Το ταμπλό εντυπωσιάζει με την αισθητική του. Πολλοί είναι οι χώροι για μικροαντικείμενα τόσο στην κονσόλα όσο και ανάμεσα στις εμπρός θέσεις.
Πολύ ευχάριστη και εντυπωσιακή είναι η εικόνα του forfour στο εσωτερικό, κάτι που οφείλεται στη σχεδίασή του η οποία κυριαρχείται από αλλεπάλληλες εσοχές και έντονες καμπύλες. Ειδικά το κεντρικό οριζόντιο τμήμα το οποίο καλύπτεται από ύφασμα (έντονο πορτοκαλί στην περίπτωση της δοκιμής) αφήνει ευχάριστες εντυπώσεις και προσθέτει ζωντάνια στο χώρο. Όπως και στο fortwo το ταμπλό έχει αρκετά μεγάλο βάθος, γεγονός που δημιουργεί μια έντονη αίσθηση ευρυχωρίας. Μεγάλος πρωταγωνιστής είναι επίσης ο πίνακας οργάνων με δύο ανεξάρτητες κοιλότητες, σχετικά μικρές ενδείξεις στο εσωτερικό αλλά σίγουρα πολύ ενδιαφέρουσα αισθητική.
Εργονομικά "φάουλ" δεν εντοπίστηκαν με εξαίρεση τους διακόπτες των παραθύρων εκατέρωθεν του χειρόφρενου οι οποίοι απαιτούν αρχικά κάποια εξοικείωση. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή (ίσως και σχετικά χαμηλή) ενώ η ορατότητα είναι ικανοποιητική με τη μόνη ένσταση να αφορά την αρκετά πλατιά τρίτη κολόνα και το σχετικά μικρό πίσω παρμπρίζ (τίποτα πάντως που να απασχολεί υπέρ του δέοντος). Η ποιότητα της κατασκευής είναι καλή, τα υλικά όμως δείχνουν λίγο "φτηνά" κυρίως στο ταμπλό, τις πόρτες και τα δάπεδα και όχι στα καθίσματα.