Στις στροφές το SportKa επιδεικνύει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του δίδοντας στον
οδηγό που θα θελήσει να κινηθεί γρήγορα έναυσμα για να το πράξει.
Είναι πολύ σημαντικό για ένα αυτοκίνητο με σπορτίφ προσανατολισμό να σου δίνει την αίσθηση ότι μπορείς να κάνεις τα πάντα με εκείνο. Ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι το SportKa το οποίο σε γεμίζει σιγουριά οδηγώντας το από τα πρώτα κιόλας μέτρα δίδοντάς σου παράλληλα μεγάλες δόσεις οδηγικής ευχαρίστησης. Το στιβαρό πλαίσιο και η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης έχουν τον πρώτο λόγο για τη διαμόρφωση αυτής της εικόνας ενώ με τη σειρά του ο κινητήρας με το κιβώτιο ταχυτήτων και ακολούθως το σύστημα διεύθυνσης και τα αποτελεσματικά φρένα συμβάλλουν στη δημιουργία του έντονα σπορτίφ προφίλ του μικρού αυτοκινήτου. Η ανάρτηση του SportKa διαφέρει από την αντίστοιχη του απλού Ka με τον κινητήρα των 1,3 λίτρων στη ρύθμιση αφού είναι κατά 30% σκληρότερη. Αντίστοιχα το αυξημένο μετατρόχιο κατά 22 χιλ. εμπρός και η καλύτερης ακαμψίας αντιστρεπτική δοκός κατά 64% -που έχει σαφές θετικό αντίκτυπο και στο τιμόνι- ενισχύονται και από την επίσης καλύτερη ακαμψία της πίσω αντιστρεπτικής δοκού (κατά 45%) και τα χαμηλότερα ελατήρια κατά 7%.
Όλα αυτά συνθέτουν το χαρακτήρα του SportKa αν και σαν νούμερα δεν αρκούν για να διαμορφώσουν την εικόνα του SportKa στο δρόμο. Στην πράξη λοιπόν όλα αυτά επέφεραν αισθητά καλύτερη ακαμψία στο πλαίσιο προσδίδοντας καλύτερη ευστάθεια σε υψηλές ταχύτητες και πολύ καλή κατευθυντικότητα στις στροφές όπου οι κλίσεις είναι ανεπαίσθητες. Οι ανωμαλίες του οδοστρώματος ωστόσο φιλτράρονται ικανοποιητικά και δεν ενοχλούν τους επιβάτες παρά μόνο όταν πρόκειται για εγκάρσιες ή ιδιαίτερα κακοτράχαλες επιφάνειες. Τα όρια της πρόσφυσης που συνθέτουν τα 16ιντσα ελαστικά-ζάντες είναι υψηλά και ξεπερνιούνται από τον οδηγό όταν εκείνος επιθυμεί δίδοντάς του την ευκαιρία να «ευχαριστηθεί» με τα παιχνίδια του πίσω μέρους που ελέγχεται πολύ εύκολα από το «υποψήφιο για Oscar αίσθησης» και άμεσο σύστημα διεύθυνσης με τις 2,5 στροφές από άκρη σε άκρη.
Τα φρένα ακινητοποιούν αποτελεσματικά το αμάξωμα των 980 κιλών (41,8 μ. από τα 100χλμ./ώρα), η αίσθηση όμως κατά την πίεση του δεξιού πεντάλ απαιτεί εξοικείωση.
Η σταθερότητα που απορρέει από την ανάρτηση είναι πολύ καλή ακόμα και σε ταχύτητες κοντά στην τελική του. Αντίθετα, παρά την σκληρή και με μικρή διαδρομή ανάρτηση, οι επιβάτες θα ενοχληθούν από την απορροφητικότητά τους σε λίγες περιπτώσεις.