Πολλαπλές λύσεις για άνεση ασφάλεια και "εύκολη ζωή"
Πλειάδα πολύ ενδιαφερόντων τεχνολογικών στοιχείων (καινοτόμων ή όχι, στάνταρ ή έξτρα) διαθέτουν τα επτά μικρομεσαία οχήματα που συγκρίνουμε.Ξεκινώντας από το C4 θα αναφέρουμε στοιχεία όπως είναι τα φώτα που "στρίβουν" φωτίζοντας το εσωτερικό μιας στροφής και το πολυλειτουργικό τιμόνι από το οποίο όπως προαναφέραμε περιστρέφεται μόνο η στεφάνη και όχι το μεσαίο, στρογγυλό τμήμα του.Στα highlights του C4 ανήκει αναμφίβολα το νέο σύστημα ενημέρωσης του οδηγού όταν το όχημα παρεκκλίνει της πορείας του και τείνει να αλλάξει λωρίδα κυκλοφορίας. Το σύστημα λειτουργεί από τα 80μ χλμ/ώρα, μόνο όταν δεν χρησιμοποιείται κάποιο "φλας" και ενημερώνει τον οδηγό μέσω δόνησης στο κάθισμα και μάλιστα από την πλευρά του καθίσματος προς την οποία τείνει το όχημα.Ένα ακόμη πολύ ενδιαφέρον στοιχείο του C4 είναι η δυνατότητα που υπάρχει για αρωματισμό της καμπίνας των επιβατών μέσω μιας μικρής αμπούλας η οποία είναι προσαρμοσμένη στον κεντρικό αεραγωγό, έχει ρυθμιζόμενη ένταση και φυσικά αντικαθίσταται (υπάρχουν συνολικά εννέα επιλογές αρωμάτων).Το δε Ford Focus μπορεί επίσης να εφοδιαστεί με φώτα που "στρίβουν" αλλά και με ορισμένα ακόμη τεχνολογικά καλούδια όπως είναι η είσοδος στο όχημα χωρίς κλειδί και η χρήση φωνητικών εντολών για τον έλεγχο ορισμένων συστημάτων στο εσωτερικό. Το τεχνολογικό επίπεδο είναι υψηλό χάρη στο νέο κινητήρα των 1,6 λίτρων με μεταβλητό χρονισμό των εκκεντροφόρων και φυσικά την προηγμένη ανάρτηση ειδικά στον πίσω άξονα. Από το Opel Astra θα σταθούμε στην τεχνολογία Twinport που διαθέτουν οι κινητήρες της και η οποία περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου. Ίσως το πιο ενδιαφέρον στοιχείο πάντως είναι το σύστημα IDSplus (Interactive Driving System) το οποίο συνδυάζει τα ηλεκτρονικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας μαζί με ένα σπορ πρόγραμμα για τη ρύθμιση της ανάρτησης, της απόκρισης στο πάτημα του γκαζιού και της αίσθησης του τιμονιού. Στο Peugeot 307 συναντούμε διάφορα στοιχεία από τα οποία ξεχωρίζουμε την πολυπλεξία και συνεργασία των διαφόρων συστημάτων του οχήματος μέσω μιας κεντρικής μονάδας ελέγχου αυτοματισμών. Στο Renault Megane η ενεργοποίηση του κινητήρα με χρήση κάρτας και μπουτόν καθώς και άλλα συστήματα όπως το σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών είναι μερικά από τα βασικά τεχνολογικά προτερήματά του. Ειδική μνεία αξίζει και σε εφαρμογές όπως είναι οι αερόσακοι αντιολίσθησης στις εμπρός θέσεις των τρίθυρων εκδόσεων. Από το Toyota Corolla ξεχωρίζει φυσικά το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων που διαθέτουν όλοι οι κινητήρες της και χαρίζει υψηλές επιδόσεις σε κάθε έκδοση. Ενδιαφέρον παρουσιάζει ακόμη η τεχνολογία Optitron πίνακα οργάνων καθώς και ένα σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος που μπορεί να τοποθετηθεί στο όχημα. Τέλος για το VW Golf θα αναφέρουμε φυσικά τους κινητήρες άμεσου ψεκασμού (FSI) που διαθέτει το όχημα σε κάθε κατηγορία κυβισμού ενώ κορυφαίο τεχνικό στοιχείο του Γερμανικού οχήματος είναι η περίπλοκη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων η οποία ευθύνεται για την κορυφαία αίσθηση του οχήματος στο δρόμο.
Το τιμόνι του C4 έχει πολυλειτουργικό χαρακτήρα και ιδιόμορφο σχήμα.
Το Ford Focus μπορεί να εφοδιαστεί με προσαρμοζόμενα φώτα που στρίβουν και φωτίζουν το εσωτερικό μιας στροφής.
Μεγάλη καινοτομία αποτελεί το σύστημα παρακολούθησης της πορείας του οχήματος που διαθέτειτο Citroen C4.
Αντί να αγοράζετε αποσμητικά για την καμπίνα το C4 διαθέτει ειδική αρωματική αμπούλα ρυθμιζόμενης έντασης.
Citroen C4 & Ford Focus και 5 ανταγωνιστικά μοντέλα