Είναι βασικό στοιχείο του RAV4. Η τρίτη γενιά το καλλιεργεί περαιτέρω και διαθέτει πίσω κάθισμα, με ασύμμετρα διαιρούμενη πλάτη και δυνατότητα αναδίπλωσης με μόνο μία και εύκολη κίνηση (τράβηγμα ενός μοχλού). Με την αναδίπλωση, ο χώρος φόρτωσης παραμένει επίπεδος. Αξίζει να αναφέρουμε ότι, τα πίσω καθίσματα σύρονται σε μια διαδρομή 165 χλστ.
Για τους επιβάτες, υπάρχει σαφής βελτίωση του ήδη καλού επιπέδου χώρων, σε ό,τι αφορά στον "αέρα" για τα γόνατα, ενώ ακόμη πιο σημαντική είναι η αύξηση του εσωτερικού πλάτους της καμπίνας, τόσο εμπρός όσο και πίσω. Ο χώρος για τα κεφάλια είναι μειωμένος σε σχέση με το RAV4 δεύτερης γενιάς (λόγω της γραμμής της οροφής αλλά και του οριακά χαμηλότερου συνολικού ύψους), όμως παραμένει καλός για την κατηγορία. Να σημειωθεί ότι, το νέο RAV4 είναι κατά 145 χλστ. πιο μακρύ, 80 χλστ. πιο πλατύ, ενώ διαθέτει και μεταξόνιο μεγαλύτερο, κατά 70 περίπου χλστ.
Ο χώρος, που προορίζεται για αποσκευές, είναι πολύ μεγάλος και θα ικανοποιήσει τις ανάγκες μιας οικογένειας, διαθέτοντας επιπλέον (μεγάλες) θήκες κάτω από το δάπεδό του. Η Toyota ανακοινώνει χώρο αποσκευών με ωφέλιμο 586 λίτρων!