Το νέο μοντέλο της Peugeot διαθέτει πλαϊνές συρόμενες πόρτες, φουτουριστική σχεδίαση, πολλαπλές διαρρυθμίσεις στο εσωτερικό και ικανοποιητικά σε απόδοση μηχανικά σύνολα.
Το νέο Peugeot 1007 έχει αν μη τι άλλο δύο χαρακτηριστικά: Υψηλή τεχνολογία και ξεχωριστή σχεδίαση. Τώρα εάν θα καταφέρει -λόγω της υψηλής τιμής του- να πρωταγωνιστήσει με αξιώσεις στην κατηγορία και γίνει ένα ακόμα best seller μοντέλο για την Peugeot θα φανεί με το πέρασμα του χρόνου.
Η διαφοροποίηση του κάθε προϊόντος είναι αυτή που πολλές φορές κερδίζει τον πελάτη. ¶λλωστε και οι κανόνες του σύγχρονου μάρκετινγκ επιβάλλουν -εάν θες να ξεχωρίσεις- να ρίξεις στην αγορά μια πρόταση που θα μπορεί να ικανοποιήσει σε όλους τους τομείς τα υψηλά στάνταρ που θέτουν οι σύγχρονοι καταναλωτές.
Οι συρόμενες πόρτες
Η Peugeot διαφοροποιείται και ξεπερνά τις στενές διαχωριστικές γραμμές. Για πρώτη φορά στην ιστορία της λανσάρει ένα μοντέλο με ένα επιπλέον μηδενικό στην ονομασία του, αλλά, το σημαντικότερο, περνάει τεχνολογίες στο μικρό 1007 που συναντούμε σε μοντέλα μεγαλυτέρων κατηγοριών. Οι πλαϊνές ηλεκτρικά συρόμενες πόρτες πέραν της πρακτικότητας που προσφέρουν, προσδίδουν μια ξεχωριστή τεχνολογική υπεροχή στο νέο 1007 έναντι του ανταγωνισμού.
Από άλλον πλανήτη...
Γεγονός είναι ότι στις πρώτες βόλτες που κάναμε με το 1007 καταλάβαμε ότι μόνο απαρατήρητο δεν περνά, το αντίθετο μάλιστα… Λίγο οι κοινές του ρίζες -κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα- με το 407, λίγο οι φουτουριστικές γραμμές του αλλά πολύ περισσότερο το εντελώς νέο από πλευράς σχεδίασης πίσω τμήμα του αυτοκινήτου δημιουργούν μια εικόνα που στην αρχή "ξενίζει" αλλά στο τέλος αναγκάζεσαι να παραδεχθείς ότι είναι όμορφη και σίγουρα πρωτοποριακή.
Χωροταξικά…
Το νέο 1007 αποτελεί έναν άξιο εκπρόσωπο για την κατηγορία των μικρών πολυχρηστικών οχημάτων. Έξυπνες διαρρυθμίσεις στα καθίσματα και άνετοι χώροι για τέσσερις επιβάτες είναι ό,τι ακριβώς "ζητάει" να βρει στο όχημά του κάποιος νέος ηλικιακά (οικογενειάρχης ή όχι) καταναλωτής, έτσι ώστε να εξυπηρετήσει τις καθημερινές του ανάγκες.
Και στο δρόμο;
Το πρώτο στοιχείο που θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα στο νέο 1007 είναι η προσφερόμενη προς τους επιβάτες άνεση. Η ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστη, ιδίως σε πολύωρες μετακινήσεις σε αστικό περιβάλλον, ενώ από την άλλη δεν περιορίζει τις όποιες βλέψεις του οδηγού για σπορτίφ οδήγηση, πάντα όμως μέσα σε λογικά πλαίσια.
Ένας φίλος από τα παλιά...
Κάτω από το καπό της βασικής έκδοσης του νέου 1007 θα συναντήσουμε έναν κινητήρα από τα παλιά… Το 8βάλβιδο μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων απόδοσης 75 εργοστασιακών ίππων. Βέβαια την γκάμα των μηχανικών συνόλων συμπληρώνει ο 1.600άρης κινητήρας των 110 ίππων, ενώ αργότερα αναμένεται και ο 1.400άρης με τους 90 ίππους.
Τα "ντέρμπι"
Με την έλευσή του στην ελληνική αγορά το νέο μοντέλο της Peugeot έχει να δώσει ουκ ολίγα ντέρμπι. Μεταξύ των πιο δυνατών αντιπάλων συγκαταλέγονται τα Fiat Idea, Ford Fusion, Opel Meriva και Renault Modus.
Ατού του νέου 1007 είναι η σύγχρονη σχεδίαση και το υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο, που βέβαια συνδυάζονται και με μια ιδιαίτερα υψηλή τιμή αγοράς (13.990 ευρώ η βασική έκδοση των 1,4 λίτρων) με βάση πάντα τον ανταγωνισμό και τα ισχύοντα δεδομένα στην κατηγορία.
Open Sesame (Σουσάμι άνοιξε)
Καινοτόμο χαρακτηριστικό για το νέο Peugeot 1007 είναι αναμφισβήτητα οι δυο ηλεκτρικές συρόμενες πόρτες με τις οποίες εφοδιάζεται το μοντέλο και είναι η πρώτη φορά που συναντούμε μια τέτοια τεχνολογία σε μοντέλο της μικρής κατηγορίας. Για να ανοίξουν οι πόρτες του αυτοκινήτου -απαιτούνται 5 δλ.-, αρκεί ο οδηγός να δώσει την εντολή μέσω του τηλεχειριστηρίου, με 4 κουμπιά, κάθε ένα από τα οποία κάνει και μια ξεχωριστή λειτουργία. Επιπλέον όταν οι επιβάτες βρίσκονται εντός του οχήματος μπορούν (οι δυο εμπρός) με τους ειδικούς διακόπτες που υπάρχουν αριστερά από το τιμόνι του οδηγού και δεξιά από τη θέση του συνοδηγού να ανοίξουν ή να κλείσουν τις πόρτες με το πάτημα του ειδικού μπουτόν.
"Καρδιά" όλων αυτών των διαδικασιών είναι η ενσωματωμένη μονάδα ελέγχου αυτοματισμού (BSI), η οποία ελέγχει τα συστήματα των διαφόρων λειτουργιών (άνοιγμα - κλείσιμο της πόρτας κ.λπ.). Στην πράξη λοιπόν οι ηλεκτρικά συρόμενες πόρτες -έχουν μέγιστο άνοιγμα 920 χλστ.- διευκολύνουν στο μέγιστο την πρόσβαση αλλά και την επι/αποβίβαση των επιβατών στο όχημα, ενώ εάν κριθεί απαραίτητο το εμπρός κάθισμα του οδηγού "ολισθαίνει" -χωρίς να σηκωθούν οι επιβάτες- έτσι ώστε να εισέλθουν και εύσωμα άτομα στο πίσω κάθισμα.
Από όποια μεριά και αν το δει κανείς, το νέο 1007 καταφέρνει χάρη στον φουτουριστικό του σχεδιασμό να μαγνητίζει το βλέμμα.
Μας άρεσε
Η ξεχωριστή σχεδίαση, οι διαρρυθμίσεις των καθισμάτων, η άνεση της ανάρτησης, οι ηλεκτρικά συρόμενες πόρτες, ο νεανικός διάκοσμος
Δε μας άρεσε
Η τιμή αγοράς, η ζώνη που δεν ρυθμίζεται καθ' ύψος και η κακή τοποθέτησή της, η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης, οι μικροατέλειες στο φινίρισμα, ο θόρυβος του κινητήρα στις υψηλές στροφές Χρήσιμες συμβουλές • Εάν το αυτοκίνητο κινείται με την πόρτα ανοιχτή (ταχύτητα κάτω των 5 χλμ.), τότε ακούγεται ηχητικό προειδοποιητικό μήνυμα.
• Εάν προσπαθήσει κάποιος να ανοίξει την πόρτα ενώ το όχημα κινείται το BSI εμποδίζει την εντολή.
• Εάν η πόρτα βρει εμπόδιο ενώ κλείνει, αυτομάτως ανοίγει.
• Σε περίπτωση σύγκρουσης ενεργοποιείται αυτόματα ο μηχανισμός χειροκίνητης λειτουργίας της πόρτας.