ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/5/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/5/2003

Eνα όμορφο "τρίπτυχο" στο εσωτερικό

Ομορφη σχεδίαση, εφαρμοσμένη τεχνολογία και πλούσιος εξοπλισμός. Αυτό είναι το τρίπτυχο στο οποίο βασίζεται το εσωτερικό της νέας CLK Cabriolet η οποία διατηρεί αυτούσια την εικόνα της Coupe έκδοσης και όπως είναι αναμενόμενο είναι κατά πολύ ανώτερη της ανοικτής έκδοσης της προηγούμενης γενιάς. Η καμπύλη γραμμή του ταμπλό συνδυάζεται πολύ όμορφα με την αρκετά κεκλιμένη κεντρική κονσόλα δημιουργώντας ένα λειτουργικό και με καλή εργονομία εσωτερικό. Οι τέσσερις στρογγυλοί αεραγωγοί, οι ξύλινες επενδύσεις στην κεντρική κονσόλα και το εσωτερικό των θυρών καθώς και τα πολύ υψηλής ποιότητας, σχεδόν αφρώδη, πλαστικά υλικά ολοκληρώνουν την εικόνα του εσωτερικού. Η ποιότητα της συναρμολόγησης βρίσκεται στα γνωστά υψηλά στάνταρ που έχει θέσει η Mercedes σε όλες τις προτάσεις της εξαλείφοντας την πιθανότητα εμφάνισης περιέργων θορύβων ή τριγμών. 
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν από τους πιο όμορφους πίνακες οργάνων με ένα μεγάλο και κεντρικά τοποθετημένο ταχύμετρο το οποίο πλαισιώνεται από ένα αναλογικό ρολόι και το στροφόμετρο. Στο εσωτερικό του ταχύμετρου έχει τοποθετηθεί μία οθόνη πολλαπλών ενδείξεων η οποία πληροφορεί για διάφορες λειτουργίες ή δυσλειτουργίες χωρίς να είναι απαραίτητη η παρουσία επιπλέον ξεχωριστών οργάνων. Μοναδική προσθήκη από πλευράς χειριστηρίων αποτελεί φυσικά ο διακόπτης για την αναδίπλωση της οροφής ο οποίος είναι τοποθετημένος στη βάση της κεντρικής κονσόλας και σε εύκολα προσβάσιμο σημείο (ακριβώς πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων). Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή (χάρη στις πολλαπλές ρυθμίσεις καθίσματος και τιμονιού) ενώ και με κλειστή την οροφή είναι αξιοσημείωτη η πολύ καλή ορατότητα. 



Το ταμπλό είναι κατασκευασμένο με πολύ καλής ποιότητας υλικά και κερδίζει 
τις εντυπώσεις τόσο από πλευράς αισθητικής όσο και λειτουργικότητας. 



Πολύ καλή είναι η θέση οδήγησης χάρη στο πολυρυθμιζόμενο κάθισμα και τιμόνι.
 



Ο διακόπτης για τη λειτουργία της οροφής βρίσκεται στη βάση της κεντρικής κονσόλας. 
Το τιμόνι φέρει χειριστήρια για το ηχοσύστημα αλλά και για το ψηφιακό όργανο που βρίσκεται στο ταχύμετρο. 
Ο πίνακας οργάνων είναι λιτός αλλά όμορφος και ευανάγνωστος χωρίς περιττά στοιχεία.

 ΔΟΚΙΜΗ Mercedes CLK 200 Cabriolet
 
Στον αστερισμό της... απόλαυσης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Eνα όμορφο "τρίπτυχο" στο εσωτερικό 
"Αρχοντική" στο δρόμο με ουδέτερη συμπεριφορά
Ικανοποιητικοί χώροι
Έμφαση στην ασφάλεια