Ford Puma ή Kuga; Πού διαφέρουν; Ποια έκδοση αξίζει;
- Ασυναγώνιστο το Kuga σε χώρους
- Κορυφαίο το πορτ-μπαγκάζ του Puma
- Αρκετός ο 1.000άρης για το Puma
- «Καταιγίδα» & δεν καίει το Kuga
Προσιτό mild hybrid Puma ή το «βαρβάτο» Plug-in υβριδικό Kuga;
Tα Puma και Κuga είναι τα δύο πιο μοσχοπουλημένα SUV της Ford τα τελευταία χρόνια, ωστόσο το καθένα έχει τα δικά του μοναδικά χαρακτηριστικά, διαφορετικό μέγεθος και εξοπλίζεται με τη δική του φαρέτρα κινητήρων. Με δεδομένο πως και τα δύο έχουν ως στόχο να καλύπτουν τις ανάγκες μιας οικογένειας και γνωρίζοντας πως δεν είναι λίγοι οι υποψήφιοι αγοραστές που βρίσκονται σε δίλημμα για το εάν πρέπει να προτιμήσουν ένα μικρό SUV σαν το Puma από ένα μικρομεσαίο SUV σαν το Kuga, θα προσπαθήσουμε σε αυτό το θέμα να αναδείξουμε τα δυνατά σημεία της κάθε επιλογής.
Για να έχει η σύγκρισή μας καλύτερη «στόχευση», αποφασίσαμε να θέσουμε αντιμέτωπα το Ford Puma στην ήπια υβριδική του έκδοση με τα 125 άλογα και το μηχανικό κιβώτιο με κόστος 26.313 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο ST-Line (δείτε εδώ τον εξοπλισμό κάθε έκδοσης του Puma) και το Plug-in υβριδικό Kuga (διαβάστε τη δοκιμή μας) με τα 225 άλογα στο εξοπλιστικό επίπεδο ST-Line X και τιμή εκκίνησης τα 49.990 ευρώ.
Σημερινή τιμή |
26.313 ευρώ: Ford Puma 1.0 125 PS mHEV |
49.990 ευρώ: Ford Kuga 2.5 Duratec PHEV 225 PS FWD |
Σχεδίαση: Νεανικό το Puma, ώριμο το Kuga
Η σχεδίαση των δύο μοντέλων μοιάζει σαν μια συνέχεια και εξέλιξη από το ένα στο άλλο σύμφωνα με τα θέλω της ηλικίας. Τι εννοούμε; Αν σε έναν νέο αρέσει το Puma τώρα, ο εαυτός του που ήρθε από το μέλλον θα προτιμούσε το Kuga. Το Puma των 4,19 μ. εκφράζει περισσότερο το στοιχείο του δυναμισμού μέσω των αναλογιών του και των έντονων φουσκωμάτων στο αμάξωμα, το οποίο γίνεται ακόμα πιο εμφανές στην έκδοση ST Line. Από την άλλη το Kuga, κρατώντας στοιχεία που στο Puma δίνουν ένα macho στυλ, όπως η μεγάλη μάσκα και τα ψηλά τοποθετημένα σώματα, τα εντάσσει σε ένα πιο εκλεπτυσμένο σχεδιαστικό μοτίβο, με όμορφες ρέουσες γραμμές και φυσικά πιο απλωμένες διαστάσεις (4,61 μ. μήκος). Έτσι καταφέρνει και ενσωματώνει τη σχεδιαστική του αυτοπεποίθηση σε ένα πιο «ενήλικο» και οικογενειακό σύνολο.
Το Puma ξεχωρίζει για τους μυώδεις του θόλους την στιγμή που το Kuga μοιάζει πιο επιβλητικό.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Ασυναγώνιστο το Kuga σε εσωτερικούς χώρους, όπλο το πορτ-μπαγκάζ του Puma |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Αρκετός ο 1.000άρης για το Puma, «καταιγίδα» με χαμηλή κατανάλωση το Kuga |
Σελίδα 4 | Συμπέρασμα: Πιο προσιτό το Puma, αξίζει τα λεφτά του το Kuga |