menu
25 ΧΡΟΝΙΑ
Autotriti.gr
HOME
TEST ανά χρονιά
Συγκριτικές δοκιμές ανά χρονιά
Πωλήσεις ανά χρονιά
TEST ανά χρονιά
Επιλέξτε Χρονιά
2024
- - - - - - - - - - -
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
- - - - - - - - - - -
Επιστροφή
Full αξιολόγηση στο Toyota C-HR: Εξοπλισμός, πορτ-μπαγκάζ & μετρήσεις
Δοκιμή: Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+ με 421 PS
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Mercedes GLA 2013-2019 με 120.000 χλμ
Δοκιμή: Αυτόματο mild hybrid Hyundai i20 με 100 PS
Δοκιμή: Νέο Citroen C3 - Θυμίζει SUV και έχει τιμή πρόκληση
Δοκιμή: Opel Corsa Hybrid 136 PS, για οικονομία και επιδόσεις μαζί
Δοκιμή: Ford Explorer | Κάνει μέχρι 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση
Δοκιμή: Ήπια υβριδικό VW Golf με 150 ίππους
Δοκιμή μεταχειρισμένου: VW Polo MK5
Δοκιμή: MG HS, με XXL καμπίνα και αυτόματο
Δοκιμή: Leapmotor C10 | Το φθηνότερο μεγάλο οικογενειακό SUV είναι ηλεκτρικό
Δοκιμή: Ανανεωμένο Skoda Scala, ευρύχωρο και με καλή τιμή
Πίσω από το τιμόνι της Alfa Romeo Tonale Veloce για 1.800 χιλιόμετρα
Δοκιμή: Καυτή & 4κίνητη Mercedes-AMG A 35 με 306 άλογα
Δοκιμή: Ανανεωμένο Renault Captur | Νέο «πρόσωπο», ίδια LPG οικονομία
Δοκιμή: Hyundai Bayon 48V με 100 PS | To φθηνότερο αυτόματο «υβριδικό» SUVάκι
Δοκιμή μεταχειρισμένου ηλεκτρικού: Nissan Leaf 2017-2023
Δοκιμή: CUPRA Leon αυτόματο με 150 άλογα και mild hybrid
Δοκιμή: Ford Kuga υβριδικό και τετρακίνητο με 183 άλογα
Δοκιμή: Mercedes GLB 220d 4MATIC | 4κίνητη SUVάρα με 1.200 χλμ. ανά γέμισμα
Δοκιμή VW ID.3 GTX | Ηλεκτρικό «GTI» με πίσω κίνηση & 286 άλογα
Δοκιμή Fiat 600e: Ηλεκτρικό SUV πόλης με 156 άλογα
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Renault Clio 2012-2020
Δοκιμή Audi A1 allstreet | Premium, μικρό & crossover
Δοκιμή: Ford Mustang Dark Horse Edition
Δοκιμή: Nissan Qashqai 4WD με 158 άλογα & αυτόματο κιβώτιο
Δοκιμή Hyundai i30 1,5 λτ. | Ανανεωμένο με 140 άλογα και τιμή-μούρλια
Δοκιμή: Leapmotor T03 | Aυτόματο μίνι με τιμή λουκούμι
Πόσο καλό είναι το ήπια υβριδικό Volkswagen Golf με τα 150 άλογα;
Δοκιμή: Hyundai i10, high-tech μίνι με χώρους μεγάλου
Δοκιμή: Focus με 125 άλογα, ηλεκτρικό Boost & οθονάρα 13,2 ιντσών
Δοκιμή: Ανανεωμένη Mercedes EQA 250+ με 455 χλμ. αυτονομία
Δοκιμή: CUPRA Tavascan VZ | «Φαντεζί» SUV με 340 PS & 0-100 σε 5,4 δλ.
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Kia Picanto 2017
Πρώτη δοκιμή: Ανανεωμένο Tesla Model 3 Performance
Δοκιμή: Αναβαθμισμένο SEAT Ibiza με 115 άλογα & χειροκίνητο κιβώτιο
Πόσο καλό είναι το ήπια υβριδικό Ford Focus με τα 125 άλογα;
Δοκιμή: Audi A3 allstreet με 150 PS | Ψήλωσε για να θυμίζει SUV
Πόσο καλή είναι η ήπια υβριδική και ανανεωμένη Mercedes GLB 200;
Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai Bayon στη βασική του έκδοση
Δοκιμή: Kia Picanto, ολική ανανέωση
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Opel Mokka diesel
Πρώτη δοκιμή: Porsche Panamera 4 E-Hybrid με 470 PS
Δοκιμή: DS 3 Hybrid e-DCS6 με 136 άλογα
Δοκιμή: Ανανεωμένο CUPRA Formentor, πιο δυναμικό και ήπια υβριδικό
Δοκιμή: Ανανεωμένο Ford Puma mild hybrid με 125 άλογα και 23.650 ευρώ
Δοκιμή: Επετειακό DS 4 E-Tense Antoine de Saint Exupery με 225 PS
Πρώτη δοκιμή: Ανανεωμένο Skoda Kamiq | Αυτόματο με 116 ίππους
Δοκιμή: Mercedes-AMG C 43 4MATIC | Εκρηκτική λιμουζίνα 421 ίππων
Δοκιμή: Νέο ήπια υβριδικό Fiat 600, το 500αράκι έγινε SUV
Δοκιμή μεταχειρισμένου: VW Tiguan TDI 2020-2023
Πρώτη δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai Tucson με 160 άλογα
Πόσο καλό είναι το Opel Corsa Hybrid με τα 100 άλογα;
Δοκιμή: Ηλεκτρικό Opel Corsa-e με 156 άλογα
Δοκιμή: Honda e:Νy1 | Ηλεκτρικό «HR-V» με 204 άλογα
1η Δοκιμή: Αναβαθμισμένο Κia Sportage | Mild hybrid & αυτόματο με 160 PS
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Skoda Karoq 1,6 TDI
Δοκιμή: Suzuki Vitara 1,4 Hybrid 48V με 129 PS
Skoda Kodiaq: Το πιο ευρύχωρο SUV της κατηγορίας στο AutoΤρίτη Test Center
Τα 10 καλύτερα -για εμάς- αυτοκίνητα του 2024 μέχρι στιγμής
Δοκιμή: Citroen C4 diesel με 130 PS
Δοκιμή Νέο Peugeot e-3008 με 211 PS
Δοκιμή: Jeep Avenger e-hybrid
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Audi A3 MK3 (2012-2020)
Δοκιμή: Lexus LBX | Το πρώτο premium και υβριδικό μικρό SUV
Δοκιμή: Νέο Dacia Duster με LPG – Με «τιμή από» μικρότερων μοντέλων
Δοκιμή: Ανανεωμένο Nissan Juke Hybrid με 145 PS
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Ford Focus diesel 2010-2018
Δοκιμή: Ανανεωμένη Mercedes GLB 200 mHEV
Δοκιμή: Το ισχυρότερο VW Taigo | Αυτόματο 1,5 TSI με 150 PS
Δοκιμή: Citroen C5 Aircross 1.2 Hybrid | Έγινε mild hybrid με 136 ίππους
Δοκιμή: Ανανεωμένο Nissan Qashqai με 140 άλογα
Δοκιμή: Νέο Skoda Kodiaq 2,0 TDI 150 PS DSG7
Δοκιμή: Toyota C-HR plug-in hybrid με 223 ίππους
Δοκιμή: Mild hybrid Opel Corsa με 100 PS | Το πρώτο ήπια υβριδικό Opel
Δοκιμή: Υβριδική Toyota Corolla GR Sport με 140 άλογα
Δοκιμή: Νέο Peugeot 3008 | Πιο premium από ποτέ
Δοκιμή: Ανανεωμένο Ford Kuga Hybrid με 180 PS | «Καίει» 5 λίτρα στην πόλη
Δοκιμή: Alfa Romeo Tonale Hybrid με 160 PS
Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai i10 | Αυτόματο με 84 PS
Δοκιμή: Νέο VW Tiguan | Αυτόματο, ήπια υβριδικό με 150 άλογα
Δοκιμή: Ανανεωμένο Peugeot 2008 1,2 turbo με 100 άλογα
Δοκιμή: MG ZS | Mε 1.000άρη turbo 111 ίππων & full extra εξοπλισμό
Δοκιμή: Ηλεκτρικό CUPRA Born με 231 άλογα
Πρώτη Δοκιμή: Mazda MX-5, για ηλιόλουστες βόλτες
Δοκιμή ανανεωμένο Ford Puma: Ήπια υβριδικό με 125 άλογα και αυτόματο
Δοκιμή Jeep Renegade 1,5 mild hybrid με 130 ίππους
Δοκιμή: Toyota C-HR Hybrid 1,8 με 140 άλογα & κατανάλωση 3,5 λίτρα
Δοκιμή: Αυτόματο Citroen C4 με 130 PS
Δοκιμή: Peugeot 2008 Hybrid με 136 PS - Mild hybrid αντί για diesel
Πρώτη δοκιμή: Porsche Taycan 4S PB+ | Ηλεκτροσόκ απόλαυσης για λίγους
Οδηγούμε: MG Cyberster - Ευχάριστο ως roadster, εκρηκτικό ως ηλεκτρικό
Δοκιμή: Ανανεωμένο Mazda 2 hybrid – Το Yaris της Mazda
Δοκιμή: Ανανεωμένο Nissan Juke με 114 ίππους
Δοκιμή XEV Yoyo: Ηλεκτρικό 2-θέσιο για 150 χλμ. αυτονομίας
Δοκιμή: Mazda MX-30 R-EV | Η επιστροφή του Wankel που «ηλεκτρίζει»
Δοκιμή: Toyota bZ4X | 2κίνητο με 204 PS
Δοκιμή: BYD Seal AWD με 530 άλογα
Δοκιμή: Mercedes E 300 e | Κυριλέ «limo» που καίει… σχεδόν τίποτα
Δοκιμή: Ηλεκτρικό Kia Niro με 204 άλογα & 400 χλμ. αυτονομία
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Dacia Duster 2018-2024
Δοκιμή: Νέο MG 3, μικρό υβριδικό με 194 ίππους
Δοκιμή: Νέο Hyundai Ioniq 5 N
Δοκιμή μεταχειρισμένου: VW Scirocco 1.4 TSI 122 PS
Δοκιμή: Ανανεωμένο VW T-Cross 1,0 TSI 116 PS DSG
Plug-in hybrid Ford Kuga με leasing: Πού ξεχωρίζει & τι εξοπλισμό έχει
Δοκιμή: Full ηλεκτρικό Astra με 156 άλογα & 340 χιλιόμετρα αυτονομία
Δοκιμή: Lynk & Co 01 PHEV με 261 PS
Δοκιμή: Ανανεωμένη Mercedes EQB, η ηλεκτρική GLB
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Skoda Octavia diesel 2020-
Δοκιμή: Mercedes CLE 200 mHEV | Κουπέ «αστέρι» για… αρχόντους
Δοκιμή: Ανανεωμένο 1.000άρι VW T-Cross με 116 PS
Δοκιμή: Ανανεωμένο υβριδικό Renault Clio E-TECH με 145 PS
Δοκιμή: DS 7 diesel με 130 άλογα και αυτόματο 8άρι κιβώτιο
Δοκιμή: Νέο Suzuki Swift Hybrid με 82 ίππους
Δοκιμή: Ανανεωμένο Opel Corsa με 100 ίππους
Δοκιμή: Ανανεωμένη Mercedes EQA 300 4MATIC
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Audi Q5 2008-2017
Πόσο καλό είναι το Skoda Kamiq με το φυσικό αέριο;
Δοκιμή: MG eHS Plug-in με 258 άλογα
Δοκιμή: Hyundai i20 | 1.000άρι βενζίνης με 100 ίππους
Πόσο καλό είναι το Plug-in hybrid CUPRA Formentor με τα 245 άλογα;
Δοκιμή: Suzuki S-Cross mild hybrid με 129 ίππους
Δοκιμάζουμε το BYD Atto 3 - Ηλεκτρικό SUV που κοστίζει 38 χιλιάρικα
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Opel Astra K diesel με 90.000 χλμ
Δοκιμή: MG ZS EV 72 kWh | Η καλύτερη εκδοχή του MG ZS είναι ηλεκτρική
Δοκιμή: Mitsubishi Colt 1,0 Turbo 91 PS
Ξαναβλέπουμε το Dacia Duster 4X4 diesel, τώρα που ακρίβυνε 10 χιλιάδες
Δοκιμή: Νέα Mercedes GLA 200 | Ήπια υβριδική με 163+13 PS
Δοκιμή: MG4 XPΟWER | 435 άλογα & 4κίνηση με 35 χιλιάρικα
Δοκιμή μεταχειρισμένου: VW Golf MK8 με 110.000 χλμ
Δοκιμή: Τουρμπάτο Nissan Juke με 114 άλογα & δελεαστική τιμή
Δοκιμή: Ανανεωμένο Renault Arkana Ήπια υβριδικό με 140 PS
Πρώτη Δοκιμή: Toyota bZ4X, το «ηλεκτρικό RAV4» της Toyota
Renault Clio diesel: Πόσο συμφέρει τώρα που από 20 έφτασε 24.000 ευρώ;
Πόσο καλό είναι το Plug-in hybrid Jeep Compass με τα 240 άλογα;
Δοκιμή: VW Tiguan 1,5 TSI με 150 PS R-Line
Δοκιμή: Ηλεκτρικό Kia EV6 GT με 585 άλογα | Το ισχυρότερο Kia ever
Δοκιμή: Opel Mokka 1.2 βενζίνη με 100 άλογα
Πόσο καλό είναι το Citroen C3 diesel με τα 100 άλογα;
Δοκιμή: Nissan Ariya, το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Nissan
Δοκιμή: Peugeot 208 Hybrid 100 | Tο mild hybrid σκότωσε το diesel
Δοκιμή: Alfa Romeo Stelvio diesel | 4κίνητη με 210 PS
Δοκιμή: Nέο Hyundai Kona 1.0Τ 120 PS 48V
Υβριδικό Nissan Qashqai με 190 άλογα: Πόσο καλό είναι;
Συγκριτικό μεταχειρισμένων: Toyota Auris VS VW Golf
Δοκιμή: Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC SUV με 476 άλογα
Δοκιμή: Audi Q4 Sportback 45 e-tron
Δοκιμή: Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC | Mild hybrid με 306 άλογα
Δοκιμή: Citroen C3 Aircross με 110 PS | Το φθηνότερο diesel μικρό SUV
Δοκιμή: VW Touareg eHybrid | 3,0 V6 υβριδικό πρίζας με 381 PS & 4Χ4
Πόσο καλό είναι το Citroen C3 Aircross;
Δοκιμή: CUPRA Formentor με 150 PS & αυτόματο
Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai i10 N Line με 100 άλογα
Δοκιμή: Seres 5 4WD 80 kWh | Ούτε 100 ευρώ το (ηλεκτρικό) άλογο
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Skoda Kamiq με φυσικό αέριο
Δοκιμή: MG4 με τη μεγάλη μπαταρία και 245 PS
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Peugeot 208 GTi
Δοκιμή: Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4
Τα 10 TOP μοντέλα που δοκιμάσαμε το 2024
Δοκιμή: Opel Astra 1,5 diesel με 130 PS & αυτόματο κιβώτιο
Ηλεκτρικό Dacia Spring: Πόσο καλό είναι;
Πρώτη Δοκιμή: Porsche Cayenne Coupe, a piece of art!
Πόσο καλό είναι το ήπια υβριδικό Nissan X-Trail;
Δοκιμή: Lexus RX 500h | Υβριδική ναυαρχίδα με 371 άλογα
Nissan Qashqai με 140 PS & 27.990€: Τι μας αρέσει και τι θα αλλάζαμε;
Δοκιμή: Opel Mokka με 136 PS | Νέο μοτέρ που καίει λιγότερο & έχει +6 ίππους
Παράλληλη δοκιμή: Ανανεωμένα Peugeot e-208 & e-2008
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Ηλεκτρικό smart fortwo 2016-2023
Δοκιμή: Citroen C3 | βενζινάτο best seller με 110 άλογα
Δοκιμή: MG5 με μπαταρία 61 kWh | Το μοναδικό ηλεκτρικό station wagon
Πόσο καλό είναι το Audi A3 με τα 110 άλογα στα 26.980 ευρώ;
Δοκιμή Hyundai Kona N Line με 198 άλογα: Το ισχυρότερο Kona βενζίνης
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Hyundai i20 4ετίας
Δοκιμή: 7-θέσιο VW Tiguan Allspace | Αυτόματο 4x4 & diesel με 150 PS
Δοκιμή: Skoda Octavia Grand Coupe 1,5 TSI e-TEC με 150 άλογα
Πόσο καλό είναι το SEAT Arona 1,0 λτ. με τα 110 PS στα 20.490 ευρώ;
Δοκιμή: Υβριδικό Renault Austral με 200 άλογα & 7 λτ./100 χλμ.
Δοκιμή: Mercedes E 220 d | Κυριλέ diesel που ταξιδεύει με 5 λτ./100 χλμ.
Δοκιμή: Ford Puma ST 1,0 Ecoboost με 170 άλογα & αυτόματο κιβώτιο
Δοκιμή μεταχειρισμένου: VW Golf MK6
Δοκιμή: Toyota Prius Plug-In | 2λτ. με 223 PS
Δοκιμή: Ανανεωμένο Opel Corsa με 100 ίππους και αυτόματο κιβώτιο
Δοκιμή μεταχειρισμένου: BMW X5 diesel 2013-2018
Δοκιμή: Mercedes GLE 350 de | Diesel πρίζας με 333 άλογα
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Skoda Kodiaq με 180.000 χιλιόμετρα
Δοκιμή: Αυτόματο Skoda Kamiq με 150 PS
Δοκιμή: Mercedes GLB 200 με 163 PS
Δοκιμή: Kia EV9 | 7θέσιο & 4κίνητο «τέρας» με 450 χλμ. αυτονομία
Δοκιμή μεταχειρισμένου: VW Golf MK5 (2003-2009)
Πρώτη δοκιμή: VW ID.7 | Η ID ναυαρχίδα της VW με 286 PS
Πρώτη δοκιμή: Νέο Honda CR-V
Δοκιμή: 4κίνητη υβριδική Toyota Corolla Cross που «καίει» 5,0 λτ.
Πρώτη δοκιμή: Peugeot 208 1,2 PureTech 100 PS
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Audi A1
Suzuki Swace ή αλλιώς Corolla Touring Sports με σήμα Suzuki
Δοκιμή: Αυτόματο Hyundai Kona με 120 ίππους
Αξίζει το Ford Puma με 125 PS που κοστίζει 23.995 ευρώ;
Δοκιμή: Dacia Duster με υγραέριο, καίει λιγότερα από diesel
Δοκιμή: Honda ZR-V e:HEV με 184 άλογα
Δοκιμή: Ανανεωμένη Mercedes A 250 e με 218 άλογα
Δοκιμή: Ανανεωμένο Peugeot 2008 1,5 diesel με 130 άλογα
Δοκιμή: Mild hybrid CUPRA Leon με 150 άλογα και αυτόματο κιβώτιο
Πρώτη δοκιμή: Νέο Toyota C-HR | Με επιδόσεις GTi & κατανάλωση scooter
Δοκιμή μεταχειρισμένου: MINI Clubman diesel
Πόσο καλή είναι η A-Class με τα 163+13 άλογα & τιμή 39.990 ευρώ;
Δοκιμή: Ηλεκτρικό MG4 με 170 άλογα & μπαταρία 51kWh
Δοκιμή: Αυτόματο VW Polo 1,0 TSI με 95 άλογα στη «βασική»
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Audi A3
Πόσο καλό είναι το Jeep Avenger των 25.990 ευρώ με τα 100 άλογα;
Δοκιμή: Ford Fiesta mild hybrid με 125 άλογα
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Mazda MX-5 NC με 100.000 χλμ
Δοκιμή: Skoda Enyaq iV 80 με μεγαλύτερη αυτονομία & 204 PS
Δοκιμή: MG ZS με τούρμπο κινητήρα 110 ίππων
Δοκιμή: Hyundai Ioniq 6 με 325 άλογα
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Skoda Yeti με 117.000 χιλιόμετρα
Δοκιμή: DS 4 E-Tense με 225 PS στη συλλεκτική έκδοση Esprit de Voyage
Δοκιμή: Audi Q8, με 3.000 κυβικά και άκρατη πολυτέλεια
Δοκιμή: Jeep Compass 4xe με 240 άλογα στην έκδοση S
Google News
Facebook
Twitter
Youtube
Instagram
Αρχική Σελίδα
|
Sitemap
|
Επικοινωνία
|
Copyright © 2024 -
autotriti.gr