Είναι SUV και δεν καίνε: Honda Jazz Crosstar ή HR-V;
Είναι hybrid SUV και δεν «καίνε»: Honda Jazz Crosstar ή HR-V;
- Το Honda HR-V «καίει» 6,3 ευρώ ανά 100 χλμ. μέσα στην πόλη
- Το Jazz Crosstar έχει 9 λιγότερα άλογα αλλά επιταχύνει και προσπερνά πιο γρήγορα από το HR-V
- Χωράει εύκολα 5ο επιβάτη στο πίσω κάθισμα το HR-V
- Φρενάρει 2,5 μέτρα καλύτερα το HR-V παρότι είναι 200 κιλά πιο βαρύ
Το Honda HR-V «καίει» 6,3 ευρώ ανά 100 χλμ. μέσα στην πόλη
To Honda HR-V τροφοδοτείται από ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο 131 ίππων, το οποίο εκτός από καλές επιδόσεις σε επιτάχυνση και προσπέρασμα, προσφέρει οικονομικότατες μετακινήσεις μέσα στην πόλη, όπου μπορεί να συμπληρώσει 100 χλμ. καίγοντας μόνο 3,5 λτ./100 χλμ. δηλαδή περίπου 6,3 ευρώ!
Το Jazz Crosstar έχει 9 λιγότερα άλογα αλλά επιταχύνει και προσπερνά πιο γρήγορα από το HR-V
Το ανανεωμένο Jazz Crosstar αποδίδει πλέον 122 άλογα, άρα 9 λιγότερα από το HR-V, όμως κυρίως χάρη στο μικρότερο βάρος που έχει, μπορεί να κινηθεί πιο σβέλτα. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 9,4 δλ. και το προσπέρασμα στο 80-120 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ. αντί 9,7 και 7,5 δλ. που χρειάζεται το HR-V.
Χωράει εύκολα 5ο επιβάτη στο πίσω κάθισμα το HR-V
Τόσο το Jazz Crosstar όσο και το HR-V διαθέτουν ευρύχωρη καμπίνα, όμως το μεγαλύτερο μεταξόνιο και μέγεθος του δεύτερου, του δίνουν την δυνατότητα να μεταφέρει με άνεση 3 επιβάτες πίσω, χάρη στο κάθισμα πλάτους 1,36 μέτρων. Μεγάλος είναι και ο χώρος που προσφέρει το HR-V για τα πόδια των πίσω επιβάτων στα 18,5 εκατοστά. Το Jazz Crosstar από την άλλη, παρά το μικρότερο μέγεθός του δίνει στους επιβάτες ένα έντονο αίσθημα ευρυχωρίας, μέσω της σχεδίασης της καμπίνας.
Φρενάρει 2,5 μέτρα καλύτερα το HR-V παρότι είναι 200 κιλά πιο βαρύ
Ιδιαίτερα αποτελεσματικά είναι τα φρένα του HR-V καθώς, σύμφωνα με τις μετρήσεις που κάναμε σε πραγματικές συνθήκες, το οικογενειακό SUV της Honda καταφέρνει να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 36,6 μέτρα, νούμερο που το φέρνει στις πρώτες θέσεις της κατηγορίας του.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση: SUV πόλης το Jazz Crosstar, οικογενειακό SUV το HR-V |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Hi-tech και ευρύχωρα στην καμπίνα |
Σελίδα 4 | Κινητήρας: Έχει 9 λιγότερα άλογα αλλά έχει λίγο καλύτερες επιδόσεις το Jazz Crosstar |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Ιδανικό για την πόλη το Jazz Crosstar, πατάει εύκολα χώμα το HR-V |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας |