Με κλειστή αλλά ειδικά με ανοικτή την οροφή η CLK 200 Cabriolet είναι απολαυστική στο δρόμο καθώς έχει έναν αρχοντικό τρόπο να κινείται στο οδόστρωμα εμπνέοντας σιγουριά και ασφάλεια σε οδηγό και επιβάτες. Βασικό στοιχείο είναι η πραγματικά υψηλού επιπέδου άνεση που προσφέρει στους επιβάτες καθώς όλες οι οδικές ανωμαλίες απορροφώνται ομαλά και αθόρυβα από τις αναρτήσεις κάνοντας ελάχιστα αισθητή την ακόμη και συχνή παρουσία τους. Στον αυτοκινητόδρομο είναι αξιοσημείωτη η σταθερότητα που επιδεικνύει το όχημα ακόμη και με υψηλές ταχύτητες. Οι αναρτήσεις εμφανίζουν σημαντικές διαφορές σε σχέση με την CLK κάμπριο της προηγούμενης γενιάς όχι όμως και με την υπάρχουσα κουπέ. Συνεπώς στον εμπρός άξονα συναντούμε μια διάταξη τριών συνδέσμων με γόνατα ΜακΦέρσον, και αντιστρεπτική δοκό ενώ στον πίσω έχει τοποθετηθεί μια ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων προσαρμοσμένη σε υποπλαίσιο με ετερόκεντρα αμορτισέρ και ελατήρια και αντιστρεπτική δοκό. Η ρύθμιση της ανάρτησης έχει στόχο όπως ήδη αναφέραμε ό,τι αποδεικνύεται και στην πράξη, την προσφορά υψηλού επιπέδου άνεσης. Η οδική συμπεριφορά φυσικά δεν υποβαθμίζεται, όμως σε δρόμο με στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι αρκετά έντονες και δεν εμπνέουν τον οδηγό για περαιτέρω πίεση. Σε κάθε περίπτωση πάντως το πισωκίνητο όχημα της Mercedes παραμένει ουδέτερο ακόμη και σε πολύ οριακές καταστάσεις καθώς το ESP αποτελεί έναν από τους βασικούς συμπαραστάτες του οδηγού εκμηδενίζοντας την πιθανότητα μιας απρόβλεπτης αντίδρασης που υπό άλλες συνθήκες θα ενοχλούσε τον χρήστη. Το ESP βέβαια απενεργοποιείται και τότε είναι εύκολο για την ανοικτή CLK να εμφανίσει έντονη υπερστροφή, αν και όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε προϋποθέτει δρόμο με ολισθηρή επιφάνεια. Σε δρόμο με καλή άσφαλτο συχνά "αρνείται" να διαγράψει... αντικανονική τροχιά. Μεγάλο ποσοστό της ευθύνης για την πολύ καλή συμπεριφορά του μοντέλου πρέπει να αποδοθεί και στην απόφαση της Mercedes να τοποθετήσει διαφορετικής διάστασης ελαστικά στον εμπρός και τον πίσω άξονα (όπως και στην κουπέ έκδοση). Συγκεκριμένα επιλέχθηκαν τα Pirelli P6000 με διάσταση 205/55 R16 και 225/50 R16 εμπρός και πίσω αντίστοιχα (οι δε ζάντες έχουν διάσταση 7Jx16'' εμπρός και 8Jx16'' πίσω). Καλή είναι η πληροφόρηση που παρέχει το σύστημα διεύθυνσης (υδραυλικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα) ενώ ισχυρά και αποτελεσματικά είναι τα φρένα με ABS και Brake Assist.
H ανάρτηση επιτρέπει ορισμένες κλίσεις στις στροφές χωρίς αυτό να επηρεάζει την οδική συμπεριφορά η οποία παραμένει ασφαλής υπό όλες τις συνθήκες.
Η ανοικτή CLK 200 Kompressor δεν εμφανίζει απρόβλεπτες αντιδράσεις ακόμη και σε οριακές καταστάσεις. Εάν απενεργοποιηθεί το ESP θα εμφανίσει υπερστροφή, υπό συνθήκες όμως (π.χ. ολισθηρό οδόστρωμα).
Τα ελαστικά των εμπρός τροχών έχουν μικρότερη διάσταση από ό,τι αυτά των πίσω και ευνοούν την οδική συμπεριφορά.
Γνωστός και καλός ο 1.800άρης κινητήρας
Ο κινητήρας που διαθέτει η έκδοση 200 Kompressor είναι ο γνωστός 4κύλινδρος και 16βάλβιδος που συναντούμε σε πολλά οχήματα της εταιρείας. Είναι ιδιαίτερα πολιτισμένος και παράγει έναν ευχάριστο και σχετικά βαθύ ήχο με αποτέλεσμα να θυμίζει μηχανικά σύνολα με περισσότερους κυλίνδρους και μεγαλύτερο κυβισμό, σε ό,τι αφορά τα λειτουργικά του χαρακτηριστικά. Τα αποθέματα ισχύος και ροπής είναι πολύ ικανοποιητικά αν και οι "περιοχές" όπου δείχνει να "εργάζεται" πιο... ευχάριστα και πιο αποδοτικά είναι οι μεσαίες και οι υψηλές στροφές.
To χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων αποσπά θετικά σχόλια χάρη στην καλή κλιμάκωση των σχέσεων (η επιτάχυνση με 6η είναι ικανοποιητική) αλλά και λόγω των μικρών διαδρομών του επιλογέα.
Ο κινητήρας των 1,8 λίτρων διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του και την αρκετά υψηλή ισχύ του.
ΔΟΚΙΜΗ Mercedes CLK 200 Cabriolet Στον αστερισμό της... απόλαυσης