Ford Puma: Το κορυφαίο πορτ μπαγκάζ των μικρών SUV
Δευτέρα, 28 Οκτωβρίου 2024
- Μετρήθηκε 502 λίτρα! 426 ο κυρίως χώρος, 76 λτ. ο έξτρα χώρος από κάτω
- Λέγεται MegaBox, είναι αδιάβροχος με τάπα αποστράγγισης για να τον ξεπλένεις με λάστιχο
- Μετρήθηκε 502 λίτρα! 426 ο κυρίως χώρος, 76 λτ. ο έξτρα χώρος από κάτω
- Λέγεται MegaBox, είναι αδιάβροχος με τάπα αποστράγγισης για να τον ξεπλένεις με λάστιχο
- Τα υποβάλαμε σε test αποφυγής κινδύνου (elk test) που αξιολογεί το κράτημα στον κίνδυνο
- Κάποια αυτοκίνητα μπορεί να ντεραπάρουν ή να σηκωθούν στις δύο ρόδες σε αυτήν την δοκιμασία
Ποιος είπε πως τα SUV δεν στρίβουν; Θα περίμενες ένα «θηρίο» να περνάει τόσο γρήγορα το τεστ αποφυγής κινδύνου, σαν ένα GTi, και μάλιστα ένα από τα αγαπημένα του ελληνικού κοινού;
Το Ford Puma συγκρίνεται με όλα τα χειροκίνητα mild hybrid και καθαρά βενζινοκίνητα μικρά SUV της αγοράς που έχουν δοκιμαστεί από το Test Center μας. Πώς τα καταφέρνει σε επιδόσεις, κατανάλωση, χώρους και τις υπόλοιπες δοκιμασίες που το έχουμε υποβάλλει;
Τι χωράει το πορτ-μπαγκάζ στα μικρά SUV; Μετράμε τον πραγματικό χώρο αποσκευών σε 11 B-SUV με τη μέθοδο που καθιέρωσε το AutoΤρίτη Test Center. Ποιος είναι ο πρωταθλητής στα B-SUV και πόσο διαφέρει η δική μας μέτρηση από όσα λένε οι εταιρείες;
Best Car 2023. Tα καλύτερα αυτοκίνητα της χρονιάς! Ο θεσμός της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, 30 χρόνια από το autotriti! Φέτος, τα όργανα μέτρησης του AutoΤρίτη Test Center «μίλησαν», αφού μέτρησαν-αξιολόγησαν όλα τα καινούργια μοντέλα της αγοράς & παρουσιάζουν τα Καλύτερα Αυτοκίνητα σύμφωνα με τις μετρήσεις.
Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος των SUV δεν ευνοεί την συμπεριφορά τους στον απότομο ελιγμό και αποφυγή κινδύνου (elk Test). Ποια είναι τα χειρότερα σύμφωνα με το Test Center του AutoΤρίτη και ποια έχουν ξεχωρίσει;
Στο νέο μας τεστ οικονομίας μετρήσαμε την κατανάλωση 10 δημοφιλών βενζινοκίνητων B-SUV σε ρεαλιστικές και καθημερινές συνθήκες κίνησης. Ποιο αναδείχτηκε πρωταθλητής οικονομίας και ποιο ξεχώρισε σε κάθε είδος διαδρομής;
Κάθε νέο μοντέλο που περνάει το γκαράζ του AutoΤρίτη υποβάλλεται σε μία σειρά μετρήσεων κάτω από πραγματικές συνθήκες. Με αφορμή την έκρηξη πωλήσεων του ετοιμοπαράδοτου Ford Puma για το μήνα Αύγουστο, πάμε να δούμε πώς τα καταφέρνει στις δοκιμασίες του Test Center το δημοφιλές B-SUV της Ford.
To επιτυχημένο Mega Test του Test Center μας, το Τεστ Φώτων, επανέρχεται με την πιο hot κατηγορία της αγοράς, αυτή των μικρών SUV. 11 μοντέλα μπαίνουν στο σκοτεινό πεδίο των δοκιμών μας, για να μας δώσουν τα φώτα τους.
Βαθμολογούμε με άριστα το 10 όλα τα B-SUV, που έχουμε δοκιμάσει στο ELK TEST, την κορυφαία δοκιμασία ενεργητικής ασφάλειας, που πραγματοποιεί το Test Center του AutoΤρίτη.
Δοκιμάζουμε 5 μοντέλα στον τομέα της άνεσης, με σεισμογράφους, ντεσιμπελόμετρα και καφέ που ξεχειλίζει από το ποτήρι. Εσένα σε νοιάζει η άνεση ή θα έκανες εκπτώσεις για χάρη του δυναμισμού;
Σαν baby Porsche! «Στρίβει» καλύτερα από GTi με test αποφυγής κινδύνου: 77 χλμ./ώρα. Πρωταθλητής στο πορτ-μπαγκάζ στα B-SUV (502 λτ. + 76 λτ. MegaBox) που το πλένεις και με μάνικα. Κατανάλωση: 7 λτ. η μεικτή, 8,1 λτ. στην πόλη, 4,6 λτ. στο ταξίδι! Φρενάρει σε 37,9 μ. από τα 100 χλμ./ώρα. Χωράει άνετα 2 ενήλικες (ύψος έως 1,81 μ.) & 1 παιδί στο πίσω κάθισμα. Με 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
Καλές οι hot επιδόσεις και το top «0-100», αλλά χωρίς φρένα δεν πας πουθενά. Το Test Center του AutoΤρίτη αποκαλύπτει τα μοντέλα της αγοράς που ρίχνουν άγκυρα και κοκαλώνουν από τα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 35 μέτρα!
Έχετε δει ποτέ δοκιμή χωρίς αναφορά στο 0-100 χλμ./ώρα; Τι ισχύει όμως από την... ανάποδη; Στο Test Center του AutoΤρίτη αντιστρέφουμε την ταχύτητα και μετράμε: Ποιο είναι το μοντέλο με τα καλύτερα φρένα στο 100-0 χλμ./ώρα στην hot κατηγορία των B-SUV;
Έκανε ρεκόρ! Το σπάνιο οδηγικό ταλέντο του Puma ST βοήθησε το εκρηκτικό B-SUV της Ford να κάνει ρεκόρ στην κατηγορία, αλλά και να κοιτάξει στα μάτια GTi μικρομεσαίες επιλογές.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr