ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/2/2007
Test mtx
Ο βασιλιάς απέθανε, ζήτω ο βασιλιάς!
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 54507 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/2/2007
Αισθητά βελτιωμένη και πιο ασφαλής
Το Auris εμφανίζεται πολύ πιο σίγουρο και ασφαλές σε σχέση με το παρελθόν, με την υπερστροφή να εμφανίζεται μόνο σε πολύ οριακές καταστάσεις.
Το νέο Toyota Auris ενσωματώνει μια νέα πλατφόρμα, με κλασικές λύσεις στην αρχιτεκτονική των αναρτήσεών του, αφού πέρα από τα γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια στον εμπρόσθιο άξονα, ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας κάνει και πάλι την εμφάνισή του. Βέβαια, σε σχέση με το Corolla που αντικαθιστά, το νέο ιαπωνικό hatchback έχει δεχθεί νέες ρυθμίσεις τόσο εμπρός, όσο και πίσω, έτσι ώστε να προσφέρει βελτιωμένη ακαμψία και οδική συμπεριφορά. Είναι, λοιπόν, γεγονός, ότι το νέο Auris εμφανίζεται εξαιρετικά βελτιωμένο στον τρόπο που πατά στο δρόμο, καθώς και στη διαχείριση του αμαξώματος σε πιο οριακές συνθήκες, όπου απουσιάζουν οι έντονες κλίσεις. Η υποστροφή εμφανίζεται λίγο πιο αργά σε σχέση με παλαιότερα και δε μετατρέπεται τόσο εύκολα σε υπερστροφή, εάν ο οδηγός του αυτοκινήτου αφήσει το γκάζι. Αντίστοιχα, πολύ καλύτερη είναι και η πληροφόρηση που παίρνει ο οδηγός από το ηλεκτρικό τιμόνι, δίνοντάς του περισσότερη σιγουριά κατά τη χάραξη της επιθυμητής πορείας. Στον αυτοκινητόδρομο, το Auris εμφανίζεται αρκετά σταθερό και σίγουρο, παρ' ότι σε πολύ υψηλές ταχύτητες υπάρχει ένα πολύ μικρό ελάφρωμα του αμαξώματος. Ειδική μνεία πρέπει να κάνουμε πάντως στα φρένα, τα οποία προσφέρουν εξαιρετική αποτελεσματικότητα, ικανοποιώντας και σε αίσθηση.
¶νετο, με πολύ καλή κύλιση
Ο τομέας της άνεσης είναι και πάλι ένα από τα δυνατά σημεία του μικρομεσαίου μοντέλου της Toyota, παρά τη λίγο πιο σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων σε σχέση με το παρελθόν. Η επαφή του αυτοκινήτου με τις ανωμαλίες του οδοστρώματος έρχεται αρκετά ομαλά, χωρίς να κουράζει τους επιβάτες, ενώ και το γενικότερο φιλτράρισμα γίνεται με αποτελεσματικό και σίγουρο τρόπο. Πολύ καλή είναι και η ποιότητα κύλισης που προσφέρει το Auris, αλλά και η ηχομόνωση, η οποία δεν αφήνει αεροδυναμικούς θορύβους να "εισέλθουν" στο εσωτερικό.

 
 Toyota Auris 1,4 και 1,6 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Οδική συμπεριφορά
Toyota Auris 1,6
Aναρτήσεις
Συμπέρασμα