Ριζικές είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό. Προπαντός, συναντούμε μια βαθιά οριζόντια τομή, η οποία χωρίζει το ταμπλό σε δύο τμήματα και παρέχει ένα εντελώς ξεχωριστό ύφος στο εσωτερικό. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο, αν και θα θέλαμε μαλακά πλαστικά στο ταμπλό, σε αυτή τη γενιά RAV4. Πάντως, τα διάκενα ανάμεσα στα διάφορα τμήματα είναι ακριβή και το φινίρισμα πολύ προσεγμένο. Η θέση οδήγησης είναι επίσης καλή, χάρη στις ρυθμίσεις καθίσματος και τιμονιού (διπλή), ενώ και η ορατότητα ικανοποιεί. Σχετικά με τον εξοπλισμό άνεσης, να αναφέρουμε ότι, είναι πλήρης, με (τέσσερα) ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέφτες, ηχοσύστημα, air-condition κ.λπ.
Η κεντρική κονσόλα διαθέτει δύο επίπεδα: στο κάτω είναι το κέντρο ελέγχου του κλιματισμού και το πάνω του ηχοσυστήματος. Το μπουτόν κλειδώματος της τετρακίνησης αριστερά και των αλάρμ δεξιά παρέχει οπτική ισορροπία.
Αριστερά από την κονσόλα βρίσκεται το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα, σε όσες εκδόσεις το διαθέτουν.
Δύο ντουλαπάκια υπάρχουν εμπρός από το συνοδηγό, με το πάνω να ανοιγοκλείνει με το πάτημα ενός μπουτόν. Οι χώροι για μικροαντικείμενα, ειδικά στο εμπρός μέρος, είναι πολυάριθμοι.