Στο εσωτερικό ακολουθούνται σπορτίφ σχεδιαστικές γραμμές, ενώ πολλά είναι τα στοιχεία που δανείζεται το Murano από το κορυφαίο κουπέ της εταιρείας, το 350Ζ.
Ο εσωτερικός διάκοσμος "αντανακλά" τον δυναμικό σχεδιασμό του Murano. Με πιο απλά λόγια οι άνθρωποι της Ιαπωνικής εταιρείας προτίμησαν να προσδώσουν στην καμπίνα του οχήματος σπορτίφ πινελιές παρά έναν πολυτελή χαρακτήρα. Ο πίνακας οργάνων προέρχεται αυτούσιος από το 350Ζ. Περίγραμμα από αλουμίνιο, πορτοκαλί φόντο και ευανάγνωστα όργανα ολοκληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο τη σπορτίφ αυτή εικόνα.
Τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή των επιμέρους τμημάτων ικανοποιούν με την ποιότητά τους, θα θέλαμε όμως το κάτι παραπάνω -σε επίπεδο ποιότητας και φινιρίσματος- εάν αναλογιστούμε κιόλας την κλάση στην οποία τοποθετείται το όχημα.
Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η έγχρωμη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών -στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις- η οποία περιλαμβάνει το σύστημα πλοήγησης, το DVD και την κάμερα, η οποία μεταφέρει εικόνες από τον περιβάλλοντα χώρο πίσω από το αυτοκίνητο (κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος), ενώ σε σωστές θέσεις βρίσκονται τα χειριστήρια για τις λειτουργίες του ηλεκτρονικού κλιματισμού.
Ακριβώς από κάτω θα συναντήσουμε το μοχλό του κιβωτίου μέσω του οποίου μπορεί να επιλέξει κανείς να το χρησιμοποιήσει είτε σε αυτόματη είτε σε σειριακή λειτουργία. Βέβαια σε περίπτωση κατά την οποία ο οδηγός επιθυμεί να "δουλέψει" το μοχλό στη σειριακή του μορφή, τότε σίγουρα θα αντιμετωπίσει πρόβλημα στις γρήγορες εναλλαγές σχέσεων, αφού το χέρι του "ακουμπάει" στο υποβραχιόνιο που βρίσκεται τοποθετημένο ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό. Τα καθίσματα -με τις δερμάτινες επενδύσεις- προσφέρουν υψηλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες, ενώ αυτά του οδηγού και του συνοδηγού διαθέτουν μεγάλη γκάμα δυνατοτήτων προσαρμογής (όλες οι ρυθμίσεις γίνονται ηλεκτρικά). Τέλος κορυφαίο είναι το ηχοσύστημα το οποίο εφοδιάζει το όχημα (Bose - 225 watt), αφού διαθέτει 7 ηχεία και προσφέρει πολύ καλή ποιότητα ήχου στο εσωτερικό.