Γνωστή για την έμφαση που δίνει στην προστασία των επιβατών, η Mercedes εφάρμοσε τεχνολογία αιχμής και στην ανοικτή έκδοση της CLK. Το πλαίσιο, το οποίο προέρχεται από την κουπέ έκδοση, έχει δεχτεί ενισχύσεις στις εμπρός κολόνες, στο πλαίσιο του παρμπρίζ αλλά και σε άλλα σημεία όπως το πίσω μέρος και η ευρύτερη περιοχή γύρω από το "τούνελ" της μετάδοσης της κίνησης. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει δύο μετωπικούς αερόσακους οι οποίοι ενεργοποιούνται σε δύο στάδια καθώς και δύο πλευρικούς αερόσακους οι οποίοι έχουν μεγάλο μέγεθος και ειδικό σχήμα για να προστατεύουν εκτός από το θώρακα και το κεφάλι του οδηγού και του εμπρός επιβάτη. Για την προστασία των πίσω επιβατών σε περίπτωση ανατροπής φροντίζουν δύο εκτινασσόμενα χαλύβδινα ρολ-μπαρ τα οποία βρίσκονται πίσω από τις πλάτες των καθισμάτων και "κρύβονται" κάτω από τα κομψά προσκέφαλα. Ο χρόνος που απαιτείται για την ανάπτυξη των ρολ-μπαρ είναι 0,3 δλ και μετά από την ενεργοποίησή τους παραμένουν "κλειδωμένα" στη θέση τους για να αποφευχθούν τραυματισμοί σε δεύτερο χρόνο. Προαιρετικά το όχημα εφοδιάζεται και με πλευρικούς αερόσακους για τους πίσω επιβάτες.
Οι πλευρικοί αερόσακοι προστατεύουν και το κεφάλι των εμπρός επιβατών.
Τα ρολ-μπαρ βρίσκονται κάτω από τα προσκέφαλα και εκτινάσσονται σε 0,3 δλ.
ΔΟΚΙΜΗ Mercedes CLK 200 Cabriolet Στον αστερισμό της... απόλαυσης