ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/2/2007
Test mtx
Ο βασιλιάς απέθανε, ζήτω ο βασιλιάς!
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 54507 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/2/2007
Η σχεδίαση σε πρώτο πλάνο
Το πλέον χαρακτηριστικό στοιχείο του εσωτερικού του Toyota Auris είναι η δεσπόζουσα κεντρική κονσόλα, ένα τμήμα μάλιστα της οποίας δείχνει να "αιωρείται", σχηματίζοντας μια μικρή γέφυρα λίγο πιο κάτω και πίσω από τον επιλογέα. Στην κυματοειδή αυτή κονσόλα φιλοξενούνται -στο τμήμα που εφάπτεται με το ταμπλό- οι αεραγωγοί, το ηχοσύστημα και ο κλιματισμός, λίγο πιο κάτω και σε ύψος περίπου ίδιο με αυτό του τιμονιού βρίσκεται ο επιλογέας ταχυτήτων, ενώ στο τελείωμα της "γέφυρας" είναι τοποθετημένο το ξεχωριστό σχεδιαστικά χειρόφρενο. Από πρακτικής άποψης, το σχήμα αυτό επέτρεψε τη δημιουργία μιας μικρής θήκης στο κάτω τμήμα της κεντρικής κονσόλας, ενώ και στο πίσω τελείωμά της έχει τοποθετηθεί ένα υποβραχιόνιο, με ποτηροθήκη και χώρο για μικροαντικείμενα. Αντίστοιχη ξεχωριστή σχεδίαση με την κεντρική κονσόλα διαθέτει και ο πίνακας οργάνων, ο οποίος είναι ο ίδιος με αυτόν του Corolla Sedan. Αυτό, πάντως, που δυστυχώς δεν είναι αντίστοιχο με το 4θυρο Corolla, είναι η ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό του Auris, αφού η Toyota επέλεξε εδώ σκληρά πλαστικά (μέτριας μάλιστα ποιότητας σε ορισμένα τμήματα) αντί για μαλακά, όπως στο Corolla Sedan. Η συναρμογή, από την πλευρά της, έδειξε σε συγκεκριμένα τμήματα, ότι απαιτούσε λίγο περισσότερη προσοχή (στο πάνω τμήμα του ταμπλό), όπως και το φινίρισμα -κυρίως στο εσωτερικό των θυρών. Αυτό πάντως που ποιοτικά κλέβει την παράσταση, είναι η αιωρούμενη κεντρική κονσόλα, η οποία δείχνει -και είναι- εξαιρετικά συμπαγής.
Ο μεγάλος πρωταγωνιστής του εσωτερικού του Auris είναι η κεντρική κονσόλα σχήματος γέφυρας, η οποία, εκτός από τη σχεδίασή της, διακρίνεται και για τη στιβαρότητά της. Στο κάτω, πάντως, τμήμα της, έχει δημιουργηθεί ένας μικρός χώρος για μικροαντικείμενα.

Τα δύο ξεχωριστά ντουλαπάκια μπροστά από το συνοδηγό αυξάνουν την εσωτερική πρακτικότητα.

Το χειρόφρενο διαθέτει ξεχωριστή σχεδίαση, ακολουθώντας την αντίστοιχη αισθητική της καμπυλόγραμμης κεντρικής κονσόλας.

Το υποβραχιόνιο μεταξύ οδηγού και συνοδηγού φιλοξενεί μια ακόμα ποτηροθήκη, εκτός από αυτές που βρίσκονται τοποθετημένες στα δύο άκρα του ταμπλό.
Όμορφος και διακριτικός ο πορτοκαλί φωτισμός των χειριστηρίων του αυτόματου κλιματισμού του αυτοκινήτου της δοκιμής μας.

 
 Toyota Auris 1,4 και 1,6 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Οδική συμπεριφορά
Toyota Auris 1,6
Aναρτήσεις
Συμπέρασμα