Η μεσαία κατηγορία είναι από τις πιο δύσκολες λόγω των απαιτήσεων του συγκεκριμένου αγοραστικού κοινού αλλά και της μεγάλης ποικιλίας των μοντέλων που την απαρτίζουν, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν περιθώρια εφησυχασμού για τις εταιρείες και, φυσικά, ούτε και για την Peugeot. Ο εκπρόσωπός της στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι το επιτυχημένο εμπορικά 406.
Το 406 με το κινητήρα των 1,8 λίτρων, έχει ικανοποιητικές επιδόσεις, αλλά η άνεση που προσφέρει στους επιβάτες του και η οικονομία του κινητήρα του βρίσκονται μακράν του ανταγωνισμού. Επίσης, η εξωτερική του σχεδίαση είναι επιβλητική, ενώ οι σχεδιαστικές γραμμές της Peugeot είναι μεν απλές, προσδίδοντας όμως έντονη προσωπικότητα στο μοντέλο.
Μεγαλύτερο ατού του 406 είναι η άνεση που προσφέρει στους επιβάτες που θα το προτιμήσουν για τις μετακινήσεις τους. Τα καθίσματα, εκτός του ότι έχουν καλή ποιότητα, είναι και τα πλέον αναπαυτικά και ξεκούραστα συγκριτικά με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι και αυτοί αντίστοιχα μεγάλοι, με αποτέλεσμα να μπορούν να μετακινηθούν άνετα ακόμα και τρεις ενήλικες επιβάτες. Ο χώρος των αποσκευών μπορεί να μην είναι από τους μεγαλύτερους, αλλά έχει τετράγωνο σχήμα, που τον καθιστά πλήρως εκμεταλλεύσιμο. Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν στο ταμπλό είναι και αυτά πολύ καλής ποιότητας, όπως και το φινίρισμα.
Στο δρόμο κινείται αρκετά σβέλτα, και η μέγιστη ιπποδύναμη του κινητήρα του ανέρχεται στους 112 ίππους,. Παρ' όλα αυτά, διακρίνεται για την μικρή του κατανάλωση και την ομαλή λειτουργία του. Η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι τέτοια, ώστε να προσφέρει τη μεγαλύτερη δυνατή άνεση και πολύ καλά κρατήματα. Η συμπεριφορά του είναι πλήρως ουδέτερη και στο όριο θα υποστρέψει προοδευτικά και ελεγχόμενα. Τέλος, η παθητική ασφάλεια του 406 είναι πλήρης, αφού εκτός από τις πλευρικές μπάρες, το μοντέλο διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό ABS, δύο μετωπικούς και δύο πλαϊνούς αερόσακους, καθώς και προεντατήρες στις ζώνες ασφαλείας.