Ένα αυτοκίνητο με το χαρακτήρα του 1007 θα πρέπει να είναι πρωτίστως άνετο σε συνθήκες πόλης και μετέπειτα ευχάριστο σε ανοιχτές διαδρομές. Οι τεχνικοί της Peugeot εφοδίασαν το νέο 1007 στον εμπρόσθιο άξονα με γόνατα ΜακΦέρσον και πίσω με τη δοκιμασμένη οδό του ημιάκαμπτου άξονα. Αποτέλεσμα, κατά την κίνηση του οχήματος σε αστικές διαδρομές η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης να εκτιμάται ιδιαίτερα από τον οδηγό και τους επιβάτες, αφού απορροφάει με ομαλό τρόπο τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος δίχως να μεταφέρει μεγάλης έντασης κραδασμούς στο εσωτερικό. Βέβαια σε εγκάρσιες ανωμαλίες του τάπητα ίσως παρατηρηθούν μικρές αναπηδήσεις στο πίσω τμήμα οι οποίες οφείλονται κυρίως στη χρήση του ημιάκαμπτου πίσω άξονα. Το σύστημα διεύθυνσης, με την ηλεκτρική υποβοήθηση, θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα σε συνθήκες πόλης αφού είναι ελαφρύ και διευκολύνει τον οδηγό σε περιπτώσεις παρκαρίσματος. Καλές είναι και οι εντυπώσεις όμως που αφήνει το μοντέλο κατά την κίνησή του σε κλειστές "φιδίσιες" διαδρομές. Η ανάρτηση παρά τη μαλακή ρύθμιση επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί σε σχετικά γοργούς ρυθμούς, αφού οι κλίσεις στις στροφές είναι μικρές και το ESP (απενεργοποιείται μέχρι τα 50 χλμ./ώρα) θα διορθώσει τυχόν λάθη του οδηγού. Το σύστημα διεύθυνσης ενώ προσφέρει καλή κατευθυντικότητα στο όχημα μεταφέρει μια "ψεύτικη" αίσθηση στα χέρια του οδηγού σε υψηλές ταχύτητες. Τέλος σε ανοιχτές διαδρομές αεροδυναμικοί θόρυβοι θα δημιουργηθούν λόγω του υψηλού αμαξώματος.
Η άνεση από τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης είναι ένα από τα χαρακτηριστικά που θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα στο νέο 1007.
Σε περίπτωση κατά την οποία ο συντελεστής τριβής του οδοστρώματος είναι χαμηλός το ESP αναλαμβάνει δράση διορθώνοντας πιθανά λάθη του οδηγού.