Κύριο χαρακτηριστικό του οχήματος κατά την κίνησή του στο δρόμο είναι η άνεση που προσφέρει στους επιβάτες. Η ανεξάρτητη ανάρτηση σε κάθε τροχό -με τη μαλακή ρύθμιση- με την οποία εφοδιάζεται το όχημα καταφέρνει να προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες, αφού απορροφά με υποδειγματικό τρόπο τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος δίχως να μεταφέρει κραδασμούς στην καμπίνα.
Σε εθνικό δίκτυο και με υψηλές ταχύτητες το αμάξωμα παραμένει σταθερό δίχως να επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους, απλά μικρής έντασης αεροδυναμικοί θόρυβοι θα δημιουργηθούν, με αποτέλεσμα σε πολύωρες μετακινήσεις να κουράσουν τους επιβάτες. Σε ανοιχτές καμπές, ακόμα κι αν οι ταχύτητες με τις οποίες κινείται το όχημα είναι υψηλές, το Murano "πατάει" γερά διατηρώντας την τροχιά του και εμπνέοντας ασφάλεια στους επιβαίνοντες.
Αντίθετα σε κλειστές διαδοχικές στροφές -οδηγώντας σε γοργούς ρυθμούς και με απενεργοποιημένο το ESP- το αμάξωμα δείχνει να μεταφέρει απότομα το φορτίο του, υποστρέφοντας και δημιουργώντας ένα αίσθημα ανασφάλειας στον οδηγό, αφού και αυτός από τη μεριά του δε έχει και στη διάθεσή του το καλύτερο -τόσο σε αίσθηση, όσο και σε πληροφόρηση- σύστημα διεύθυνσης για να κάνει τις απαραίτητες διορθώσεις.
Επομένως καλύτερα το ESP να είναι ενεργοποιημένο ούτως ώστε να υπάρχει μια προβλέψιμη και εν γένει ουδέτερη οδική συμπεριφορά, η οποία αφήνει τον οδηγό να "παίξει" με ασφάλεια εάν φυσικά το επιθυμεί.
Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης συμβάλλει τα μέγιστα στην υψηλού επιπέδου άνεση που λαμβάνουν στην καμπίνα οι επιβάτες.
Η χρήση του ESP κρίνεται απαραίτητη, αφού το αμάξωμα δίχως την παρουσία του δείχνει να αλλάζει τελείως χαρακτήρα, αποκτώντας μια "απότομη" και εν γένει υποστροφική οδική συμπεριφορά.