Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Opel Crossland, Seat Arona και Toyota Yaris Cross
42.626 Επισκέψεις στο άρθρο (15/3/2023)
6 Φωτογραφίες »
Με ECO πρόγραμμα λειτουργίας και εκμεταλλευόμενος στο έπακρο τη δυνατότητα για ηλεκτροκίνηση, η αστική κατανάλωση του Yaris Cross Hybrid μπορεί να πέσει και γύρω 4,5 λτ./100 χλμ..
Opel Crossland Vs Seat Arona Vs Toyota Yaris Cross: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρες - Κατανάλωση: Crossland στο ταξίδι, Yaris Cross στην πόλη και ο... αστερίσκος με το Arona
Και ποιο «καίει» λιγότερο; Αρχικά να πούμε ότι και τα 3 SUV πόλης θα σου γλιτώσουν πολλά χρήματα σε ετήσια βάση. Εφόσον μιλήσουμε αποκλειστικά αριθμητικά, το SEAT Arona με το φυσικό αέριο είναι φθηνότερο, διότι σου κοστίζει 5,7 ευρώ/100 χλμ. (1,2 ευρώ/κιλό CNG). Ο 1.000άρης TSI αποδίδει 90 άλογα και καταναλώνει φυσικό αέριο (σε τρεις δεξαμενές με συνολική χωρητικότητα 13,8 κιλών κάτω από το χώρο αποσκευών).
Κάτι λιγότερο από 10 ευρώ θα δώσεις για κάθε 100 χλμ. με το diesel Opel Crossland (5,8 λτ./100 χλμ.). Στον αυτοκινητόδρομο ο 1.500άρης BlueHDi των 110 ίππων «καίει» μόλις 4,4 λτ. στον αυτοκινητόδρομο (κόστος 7,5 €/χλμ. για 1,71 ευρώ/λτ.). Όσον αφορά το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Toyota Yaris Cross αποτελείται από έναν 3κύλινδρο θερμικό 1.500άρη κινητήρα 92 ίππων, ένα compact ηλεκτρικό μοτέρ 80 ίππων με εξελιγμένο σύστημα ψύξης και θέρμανσης, μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου και αυτόματο σύστημα μετάδοσης e-CVT με πλανητικά γρανάζια, με το σύνολο να αποδίδει συνδυαστικά 116 άλογα. Η κατανάλωση συγκαταλέγεται στις κορυφαίες για βενζινοκίνητα μοντέλα (5,3 λτ./100 χλμ.), με τις ανάγκες σε καύσιμο να μειώνονται αισθητά εντός πόλης (4,5 λτ.) όταν και θα πληρώσεις γύρω στα 8,5 ευρώ.
Συγκριτικά, ποιο με συμφέρει περισσότερο; Το Opel Crossland, όπως κάθε πετρελαιοκίνητο, έχει νο1 ατού την αυτονομία σε ταξίδι που στην προκειμένη ξεπερνά τα 1.000 χλμ. Το Τoyota Yaris Cross Hybrid, από την πλευρά του, συμφέρει για όσους κινούνται το μεγαλύτερο διάστημα του χρόνου μέσα στην πόλη. Μην ξεχνάμε πως μέχρι τα 130 χλμ./ώρα υπάρχει αισθητή ηλεκτρική βοήθεια ή και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Τέλος, το SEAT Arona με το φυσικό αέριο είναι πιο οικονομικό συνδυαστικά, αν μιλήσουμε μόνο υπολογιστικά, αλλά έχει το ζήτημα της αυτονομίας με τα λιγοστά πρατήρια φυσικού αερίου (26 σε όλη την Ελλάδα και μόλις 8 στην Αθήνα) και το μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης (9 λτ.). Στα θετικά των Arona και Yaris Cross να βάλουμε την απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας και την ελεύθερη διέλευση στο Δακτύλιο.
Για εκείνους που θέλουν και επιδόσεις, το Toyota Yaris Cross Hybrid με την καλύτερη ιπποδύναμη και το αυτόματο κιβώτιο e-CVT είναι πιο γρήγορο σε ενδιάμεσες ρεπρίζ (προσπεράσεις), με το Crossland 0,5 δλ. ταχύτερο στην επιτάχυνση από στάση.
Κάτι λιγότερο από 10 ευρώ θα δώσεις για κάθε 100 χλμ. με το diesel Opel Crossland (5,8 λτ./100 χλμ.). Στον αυτοκινητόδρομο ο 1.500άρης BlueHDi των 110 ίππων «καίει» μόλις 4,4 λτ. στον αυτοκινητόδρομο (κόστος 7,5 €/χλμ. για 1,71 ευρώ/λτ.). Όσον αφορά το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Toyota Yaris Cross αποτελείται από έναν 3κύλινδρο θερμικό 1.500άρη κινητήρα 92 ίππων, ένα compact ηλεκτρικό μοτέρ 80 ίππων με εξελιγμένο σύστημα ψύξης και θέρμανσης, μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου και αυτόματο σύστημα μετάδοσης e-CVT με πλανητικά γρανάζια, με το σύνολο να αποδίδει συνδυαστικά 116 άλογα. Η κατανάλωση συγκαταλέγεται στις κορυφαίες για βενζινοκίνητα μοντέλα (5,3 λτ./100 χλμ.), με τις ανάγκες σε καύσιμο να μειώνονται αισθητά εντός πόλης (4,5 λτ.) όταν και θα πληρώσεις γύρω στα 8,5 ευρώ.
Συγκριτικά, ποιο με συμφέρει περισσότερο; Το Opel Crossland, όπως κάθε πετρελαιοκίνητο, έχει νο1 ατού την αυτονομία σε ταξίδι που στην προκειμένη ξεπερνά τα 1.000 χλμ. Το Τoyota Yaris Cross Hybrid, από την πλευρά του, συμφέρει για όσους κινούνται το μεγαλύτερο διάστημα του χρόνου μέσα στην πόλη. Μην ξεχνάμε πως μέχρι τα 130 χλμ./ώρα υπάρχει αισθητή ηλεκτρική βοήθεια ή και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Τέλος, το SEAT Arona με το φυσικό αέριο είναι πιο οικονομικό συνδυαστικά, αν μιλήσουμε μόνο υπολογιστικά, αλλά έχει το ζήτημα της αυτονομίας με τα λιγοστά πρατήρια φυσικού αερίου (26 σε όλη την Ελλάδα και μόλις 8 στην Αθήνα) και το μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης (9 λτ.). Στα θετικά των Arona και Yaris Cross να βάλουμε την απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας και την ελεύθερη διέλευση στο Δακτύλιο.
Για εκείνους που θέλουν και επιδόσεις, το Toyota Yaris Cross Hybrid με την καλύτερη ιπποδύναμη και το αυτόματο κιβώτιο e-CVT είναι πιο γρήγορο σε ενδιάμεσες ρεπρίζ (προσπεράσεις), με το Crossland 0,5 δλ. ταχύτερο στην επιτάχυνση από στάση.
Σημερινή τιμή |
24.270 ευρώ: Toyota Yaris Cross 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD |
Χώροι: Στάνταρ συρόμενα καθίσματα στο Crossland, μικρό πορτ-μπαγκάζ το Arona
Εξαιτίας της τοποθέτησης των δεξαμενών του φυσικού αερίου, το SEAT Arona έχει το μικρότερο όλων χώρο αποσκευών (292 λτ.), προσφέρει όμως μπόλικο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών (11 εκ.). Στα 397 λτ. είναι η εργοστασιακή χωρητικότητα του Yaris Cross (406 λτ. μετρήσαμε εμείς), 410-520 λτ. λέει τις Opel, (413 λτ. σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center). Γιατί αλλάζει η τιμή; Διότι στο Crossland υπάρχει στάνταρ δυνατότητα ρύθμισης των πίσω καθισμάτων του κατά 15 εκ., λεπτομέρεια που ενισχύει την πρακτικότητα.
6 Φωτογραφίες »
Θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα σε όλο το διαθέσιμο φάσμα περιστροφής του δίνει η υψηλή από τα χαμηλά και τις 1.750 σ.α.λ. ροπή (250 Nm) του 1.500άρη diesel κινητήρα των 110 ίππων.
Μάρκα/Μοντέλο | Opel Crossland | Seat Arona | Toyota Yaris Cross | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 5 | 4 | 6 | |||||
Έκδοση εξοπλισμού | EDITION | STYLE | ACTIVE | |||||
Τιμή | ||||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | BRIGESTONE | HANKOOK | GOODYEAR | |||||
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | 215 | 205 | 215 | |||||
Είναι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να αποφύγει ένα αυτοκίνητο ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί ξαφνικά στο δρόμο και θα επανέλθει στην λωρίδα κυκλοφορίας (Τεστ αποφυγής Κινδύνου)Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
- | - | 73 | |||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,38 | 12 | 11,73 | |||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 39,5 | 38,6 | 36,8 | |||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 18,02 | - | 18,1 | |||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 123,8 | - | 123,8 | |||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,69 | 8,66 | 6,21 | |||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 12,6 | 12 | 8,4 | |||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 69,8 | 69,2 | 67,3 | |||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 72,5 | 72 | 70,4 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 6,9 | - | 4,5 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (κιλά/100 χλμ.) | - | 5,2 | - | |||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
|
4,4 | - | 6,7 | |||||
Κατανάλωση σε ταξίδι (κιλά/100 χλμ./ώρα) | - | 3,8 | - | |||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,8 | - | 5,3 | |||||
Μέση κατανάλωση (κιλά/100 χλμ.) | - | 4,7 | - | |||||
Κόστος σε ευρώ/100 χλμ. | 9,9 (1,7 ευρώ το diesel) | 5,6 (1,2 ευρώ το CNG) | 10,1 (1,9 ευρώ η βενζίνη) | |||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
1023 | 363 (μόνο με φυσικό αέριο) | 537 | |||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,33 | 1,33 | 1,3 | |||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,37 | 1,38 | 1,34 | |||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 9,7 | 11 | 5,5 | |||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 4,8 | 4,1 | 4 | |||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
410-520 | 282 | 397 | |||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
|
- | - | 19 | |||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
|
- | 66 | 75 | |||||
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
- | 101 | - | |||||
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
- | 101 | - | |||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
|
- | 723 | 865 | |||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
|
- | 440 | 560 | |||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
|
- | 200 | 197 | |||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
|
- | 114 | 106 |
Σελίδα 2 | Super Συγκριτικό: Opel Crossland Vs Seat Arona Vs Toyota Yaris Cross |
Σελίδα 3 | Opel Crossland Vs Seat Arona Vs Toyota Yaris Cross: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 4 | Opel Crossland Vs Seat Arona Vs Toyota Yaris Cross: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό Opel Crossland Vs Seat Arona Vs Toyota Yaris Cross: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |