Διαβάστηκε από 30472αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/12/2006
Δεδομένου του βάρους του αυτοκινήτου (1.309 κιλά), αλλά και της μικρής του χωρητικότητας (1.600 κ.εκ.), το μοτέρ του C30 τα καταφέρνει καλύτερα από ό,τι οι 100 ίπποι προϊδεάζουν.
Τη βασική επιλογή των κινητήριων μηχανικών συνόλων του C30 αποτελεί ο γνωστός μας 16βάλβιδος 1.600άρης των 100 ονομαστικών ίππων της Volvo. Το μοτέρ, το οποίο προέρχεται από τη "μαμά" Ford, εμφανίζει θετική απόκριση από τις χαμηλές κιόλας στροφές λειτουργίας, ενώ σημαντικό του γνώρισμα αποτελεί και ο περιορισμένος θόρυβος, που αφήνει να εισχωρήσει στην καμπίνα των επιβατών. Το 5άρι μηχανικό κιβώτιο, με τη σειρά του, διαθέτει πολύ καλή κλιμάκωση, βοηθώντας τον κινητήρα να επιτύχει ικανοποιητικά νούμερα στις επιταχύνσεις. Ειδικά μάλιστα τα 11,1 δλ. της επιτάχυνσης, από τα 60 στα 100 χλμ./ώρα με 4η, είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας. Στον αυτοκινητόδρομο, το C30 διατηρεί ταχύτητες κοντά στα 130-140 χλμ./ώρα, σε πιο ανηφορικά όμως κομμάτια χρειάζεται περισσότερη ισχύ. Η κατανάλωση, τέλος, του κινητήρα είναι σχετικά καλή.