Γιατί οι μεγάλες μάρκες ελαστικών πάνε στις μεγαλύτερες διαστάσεις;
Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2024
- Οι μεγάλες μάρκες ελαστικών στρέφονται περισσότερο σε ζάντες 17 ιντσών και πάνω
- Οι παράγοντες που κινούν την τάση
Νέα, ειδήσεις & όλα τα καινούργια μοντέλα αυτοκινήτου (συμβατικά & ηλεκτρικά). Δοκιμές & συγκριτικά test. Τιμές για όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς. Τα πάντα για καινούργιο ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και για προιόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου.
- Οι μεγάλες μάρκες ελαστικών στρέφονται περισσότερο σε ζάντες 17 ιντσών και πάνω
- Οι παράγοντες που κινούν την τάση
- 5,5 μέτρα καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο έχει το Falken, κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας το Continental
- Στο κράτημα στη βροχή, το νέο Ziex ZE320 αποφεύγει εμπόδιο & μένει εντός πορείας με 3 χλμ./ώρα μεγαλύτερη ταχύτητα από το UltraContact
- Είναι το καλύτερο λάστιχο 17 ιντσών που έχουμε δοκιμάσει στο βρεγμένο
- Έχει καλές επιδόσεις στο στεγνό με φρένα 100-0 χλμ./ώρα στα 35,6 μέτρα, όταν ο μέσος όρος των high budget φρενάρει στα 37,7 μ.
- 3 μέτρα καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο έχει το Toyo Proxes Comfort σε σχέση με το Continental UltraContact
- Καλύτερο και στο κράτημα στο βρεγμένο είναι το Toyo, στρίβει & αποφεύγει εμπόδιο με ταχύτητα 67,1 χλμ./ώρα
- Έχει 3,5 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα στο βρεγμένο, το Continental (43,8 μ.)
- 51% ακριβότερο είναι το λάστιχο της Continental (57 ευρώ κάνει το Linglong)
- 2,5 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα έχει στο βρεγμένο το Continental, αν και έχει δείκτη Α
- Κρατάει καλύτερα το UltraContact, σε στεγνό & βρεγμένο
- 4-1 το σκορ, το Continental κερδίζει μόνο στο στεγνό
- 4 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα στο βρεγμένο έχει το Continental UltraContact
- Το βροχολάστιχο Uniroyal θέλει 4 μέτρα παραπάνω για να σταματήσει, ένα έξτρα αμάξι απόσταση
- Ακόμη μεγαλύτερη διαφορά από τους καλούς (5 μέτρα), το κλασικό Pirelli P7 & Dunlop
Continental AllSeasonContact ελαστικό 4 εποχών (All Season): Μετρήσεις σε στεγνό και βρεγμένο δρόμο, σε φρενάρισμα και κράτημα (Elk Test). Πόσα μέτρα χρειάζεται για να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα; Με πόσα χλμ./ώρα στρίβει; Ποια είναι η τιμή που έχει το ελαστικό (ανά τεμάχιο άνευ τοποθέτησης);
- Στην ίδια τιμή: 139 ευρώ /λάστιχο
- Στην ίδια κατηγορία (θερινά του 2022 και τα δύο)
Continental Ecocontact 6 ελαστικό Θερινό: Μετρήσεις σε στεγνό και βρεγμένο δρόμο, σε φρενάρισμα και κράτημα (Elk Test). Πόσα μέτρα χρειάζεται για να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα; Με πόσα χλμ./ώρα στρίβει; Ποια είναι η τιμή που έχει το ελαστικό (ανά τεμάχιο άνευ τοποθέτησης);
- Ψάχνεις και τρελαίνεσαι. Στην ίδια τιμή το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας
- Ξέχνα τις παλιές γενιές 5 & 6 (γιατί συνεχίζουν να παράγονται αυτά;)
Μία 4άδα Continental EcoContact 6 κοστίζει (σχεδόν) όσο 6 λάστιχα Nexen N`Blue HD Plus. Κι όμως, με εξαίρεση το φρενάρισμα στο βρεγμένο, το premium Continental δυσκολεύεται με το κορεάτικο Nexen. Πώς τα πήγαν τα 2 θερινά ελαστικά σε φρενάρισμα και αποφυγή κινδύνου (Elk) του AutoΤρίτη Test Center;
Continental Ultracontact ελαστικό Θερινό: Μετρήσεις σε στεγνό και βρεγμένο δρόμο, σε φρενάρισμα και κράτημα (Elk Test). Πόσα μέτρα χρειάζεται για να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα; Με πόσα χλμ./ώρα στρίβει; Ποια είναι η τιμή που έχει το ελαστικό (ανά τεμάχιο άνευ τοποθέτησης);
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr