ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Επιστρέφει η Alfa Romeo Spider;

30.460 Επισκέψεις στο άρθρο (27/6/2019)

Η Spider -ανοικτή εκδοχή της GTV και της Brera- μετρά πολλά χρόνια απουσίας από τη γκάμα της Alfa Romeo, ωστόσο δειλά-δειλά εκδηλώνονται οι πρώτες ενδείξεις για την επιστροφή του μοντέλου με μια α λα Giulia σχεδιαστική προσέγγιση.

Ανέκαθεν τα αυτοκίνητα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας διακρίνονταν για την ελκυστική και σπορτίφ σχεδίασή τους είτε εκείνα ανήκαν στις αμιγώς σπορτίφ κατηγορίες (κουπέ, κάμπριο κ.λπ.), είτε αποτελούσαν κάποια οικογενειακή πρόταση της εταιρείας (μικρομεσαία, μεσαία, μεγάλα). Αλλωστε, η Alfa Romeo με τις GT, GTV όπως επίσης και με τις Brera και Spider έδωσε στο παρελθόν τα διαπιστευτήριά της ως μία εταιρεία με απαράμιλλο σπορτίφ ύφος δικαιολογώντας παράλληλα την αποστασιοποίησή της από τα άλλα «παιδιά» του Ομίλου FCA.

Τι κι αν έχουν περάσει αρκετά χρόνια από το κύκνειο άσμα των προαναφερθέντων μοντέλων, αφού απορροφήθηκαν πρώτα περί τις 81.000 Alfa GT και λίγο περισσότερες από 114.000 Brera, Spider και GTV στην παγκόσμια αγορά, οι πρώτοι ψίθυροι γύρω από την αναβίωση της τελευταίας έχουν ξεκινήσει να ακούγονται. Αλλωστε, το μανιφέστο του αποβιώσαντος αφεντικού της FCA, Σέρτζιο Μαρκιόνε, γύρω από τα πλάνα του Ομίλου έως το 2022 περιλαμβάνουν τη GTV, οπότε γιατί όχι και την ανοικτή εκδοχή της; 
 

Αυτοί οι ψίθυροι ενισχύονται μάλιστα από τη νέα, ψηφιακά επεξεργασμένη πρόταση του ανεξάρτητου σχεδιαστή Ascariss Design, ο οποίος προχώρησε στο σχεδιασμό της μελλοντικής Alfa GTV στην κάμπριο εκδοχή της, παίρνοντας ως βάση τη Giulia. Σε ό,τι αφορά την αισθητική προσέγγιση, παρατηρούμε πως οι καλλιτέχνες του εν λόγω σχεδιαστικού οίκου έχουν συμπεριλάβει άθικτο τον πρόβολο του μεσαίου σεντάν, αλλάζοντας σε μικρό βαθμό τους λεπτούς προβολείς, αφήνοντας ωστόσο απείραχτη την τριγωνική εμβληματική γρίλια της Alfa Romeo και τις μυώδεις καμπύλες που συνθέτουν ένα επιθετικό σύνολο. Από εκεί και έπειτα, περνώντας στο πλάι εντύπωση προκαλεί το έμβλημα της ιταλικής φίρμας στο φτερό, κάτω από το οποίο εδρεύει ένας μικρός αεραγωγός, ενώ το υπόλοιπο αμάξωμα διέπεται από τις γνώριμες... γοητευτικές καμπύλες που αποτελούν άλλωστε ίδιον των μοντέλων της μάρκας.

Σε ό,τι αφορά την οροφή του μοντέλου, λαμβάνοντας υπόψιν τις επί του παρελθόντος προτάσεις της ιταλικής φίρμας, θεωρείται σχεδόν σίγουρη η ενσωμάτωση υφασμάτινης αναδιπλούμενης κουκούλας που θα «κρύβεται» στο πίσω μέρος, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως, σύμφωνα πάντα με την εν λόγω ψηφιακή πρόταση, το επερχόμενο μοντέλο θα είναι διθέσιο ξεστρατίζοντας ουσιαστικά από την 2+2 διάταξη επιβατών των προκατόχων.

Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζουμε πως τα coupe και roadster μοντέλα της Alfa Romeo είχαν στη φαρέτρα τους τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες 1.800 και 2.000 κ.εκ. τεχνολογίας Twin Spark, ενώ για τους ακόμα πιο ανήσυχους Alfisti υπήρχαν και οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες 3,0 και 3,2 λτ. σε διάταξη V με ισχύ που έφτανε έως και τους 240 ίππους. Επιστρέφοντας στο θέμα, η επερχόμενη GTV κάμπριο αναμένεται να εφοδιαστεί με κάποιους εκ των κινητήρων της Giulia (σ.σ. 2λιτρος βενζίνης και 2,2 λτ. ντίζελ), χωρίς ωστόσο να αποκλείεται το λανσάρισμά της με τον καινούργιο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,33 λτ. ισχύος 180 ίππων της πρόσφατης σειράς κινητήρων GSE.

Τέλος, υπογραμμίζουμε πως η υλοποίηση του συγκεκριμένου σχεδίου δεν αναμένεται να έρθει πριν το 2022, χρονιά στην οποία αναμένεται η άφιξη της GTV. Πως σας φαίνεται η πρώτη πρόταση για το διάδοχο μοντέλο της Alfa Romeo Brera;

Hyundai
Citroen