Αφθονία ροπής συνοδευόμενη από ιδιαίτερα ομαλή λειτουργία
Τα μηχανικά σύνολα που κινούν τις δύο κορυφαίες εκδόσεις των μεσαίων Ford και Opel είναι 6κύλινδρα σε διάταξη V. Ο κινητήρας των 3,0 λίτρων του Mondeo έχει υψηλότερη ιπποδύναμη κατά 16 ονομαστικούς ίππους από το μεγαλύτερο σε χωρητικότητα μοτέρ των 3,2 λίτρων του Vectra, το οποίο εμφανίζει περισσότερη ροπή. Αυτή αφθονεί και στους δύο κινητήρες, καθώς ακόμα και από τις 1.500 σ.α.λ. ανεξάρτητα από την ταχύτητα που έχει επιλεγεί δεν παρουσιάζονται δισταγμοί στο πάτημα του γκαζιού.
Ειδικά από τις μεσαίες στροφές λειτουργίας και άνω με μικρή σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, κάθε απότομο "βύθισμα" του γκαζιού ισοδυναμεί με... βίαιη διαμήκη μετακίνηση του σώματος. Πιο άμεσος στις εντολές του οδηγού εμφανίζεται ο κινητήρας του Mondeo, ο οποίος παράλληλα παράγει πιο ευχάριστη χροιά. Τα μηχανικά αυτά σύνολα είναι σε θέση να ανεβάζουν την ταχύτητα κίνησης σε απαγορευτικούς ρυθμούς, ενώ οι επιδόσεις που προσδίδουν οι δύο κινητήρες στα βαριά αμαξώματα είναι υψηλές και παραπλήσιες.
Το μηχανικό σύνολο των 3,0 λίτρων του Mondeo ST220 έχει γραμμική απόδοση ισχύος και επιταχύνει το μεγάλο αμάξωμα αβίαστα ανεξάρτητα από τις στροφές του κινητήρα.
Η λειτουργία του κινητήρα των 3,2 λίτρων του Vectra είναι πιο αθόρυβη από το μοτέρ του Mondeo, κυρίως σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Ford Mondeo ST220 VS Opel Vectra GTS 3,2 V6 Eξπρές διακεκριμένης θέσης