Σε δρόμους με στροφές το Γαλλικό... τρένο των 1,8 λίτρων θα ικανοποιήσει τον οικογενειάρχη με οδηγικές "ανησυχίες", καθώς η παθητική τετραδιεύθυνση τον βοηθά να διαγράψει τις ιδανικές τροχιές.
"Καθαρά" ουδέτερο μέχρι τα ομολογουμένως μεγάλα περιθώρια πρόσφυσής του και από'
κει και πέρα απλά βοηθά τον έμπειρο οδηγό να το τοποθετήσει όπως ακριβώς αυτός θέλει.
Το ταμπλό του ανανεωμένου 406 αποτελείται από αφρώδη υλικά τα οποία έχουν πολύ καλή ποιότητα. Η εργονομία των χειριστηρίων είναι βελτιωμένη ενώ η κεντρική κονσόλα διαθέτει νέα μορφή.
Τα καθίσματα είναι πιο αναπαυτικά καθώς διαθέτουν μεγαλύτερη βάση. Επιπλέον, οι υφασμάτινες επενδύσεις τους είναι ανανεωμένες και ποιοτικές.
Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι ικανοποιητικοί για τα δεδομένα της κατηγορίας χάρη στην καλή εκμετάλλευση του εσωτερικού.
Στην εταζέρα υπάρχει ένας πρακτικός αποθηκευτικός χώρος για μικροαντικείμενα.
Ο δεύτερος μετωπικός αερόσακος μπορεί πλέον να απενεργοποιηθεί μέσω του διακόπτη που βρίσκεται δίπλα στο χειρόφρενο.
Τα εμπρός φώτα του αυτοκινήτου έχουν επιμηκυνθεί. Παράλληλα, το πλαστικό τους κάλυμμα είναι ενιαίο και διαφανές.
Τα πίσω φώτα έχουν αποκτήσει μια μεταλλική τραβέρσα, η οποία είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος.
Οι 15άρηδες τροχοί που έχουν τοποθετηθεί στο 406 συνεισφέρουν σημαντικά στα όρια πρόσφυσης του αυτοκινήτου.