Η νέα GLA βρίσκει τη θέση της μέσα στη γκάμα της Mercedes και με πιο εστιασμένο crossover αλλά και πρακτικό χαρακτήρα, συμπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο την γκάμα ολόκληρης της A-Class.
Είναι ξεκάθαρο πως η Μercedes έδωσε στη νέα GLA έναν πιο διακριτό ρόλο μέσα στην γκάμα της και αυτό το κατάφερε δημιουργώντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις. Κλειδί για αυτό αποτέλεσε το λανσάρισμα της GLB προ ολίγων μηνών, μιας νέας πρότασης που ήρθε να γεμίσει το μικρό κενό ανάμεσα σε GLA και GLC. Με εμφανώς πιο crossover χαρακτήρα, η GLB δημιούργησε χώρο για την GLA, έτσι ώστε να αποτελέσει κάτι περισσότερο από την υπερυψωμένη έκδοση της A-Class, μιας έκδοση δηλαδή με τον δικό της ξεχωριστό χαρακτήρα.
Αυτός διαμορφώνεται τόσο από το αισθητικό όσο και το crossover «κομμάτι» για να πλαισιωθεί και από στοιχεία πρακτικότητας που παραπέμπουν σε MPV προτάσεις όπως της B-Class της Mercedes εν προκειμένω. Από την άλλη, μέσω αυτής της διαφορετικής της «πλεύσης» κατάφερε να αποκτήσει και την δική της διαφορετική ταυτότητα στο δρόμο, προβάλλοντας ένα σαφέστατα πιο άνετο προφίλ τόσο από την προηγούμενη γενιά όσο και την σημερινή A-Class.
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η νέα γενιά της GLA να προσφέρει αναλογικά πολλά περισσότερα από την προκάτοχό της, σε μια κατηγορία μάλιστα που αποτέλεσε την πιο δημοφιλή πρόταση. Αυτή των μικρομεσαίων premium SUV/crossover…
Eμφάνιση: Με ολίγη από A-Class
Όπως είπαμε, η νέα GLA προβάλλει το δικό της αισθητικό προφίλ διατηρώντας τους δεσμούς αίματος με την A-Class σε μερικά πολύ διακριτικά δοσμένα στοιχεία. Συνολικά είναι κατά 10 εκ. πιο ψηλή από την προηγούμενη GLA (1.611 χλστ. ύψος) και βρίσκεται και λίγο πιο ψηλά από το έδαφος (κατά 9 χλστ.) στα 143 χλστ., ενώ λόγω GLB το μήκος της έχει μειωθεί ελαφρώς και φτάνει στα 4.410 χλστ. από τα 4.424 χλστ. Το αμάξωμά της χαρακτηρίζεται από όμορφες καμπύλες επιφάνειες (αντίθετα με την πιο τετράγωνη αισθητική της GLB), ενώ για τον δυναμισμό της φροντίζουν τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω (με αυτά να παραπέμπουν στα αντίστοιχα της A-Class), και την όμορφη και μεγάλη μάσκα στο εμπρός μέρος. Φυσικά στις εκδόσεις με το προαιρετικό αισθητικό πακέτο «ΑΜG», η GLA αποκτά ακόμα πιο δυναμική εικόνα, διατηρώντας όμως και πάλι το δικό της ξεχωριστό προφίλ.
....Ουσιαστικα η τιμη του ειναι πανω απο 40.000 ευρω, γιατι τα εξτρα (οπως μεταλ.χρωμα, μεγαλη οθονη κλπ) κοστιζουν πολυ στην Mercedes. Kαι με τα λεφτα αυτα εχεις πολλες επιλογες για να αγορασεις ενα πραγματικο crossover. Με αποσταση απο το εδαφος μολις 14.3 εκατ. δεν νομιζω οτι μπορεις να το πεις crossover. Aυτοι που θα το αγορασουν μαλλον ειναι σαν τον... surfer(!!!) της διαφημισης περισσοτερο, και θα το χρησιμοποιησουν πιο πολυ για τα ψωνια του σουπερ μαρκετ η για καφε στη πλατεια. Δεν νομιζω καποιος ο οποιος θελει ενα πραγματικο crossover να ασχοληθει με αυτο το μοντελο.
Γράφετε: "Η κατανάλωση ανέρχεται στα 9,3 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, ωστόσο αυτή η τιμή πέφτει αρκετά στην ρύθμιση ECO και μέσω του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων που διαθέτει ο κινητήρας"
Επομένως η ρύθμιση eco και η απενεργοποίηση κυλίνδρων προφανώς δεν είναι "πραγματικές" συνθήκες. Αν όντως είναι έτσι, τότε η αναφορά σας σε αυτά τα δύο είναι τουλάχιστον άσκοπη.
Ασχέτως των παραπάνω, το 9,3 το θεωρείτε καλό, κακό ή μέτριο;
Οι αναγνώστες σας περιμένουν την άποψή σας. Μην αποφεύγετε να πείτε την γνώμη σας.
Απάντηση: Με επιλεγμένο το eco είναι ειδικές, μα πάντα πραγματικές, συνθήκες αγαπητέ αναγνώστη, αφού αλλάζει η λειτουργία του μοτέρ και του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων, αλλά και του κλιματισμού, που επηρεάζουν άμεσα την κατανάλωση. Αυτό που λέμε είναι πως μπορεί κανείς να επιτύχει χαμηλότερη κατανάλωση με επιλεγμένο το eco μόνιμα, γνωρίζοντας βέβαια ότι χάνει σε απόδοση. Για ένα μικρομεσαίο Crossover με 163 ίππους και αυτόματο κιβώτιο τα 9,3 λτ. είναι μία νορμάλ κατανάλωση.
....Ουσιαστικα η τιμη του ειναι πανω απο 40.000 ευρω, γιατι τα εξτρα (οπως μεταλ.χρωμα, μεγαλη οθονη κλπ) κοστιζουν πολυ στην Mercedes. Kαι με τα λεφτα αυτα εχεις πολλες επιλογες για να αγορασεις ενα πραγματικο crossover. Με αποσταση απο το εδαφος μολις 14.3 εκατ. δεν νομιζω οτι μπορεις να το πεις crossover. Aυτοι που θα το αγορασουν μαλλον ειναι σαν τον... surfer(!!!) της διαφημισης περισσοτερο, και θα το χρησιμοποιησουν πιο πολυ για τα ψωνια του σουπερ μαρκετ η για καφε στη πλατεια. Δεν νομιζω καποιος ο οποιος θελει ενα πραγματικο crossover να ασχοληθει με αυτο το μοντελο.
με 36000 παιρνεις ενα 3008. που στριβει κιολας..
αλλά και πιο άσχημη, κατ' εμένα, σε σχέση με την προηγούμενη
διαμαντι το μοτερ αν ειναι και αξιοπιστο .δεν γινεται να χρισιμοποιεις τοσα αλογα χωρις καταναλωση πολλα βαζετε πολλα περνετε
Γράφετε: "Η κατανάλωση ανέρχεται στα 9,3 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, ωστόσο αυτή η τιμή πέφτει αρκετά στην ρύθμιση ECO και μέσω του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων που διαθέτει ο κινητήρας" Επομένως η ρύθμιση eco και η απενεργοποίηση κυλίνδρων προφανώς δεν είναι "πραγματικές" συνθήκες. Αν όντως είναι έτσι, τότε η αναφορά σας σε αυτά τα δύο είναι τουλάχιστον άσκοπη. Ασχέτως των παραπάνω, το 9,3 το θεωρείτε καλό, κακό ή μέτριο; Οι αναγνώστες σας περιμένουν την άποψή σας. Μην αποφεύγετε να πείτε την γνώμη σας.
Απάντηση: Με επιλεγμένο το eco είναι ειδικές, μα πάντα πραγματικές, συνθήκες αγαπητέ αναγνώστη, αφού αλλάζει η λειτουργία του μοτέρ και του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων, αλλά και του κλιματισμού, που επηρεάζουν άμεσα την κατανάλωση. Αυτό που λέμε είναι πως μπορεί κανείς να επιτύχει χαμηλότερη κατανάλωση με επιλεγμένο το eco μόνιμα, γνωρίζοντας βέβαια ότι χάνει σε απόδοση. Για ένα μικρομεσαίο Crossover με 163 ίππους και αυτόματο κιβώτιο τα 9,3 λτ. είναι μία νορμάλ κατανάλωση.
....από 36 χιλιάρικα για τα 163 άλογα (αν δεν κάνω λάθος). θα πουλήσει πολύ ως εταιρική επιλογή, όπως κ η προηγούμενη γενιά.