Σε κίνηση κάτω των 30 χλμ./ώρα το KGM Torres θα περάσει σε νεροφάγωμα βάθους μέχρι και 30 εκατοστά, αξιοποιώντας την μεγάλη απόσταση από το έδαφος (19,5 εκ.) και την αποτελεσματική στεγανοποίηση του πλαισίου του.
Με το drive mode «Winter» κερδίζεις μεγαλύτερη ευστάθεια στο χιόνι & τον πάγο
Αξιοποιώντας την 4κίνηση, το KGM Tivoli θα πατήσει πειστικά στο χώμα, αξιοποιώντας την καλή απόσταση από το έδαφος (17,8 εκ) και τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής στις 17,5, 17 και 27 μοίρες, αντίστοιχα.
Οι 4κίνητες εκδόσεις των μοντέλων της KGM έχουν 3+1 drive modes. Υπάρχουν οι επιλογές Normal και Sport που προσαρμόζουν την απόκριση του κινητήρα. Έπειτα, είναι η επιλογή Winter που χρησιμεύει σε... ό,τι λέει το όνομά της. Στο χιόνι ή στον πάγο, εξασφαλίζει ακόμη μεγαλύτερη ευστάθεια, σιγουριά αλλά και ασφάλεια οδήγησης.
Σε χαμηλές ταχύτητες υπάρχει η επιλογή «Lock», που μοιράζει τη ροπή 50%-50% εμπρός-πίσω
Από εκεί και πέρα, το «+1» αφορά την επιλογή «Lock». Σε χαμηλές ταχύτητες, στα πιο ανώμαλα εδάφη ή σε περιοχές με έντονη κλίση, τα αυτοκίνητα της KGM «κλειδώνουν» το διαφορικό και την 4κίνησή τους. Η ροπή μοιράζεται σε ποσοστό 50%-50% εμπρός-πίσω, στοιχείο που εξασφαλίζει κατευθυντική σταθερότητα, σε συνδυασμό και με την τεχνολογία Hill Descent Control (Σύστημα Ελέγχου Κατάβασης/ Σύστημα Υποβοήθησης Καθόδου).
Τα KGM είναι φτιαγμένα σε μεγάλο ποσοστό (+70%) από χάλυβα, κάτι που βοηθάει στην οδήγηση σε ανώμαλα εδάφη
Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που διακρίνει τα μοντέλα της KGM είναι η κατασκευή τους. Όπως αναφέρει η κορεατική μάρκα, στην δομή τους έχει χρησιμοποιηθεί χάλυβας υψηλής σκληρότητας, σε ποσοστό άνω του 70% του αμαξώματος. Αυτή η επιλογή στοχεύει στην μέγιστη δυνατή ακαμψία του αμαξώματος. Για παράδειγμα, οδηγώντας σε ανώμαλα εδάφη το αμάξωμα συμπεριφέρεται και λειτουργεί ως ενιαίο σύνολο, έχοντας περιορισμένες στρεβλώσεις.