ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ford Explorer & VW ID.4: Έχουν το ίδιο πάτωμα, αλλά πόσο μοιάζουν;

 Σχολιάστε 
40.426 Επισκέψεις στο άρθρο (9/4/2023)
Ford Explorer & VW ID.4: Έχουν το ίδιο πάτωμα, αλλά πόσο μοιάζουν;
6 Φωτογραφίες »

Το νέο Ford Explorer είναι το πρώτο από τα εννιά καινούργια αμιγώς ηλεκτρικά που ετοιμάζεται να παρουσιάσει η Ford ως το 2024. Βασισμένο στην MEB πλατφόρμα της Volkswagen, την οποία χρησιμοποιεί και το ID.4, πόσο μοιάζει το νέο ηλεκτρικό της Ford με το μικρομεσαίο SUV της Volkswagen.

autotriti team

Η πλατφόρμα MEB «ένωσε» Ford και Volkswagen

Η αρχή έγινε με την Ford Mustang Mach-E, το pony-car που «εξηλεκτρίστηκε» και έγινε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό στην ιστορία της Ford. Δίνοντας συνέχεια στον ηλεκτρικό της μετασχηματισμό η Ford προχώρησε στα επίσημα αποκαλυπτήρια του Ford Explorer. Ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV που διατηρεί την ονομασία του θηριώδους μοντέλου με τα 30+ χρόνια ζωής, στην πράξη όμως έχει περισσότερα κοινά στοιχεία με ένα αυτοκίνητο της... Volkswagen.
 
Όταν πριν λίγα χρόνια Ford και Volkswagen έκαναν γνωστή τη συνεργασία τους, άπαντες περιμέναμε τα πρώτα δείγματα αυτής της σύμπραξης. Το περασμένο καλοκαίρι «γνωρίσαμε» το νέο VW Amarok με μηχανικά μέρη από το εμβληματικό Ranger, πλέον περνάμε στο ηλεκτρικό Ford Explorer. Ένα μοντέλο που δανείζεται την πλατφόρμα των ηλεκτρικών της Volkswagen (MEB), πάνω στην οποία έχει «χτιστεί» μεταξύ άλλων και το VW ID.4.

Ναι, έχουν ίδιο πάτωμα, αλλά πόσο μοιάζουν στην πράξη; Από τις μέχρι τώρα πληροφορίες που έχουμε στα χέρια μας, πάμε να συγκρίνουμε τα δύο ηλεκτρικά Ford Explorer και Volkswagen ID.4.
 

Σχεδίαση - διαστάσεις: Πιο SUVάτο αν και ελάχιστα μικρότερο το Explorer

Ξεκινώντας από τα... βασικά, τα δύο μοντέλα έχουν παραπλήσιες διαστάσεις και ύψος γύρω στα 4,6 μέτρα. Ελάχιστα μεγαλύτερο σε μήκος είναι το ID.4 (4.584 χλστ.), με το Ford Explorer των 4,46 μέτρων να είναι πιο φαρδύ (1,87 μ.) από το C-SUV της VW. Μάλιστα, η νέα κλειστού τύπου μάσκα σε σχήμα «U» στο Ford Explorer ενισχύει την αίσθηση διευρυμένου πλάτους.
 
Κατά τα λοιπά, το Explorer θα λέγαμε ότι εκφράζει με μεγαλύτερη πιστότητα το SUV DNA.
Ακολουθεί μία πιο boxy σχεδιαστική λογική συγκριτικά με το ID.4 και την ελαφρά, coupe φιλοσοφία του πίσω μέρους, με αμφότερα τα μοντέλα να δίνουν μεγάλη βαρύτητα στην αεροδυναμική λόγω της ηλεκτρικής φύσης τους. Και στα δύο η διχρωμία στις κολώνες δίνει την αίσθηση αιωρούμενης οροφής, σε έξτρα εξοπλισμό και με γυάλινη επιφάνεια. Παρόμοιο είναι το design σε εμπρός και πίσω μέρος, με μία μαύρη φάσα να ενώνει τα φώτα τύπου Matrix. Από τις εικόνες που έχουμε στη διάθεσή μας, πάντως, το Ford Explorer είναι περισσότερο εντυπωσιακό εμφανισιακά, συνδυάζοντας την επιβλητικότητα με τις σύγχρονες σχεδιαστικές γραμμές. Μικρή αλλά άξια αναφοράς η διαφορά στις διαθέσιμες διαστάσεις της ζάντας, οι οποίες στο Explorer προσφέρονται στις 19, 20 και 21 ίντσες και έχουν ειδική σχεδίαση για καλύτερη αεροδυναμική και ψύξη στα φρένα (18-20 ίντσες στο ID.4 , 21 ίντσες στο ID.4 GTX).

Σελίδα 2Εσωτερικό & Χώροι: Ποιος κερδίζει πού και γιατί;
Σελίδα 3Αυτονομία, άλογα & η γνώμη μας
Toyota
Cupra