Peugeot 2008: Βενζίνη με 130 ή ήπια υβριδικό με 136 άλογα;
- Και τα δύο μπαίνουν στο Δακτύλιο, αλλά το ήπια υβριδικό 2008 έχει χαμηλότερη κατανάλωση 0,7 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή)
- Το ήπια υβριδικό είναι αυτόματο, για αυτό και επιταχύνει 2,5 δλ. πιο γρήγορα στο 0-100 χλμ./ώρα
- Το βενζινοκίνητο είναι φθηνότερο (24.800 ευρώ), στα 28.600 ευρώ είναι το mild hybrid
Σε βενζίνη με 100 ίππους είναι πιο Το βενζινοκίνητο είναι φθηνότερο (24.800 ευρώ), στα 28.600 ευρώ είναι το mild hybridκατά 4.000+ ευρώ
Το ανανεωμένο Peugeot 2008 εκτός από τις γνωστές βενζινοκίνητες επιλογές στα 100 και τα 130 άλογα, συνδυάζεται πλέον και με μια νέα ήπια υβριδική έκδοση με 136 ίππους. Πάμε να δούμε ποιες είναι οι διαφορές που έχει η νέα αυτή mild hybrid έκδοση σε σχέση με την βενζινοκίνητη στα 100 άλογα που ήταν και η πιο δημοφιλής.
Από πλευράς τιμής, το βενζινοκίνητο 2008 με τα 100 άλογα (διαβάστε την δοκιμή του) ξεκινάει από τα 24.800 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Active, ενώ η δεύτερη επιλογή είναι η Allure με τιμή 26.600 ευρώ. Από την άλλη, το ήπια υβριδικό 2008 με τα 136 άλογα κοστίζει 3.800-4.200 ευρώ παραπάνω στις αντίστοιχες εκδόσεις και συγκεκριμένα από 28.600 ευρώ στην Active, από 30.800 στην Allure και από 33.300 ευρώ στην κορυφαία GT. Σε σύγκριση με το 100άρι πάντως, αξίζει να σημειώσουμε πως το ήπια υβριδικό συνδυάζεται με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο e-DCS6 σε όλες τις εκδόσεις.
Και τα δύο μπαίνουν στο Δακτύλιο, αλλά το ήπια υβριδικό 2008 έχει χαμηλότερη κατανάλωση 0,7 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή)
Το ήπια υβριδικό 2008 εξοπλίζεται με βενζινοκινητήρα PureTech 1,2 λίτρων σε συνδυασμό με ένα νέο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων. Το ήπια υβριδικό σύστημα έχει την δυνατότητα να κινήσει μόνο του το γαλλικό SUV σε μικρές ταχύτητες κατά την εκκίνηση και πάνω στο παρκάρισμα με αποτέλεσμα η κατανάλωση να μειώνεται αισθητά όπως και οι ρύποι. Σε σχέση με το 2008 με τα 100 άλογα, η Peugeot ανακοινώνει πως η μέση κατανάλωση είναι σχεδόν 1 λτ. χαμηλότερη στο 2008 Hybrid (4,9 λτ. αντί για 5,6 λτ.). Τέλος, κοινό πλεονέκτημα και των δύο είναι πως μπορούν να μπαίνουν κάθε μέρα στον Δακτύλιο. Με το mild hybrid αυτό ισχύει λόγω τεχνολογίας, ενώ με το βενζινοκίνητο επειδή είναι Euro 6 και με ρύπους κάτω από 150 γρ. CO2/χλμ..
Το ήπια υβριδικό είναι αυτόματο, για αυτό και επιταχύνει 2,5 δλ. πιο γρήγορα στο 0-100 χλμ./ώρα
Τα 36 άλογα παραπάνω του ήπια υβριδικού 2008 έχουν αντίκρισμα στην πράξη, σύμφωνα τουλάχιστον με τα όσα υπόσχονται οι Γάλλοι. Στην ανακοίνωσή τους για το εξηλεκτρισμένο 2008, κάνουν γνωστό πως το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 8,3 δλ. και η μέγιστη τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 200 χλμ./ώρα (206 συγκεκριμένα). Πιο αργό είναι με αρκετούτσικη διαφορά το βενζινοκίνητο, αφού η επίδοσή του 0-100 χλμ./ώρα είναι 10,8 δλ. και η μέγιστη ταχύτητά του τα 183 χλμ./ώρα.