- Super τιμή (16 χιλιάρικα) & εξοπλισμό (π.χ. μέχρι και σύστημα τυφλού σημείου) έχει το Leapmotor με τα 95 άλογα
- Πολύ βολικό μέσα στην πόλη με σύστημα οδήγησης ενός πεντάλ (αφήνεις το γκάζι και φρενάρει) το Fiat με τα 118 άλογα
- Φορτίζουν σε λιγότερες από 5 ώρες και έχουν 250-275 χλμ. αυτονομίας σε πόλη & αυτοκινητόδρομο
- Είναι 4-θέσια με χώρο αποσκευών που βάζεις μία μεγάλη βαλίτσα & δύο σακ-βουαγιάζ
Super τιμή (16 χιλιάρικα) & εξοπλισμό (π.χ. μέχρι και σύστημα τυφλού σημείου) έχει το Leapmotor με τα 95 άλογα
Τελικά, παραμένουν ακριβά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή οι τιμές τους τον τελευταίο καιρό είναι πιο προσιτές για τον μέσο αγοραστή; Εμείς συγκλίνουμε προς τη δεύτερη άποψη και το αιτιολογούμε. Η έλευση νέων μαρκών στην ελληνική αγορά έχει ρίξει προς τα κάτω το κόστος των ηλεκτρικών και αυτό σίγουρα είναι προς συμφέρον όλων μας.
Πλέον, βρίσκεις ηλεκτρικό (άρα και αυτόματο) με τιμή στα 15.844 όπως το νέο Leapmotor T03 με τα 95 άλογα, ή αγοράζεις μεγαλύτερη ισχύ και ολοκληρωμένο οδηγικό σύνολο με το Fiat 500e των 118 ίππων στα 22-23 χιλιάρικα. Πρόκειται για δύο μοντέλα που φέρνει στην Ελλάδα ο ίδιος εισαγωγέας, ενώ αμφότερα έχουν 5 χρόνια εγγύηση οχήματος και 8 χρόνια κάλυψης μπαταρίας.
Με κοινό παρονομαστή, φυσικά, τον value for money χαρακτήρα, με καθένα φυσικά να έχει τα δικά του πλεονεκτήματα. Για παράδειγμα, είναι εντυπωσιακή η εξοπλιστική πληρότητα του T03. Με πολύ λίγα χρήματα παίρνεις... τα πάντα, από πανοραμική γυάλινη οροφή και κάμερα όπισθεν, μέχρι μία πληρέστατη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης όπου ξεχωρίζουμε το σύστημα τυφλού σημείου.
Πολύ βολικό μέσα στην πόλη με σύστημα οδήγησης ενός πεντάλ (αφήνεις το γκάζι και φρενάρει) το Fiat με τα 118 άλογα
Στην περίπτωση του Fiat, το μεγαλύτερο ποσό της αγοράς ανταποκρίνεται στο ευρύτερο πακέτο των παροχών. Πρώτα και κύρια είναι η επαρκέστατη ισχύς των 118 ίππων, που δεν βάζει περιορισμούς στο πού θα κινηθείς. Έπειτα, είναι η αξιόλογη οδική του συμπεριφορά, ειδικά μέσα στην πόλη όπου και ταιριάζει περισσότερο. Η επιλογή οδήγησης με ένα πεντάλ (Sherpa) είναι πολύ βολική μέσα στην πόλη), με το 500e να φρενάρει μόνο του, σε κάθε άφημα του γκαζιού.
Φορτίζουν σε λιγότερες από 5 ώρες και έχουν 250-275 χλμ. αυτονομίας σε πόλη & αυτοκινητόδρομο
Ως προς την αυτονομία, τα δύο ηλεκτρικά μίνι θα βγάλουν 250-275 χλμ. σε μικτές συνθήκες, ενώ μέσα στην πόλη θα ξεπεράσει τα 300 χλμ.. Εκεί, αμφότερα κάνουν ανάκτηση (φορτίζουν στο φρενάρισμα), οπότε θα χρειαστεί, βαριά, να τα φορτίσεις 2 φορές την εβδομάδα. Κι αυτό για λίγο χρόνο, διότι η μικρής χωρητικότητας μπαταρίας (ίδια εκμεταλλεύσιμη χωρητικότητα στις 37,3 kWh) θα γεμίσει στο σπίτι, σε λιγότερο από 5 ώρες (αναλόγως ισχύος φορτιστή).
Είναι 4-θέσια με χώρο αποσκευών που βάζεις μία μεγάλη βαλίτσα & δύο σακ-βουαγιάζ
Χωροταξικά, επιλέγοντας δύο μοντέλα της μίνι κατηγορίας οι απαιτήσεις είναι συγκεκριμένες. Πρώτα από όλα είναι 4-θέσια με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Έπειτα, η προτεραιότητά σου είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη άνεση για οδηγό και συνοδηγό, με κάθε αυτοκίνητο να έχει τα δικά του «+». Ως προς τον χώρο αποσκευών, θα βάλεις τα καθημερινά σου μπαγκάζια που σε αριθμούς μεταφράζεται σε μία μεγάλη βαλίτσα και δύο χειραποσκευές (κάτι παραπάνω θα στριμώξεις στο T03).
Διαβάστε στη συνέχεια την αναλυτική συγκριτική δοκιμή των Fiat 500e και Leapmotor T03.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Προσεγμένο & ποιοτικό το 500αράκι, πιο λιτό το Leapmotor |
Σελίδα 3 | Κινητήρας - Επιδόσεις - Αυτονομία: Κάνουν 300 χλμ. μέσα στην πόλη, έχουν 3 προφίλ οδήγηση για οικονομία ή «γκάζια» |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά |