | PEUGEOT 308 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps | BMW ΣΕΙΡΑ 1 116d 116ps |
Κατηγορία μοντέλου | ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ Diesel AUTO | ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ Diesel AUTO |
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2022 | 2019 |
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Diesel | Diesel |
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1499 | 1496 |
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
130 | 116 |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm)
|
300 | 270 |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
AUTO | AUTO |
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
8 | 8 |
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ΕΜΠΡΟΣ |
Μέτρηση κατανάλωσης σε συνθήκες πόληςΠραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.)
|
7 | 8,8 |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΠραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.)
|
3,6 | 5,1 |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ/100χλμ.)
|
5,7 | 6,2 |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική αυτονομία (χλμ.)
|
1472 | 824 |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
10,2 | 14,8 |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΧώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.)
|
2,8 | 1,8 |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,36 | 1,34 |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα)
|
384 | 380 |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
10,6 | 10,1 |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.)
|
7,6 | 7,9 |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
207 | 200 |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,4 | 35,1 |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 2 |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »