Δοκιμή LingLong Grip Master C/S: Θερινό λάστιχο για SUV
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2024
- Φρενάρει καλά σε στεγνό (37,8 μ.) και βρεγμένο (42,9 μ.)
- Κρατάει καλύτερα στο στεγνό από Michelin Primacy 4+ & Goodyear EfficientGrip Performance 2
Νέα, ειδήσεις & όλα τα καινούργια μοντέλα αυτοκινήτου (συμβατικά & ηλεκτρικά). Δοκιμές & συγκριτικά test. Τιμές για όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς. Τα πάντα για καινούργιο ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και για προιόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου.
- Φρενάρει καλά σε στεγνό (37,8 μ.) και βρεγμένο (42,9 μ.)
- Κρατάει καλύτερα στο στεγνό από Michelin Primacy 4+ & Goodyear EfficientGrip Performance 2
- To Uniroyal φρενάρει 1,5 μέτρο χειρότερα από το LingLong στο βρεγμένο
- Καλύτερο κράτημα & καλύτερο φρενάρισμα, έχει στο στεγνό το LingLong
- Είναι Made in China με 12μηνη εγγύηση από την ΤΕΝΟΡΑ (που φέρνει και τα Toyo)
- Τα Linglong είναι «χαμηλού μπάτζετ», έχουν την μισή τιμή σε σχέση με τα «υψηλού μπάτζετ»
- Είναι το 2ο φθηνότερο 17άρι λάστιχο που έχουμε δοκιμάσει (84 ευρώ/καθένα)
- Βρίσκεται στο Top5 στο φρενάρισμα στο στεγνό (36,1 μέτρα), ανάμεσα σε 38 θερινά λάστιχα (16'' & 17'')
- Και τα δύο λάστιχα φρενάρουν & κρατάνε πολύ καλά στο στεγνό (ισοπαλία με 90%)
- Στο βρεγμένο καλύτερο είναι το Pilot Sport 4
- Χειρότερο φρενάρισμα στο βρεγμένο, σχεδόν 7 μέτρα, έχει το Trazano
- Την καλή αξιολόγηση στο βρεγμένο (Wet A) έχει ετικέτα το LingLong, Wet B το Trazano
- Καλύτερο στη μεταξύ τους αξιολόγηση είναι το Toyo Proxes Comfort
- Με 149 ευρώ/λάστιχο ακριβότερο όλων είναι το Goodyear
- Υπάρχουν μάρκες (LingLong) με εργοστάσια και στην Ευρώπη, πολλές έρχονται απευθείας από την Κίνα
- Είναι φθηνά λάστιχα, στα μισά λεφτά από τα ευρωπαϊκά
- Είναι Made in China με 12μηνη εγγύηση από την ΤΕΝΟΡΑ (που φέρνει και τα Toyo)
- Τα Linglong είναι «χαμηλού μπάτζετ», έχουν την μισή τιμή σε σχέση με τα «υψηλού μπάτζετ»
- Είναι θερινό και βγαίνει σε όλες τις δημοφιλείς διαστάσεις
- Ανήκει στη νέα γενιά ελαστικών της σειράς MASTER της LingLong
- Έρχεται με «τσαμπουκά», πάει για το Top 5 παγκοσμίως
- Γρήγορα logistics με εργοστάσιο στην Σερβία σημαίνουν άμεσες παραδόσεις
- Έχει 3,5 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα στο βρεγμένο, το Continental (43,8 μ.)
- 51% ακριβότερο είναι το λάστιχο της Continental (57 ευρώ κάνει το Linglong)
- 3 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα στο βρεγμένο έχει το Dunlop Sport Maxx RT 2
- Το LingLong είναι... Master σε κράτημα στο βρεγμένο (73 χλμ στο Elk Test)
- Με 300 ευρώ παίρνω 4 σαν να πληρώνω 3 (400 κάνουν τα ακριβά της κατηγορίας)
- Το Dunlop είναι το καλύτερο από τα 4 σε κράτημα (σε στεγνό και βρεγμένο)
-Τα θερινά τους, με καλύτερο το Linglong, μας είχαν εντυπωσιάσει στο στεγνό (φρένο & κράτημα)
-Περιμέναμε περισσότερα και από τα all season τους
- Το βροχολάστιχο Uniroyal θέλει 4 μέτρα παραπάνω για να σταματήσει, ένα έξτρα αμάξι απόσταση
- Ακόμη μεγαλύτερη διαφορά από τους καλούς (5 μέτρα), το κλασικό Pirelli P7 & Dunlop
Linglong Green-max All Season ελαστικό 4 εποχών (All Season): Μετρήσεις σε στεγνό και βρεγμένο δρόμο, σε φρενάρισμα και κράτημα (Elk Test). Πόσα μέτρα χρειάζεται για να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα; Με πόσα χλμ./ώρα στρίβει; Ποια είναι η τιμή που έχει το ελαστικό (ανά τεμάχιο άνευ τοποθέτησης);
- Με 36,1 μ. στο 100-0 χλμ./ώρα είναι το 2ο καλύτερο θερινό 17'' στο φρενάρισμα στο στεγνό
- Αποφεύγει εμπόδιο στο στεγνό με 80,2 χλμ./ώρα (Elk Test), είναι μέσα στο Top 6 της κατηγορίας
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr