Με άκρως premium χαρακτήρα, εντυπωσιακό τεχνολογικό προφίλ και ξεχωριστές ικανότητες, αποτελούν τις βάσεις στην πολυμελή SUV οικογένεια της Mercedes. Πόσο κοντά και πόσο μακριά είναι μεταξύ τους η νέα GLA και η πρωτοεμφανιζόμενη GLB;
Η Mercedes έχει πάρει σοβαρά το μοντέρνο παιχνίδι των κατασκευαστών με τα crossover/SUV έχοντας στη σχετική «οικογένειά» της όχι 3, ούτε 5, αλλά 8 μέλη: GLA, GLB, GLC, GLC Coupe, GLE, GLE Coupe, GLS και φυσικά η εμβληματική G-Class συνθέτουν μια γκάμα για όλα τα γούστα. Η GLA και η GLB είναι τα νεότερα μέλη, αποτελώντας τους πυλώνες της SUV στρατηγικής της πολυτελούς φίρμας μιας και αναμένεται να τύχουν της μεγαλύτερης εμπορικής ανταπόκρισης όντας τα πιο προσιτά, στις βασικές τους εκδόσεις τουλάχιστον.
Πρώτα γνωρίσαμε τη GLB, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη γκάμα της φίρμας με ρόλο γεφυροποιού στο κενό ανάμεσα στη GLA και στη GLC. Ποτέ δεν είχαμε ξαναδεί επταθέσια Mercedes με μήκος στα 4,6 μέτρα. Από την άλλη, η GLA ήρθε φουριόζα στη δεύτερη γενιά της πιο «μαζεμένη» σε μήκος από την προκάτοχο (4,410 μέτρα), αλλά με αισθητά μεγαλύτερο μπόι (+10 εκατ.) και με στοιχεία πρακτικότητας που παραπέμπουν σε πολυχρηστικές προτάσεις.
Σχεδίαση: Συνδυάζοντας κομψότητα και δυναμισμό
Η νέα Mercedes GLA έχει το δικό της ξεχωριστό design, που χαρακτηρίζεται από όμορφες καμπύλες επιφάνειες και δυναμισμό. Διαθέτει σαφώς πιο crossover χαρακτηριστικά σε σχέση με πριν, ξεφεύγοντας έτσι αρκετά από το στυλ της υπερυψωμένης A-Class αν και φυσικά δανείζεται πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από αυτή.
H πιο επιβλητική GLB έχει πιο πληθωρικό μήκος και μεταξόνιο, αφού σχεδιάστηκε για να προσφέρει και 7θέσια διάταξη στην καμπίνα της ούσα «απομακρυσμένη» από την τρέχουσα σχεδιαστική φιλοσοφία της Mercedes: Το design διαθέτει αρκετές γωνίες, ένα αρκετά κάθετο μπροστινό παρμπρίζ και κάπως τετραγωνισμένο πίσω μέρος.
Καλό θα ηταν να τονίσουμε την ανατιμηση που εγινε στο μοντελο GLB 200 όπου απο 37k€ που ηταν αρχικά, μέσα στον Αυγουστο πηγε στα 42k€. Γνωστη τακτική να γινονται ανατιμησεις μέσα στον Αυγουστο απλά δεν περιμενα από μια μεγάλη εταιρεία και ενα τετοιο brand τετοιες "τεχνικες", απογοητευτηκα αρκετά και σκεφτομουν σοβαρα την GLB200
παρακατω το λινκ και η φωτογραφια απο προηγουμενο σας αρθρο
https://www.autotriti.gr/premium/data/news/BMW-X1-sDrive-18i-DCT7-VS-Mercedes-Benz-GLB-200-7G-DCT_201814_45154.asp
Το Glb δεν συγκρίνεται σε τίποτα με το Gla, αν και βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα. Το πάτωμα έχει άλλες ενισχύσεις και γενικά αν τα οδηγήσετε θα καταλάβετε ότι είναι πολύ ανώτερο αυτοκίνητο. Είναι ο πραγματικός απόγονος του Glk. Στα 42k για το 200άρι Glb το λες και ευκαιρία.
Καλό θα ηταν να τονίσουμε την ανατιμηση που εγινε στο μοντελο GLB 200 όπου απο 37k€ που ηταν αρχικά, μέσα στον Αυγουστο πηγε στα 42k€. Γνωστη τακτική να γινονται ανατιμησεις μέσα στον Αυγουστο απλά δεν περιμενα από μια μεγάλη εταιρεία και ενα τετοιο brand τετοιες "τεχνικες", απογοητευτηκα αρκετά και σκεφτομουν σοβαρα την GLB200
παρακατω το λινκ και η φωτογραφια απο προηγουμενο σας αρθρο https://www.autotriti.gr/premium/data/news/BMW-X1-sDrive-18i-DCT7-VS-Mercedes-Benz-GLB-200-7G-DCT_201814_45154.asp
Το Glb δεν συγκρίνεται σε τίποτα με το Gla, αν και βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα. Το πάτωμα έχει άλλες ενισχύσεις και γενικά αν τα οδηγήσετε θα καταλάβετε ότι είναι πολύ ανώτερο αυτοκίνητο. Είναι ο πραγματικός απόγονος του Glk. Στα 42k για το 200άρι Glb το λες και ευκαιρία.