Ο 1.300άρης κινητήρας του Forfour είναι σύγχρονος τεχνολογικά και έδειξε να είναι και αρκετά ισχυρός.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας του forfour ανήκει σε μια εντελώς νέα γενιά μοτέρ βενζίνης που εξέλιξε η DaimlerChrysler από κοινού με τη σύμμαχο Mitsubishi (όπως ισχύει ακόμη για τον πίσω άξονα, μερικά δομικά εξαρτήματα, το χειροκίνητο κιβώτιο την εξάτμιση και το ρεζερβουάρ καυσίμου). Το μηχανικό σύνολο των 1,3 λίτρων είναι 16βάλβιδο, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων. Η ονομαστική ισχύς είναι 95 ίπποι και στην πράξη ο εν λόγω κινητήρας έδειξε να εργάζεται πιο ευχάριστα από τις μεσαίες στροφές και πάνω. Το τράβηγμα από χαμηλά είναι ικανοποιητικό χωρίς να εντυπωσιάζει, όμως το στροφόμετρο ανεβαίνει εύκολα πάνω από τις 6.000 σ.α.λ. έχοντας ξεκινήσει ήδη από τις 3.500-4.000 σ.α.λ. να αποδίδει δυναμικά. Οι πρώτες σχέσεις του κιβωτίου είναι σχετικά κοντές χαρίζοντας πολύ καλή επιτάχυνση από στάση ενώ ικανοποιητικές είναι οι ρεπρίζ με 4η και 5η σχέση. Η μέση τιμή της κατανάλωσης είναι υψηλή.