Στο
δρόμο το νέο Mondeo είναι ιδιαίτερα
ευχάριστο και ασφαλές,
εμφανίζοντας ουδέτερη
συμπεριφορά μέχρι τα πολύ υψηλά
όρια της πρόσφυσής του σε
δρόμους με στροφές. Τα όρια αυτά
ορίζονται τόσο από τα φαρδιά
ελαστικά (205/55) που φιλοξενούνται
σε ζάντες ελαφρού κράματος 16
ιντσών, όσο και από το ιδιαίτερα
στιβαρό πλαίσιο.
Ενδειξη της υψηλής ακαμψίας του
πλαισίου είναι και το σήκωμα του
εσωτερικού προς τη στροφή πίσω
τροχού, ενώ το αυτοκίνητο
ακολουθεί "πιστά" την
επιλεγμένη από τον οδηγό τροχιά
και η ταχύτητα κίνησης είναι
αυξημένη. Η ανάρτηση είναι
αρκούντως σφιχτή ώστε να
αποτρέπει την εγκάρσια
ταλάντωση του αμαξώματος στις
ανωμαλίες του δρόμου αλλά δεν
περιορίζει ιδιαίτερα τις
κλίσεις στις στροφές, ενώ
φροντίζει για τη διατήρηση της
άνεσης των επιβατών σε υψηλό
επίπεδο.
Η απουσία συστήματος ελέγχου της
πρόσφυσης των κινητήριων τροχών
ουδόλως ενοχλεί, καθώς ακόμα και
όταν ο οδηγός το "παρακάνει",
η εμφάνιση της υποστροφής είναι
προοδευτική και ομαλή.
Υπερστροφικά φαινόμενα σπανίως
κάνουν την εμφάνισή τους ακόμα
και σε ακραίες καταστάσεις. Ο
οδηγός έχει στη διάθεσή του το
σαφές και με καλή αίσθηση τιμόνι
που βοηθάει στον
αποτελεσματικότερο έλεγχο του
αυτοκινήτου. Τα φρένα του νέου
Mondeo αποτελούνται από
αεριζόμενους δίσκους εμπρός και
απλούς πίσω, που αρκούν -χωρίς να
ενθουσιάζει η αίσθηση του
ποδωστηρίου- για τις ανάγκες του
αμαξώματος και της απόδοσης του
κινητήρα. Στον ανοιχτό δρόμο,
εκτιμάται η ποιότητα κύλισης του
μοντέλου αλλά και η σταθερότητα
η οποία από την ανάρτηση και το
πλαίσιο, που εμπνέει ασφάλεια σε
οδηγό και επιβάτες.
Η διατήρηση της επιλεγμένης
πορείας από τον οδηγό είναι
εύκολη υπόθεση, καθώς τα
περιθώρια της πρόσφυσης του νέου
Mondeo είναι πολύ υψηλά και η πίσω
ανάρτηση έχει χαρακτηριστικά
παθητικής τετραδιεύθυνσης.
Στις ευθείες η σταθερότητα είναι
πολύ καλή ενώ εκτιμώνται η
ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση
του μοντέλου, καθώς ελάχιστοι
θόρυβοι από το δρόμο περνούν
στην καμπίνα των επιβατών.