ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/2/2007
Test mtx
Ο βασιλιάς απέθανε, ζήτω ο βασιλιάς!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 54507 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/2/2007
Δυνατός, με καλές επιδόσεις
Ο γνωστός και δοκιμασμένος 1.400άρης βενζινοκινητήρας της προηγούμενης γενιάς του Corolla έχει παραμείνει αυτούσιος κάτω από το καπό του νέου Toyota Auris. Στην περίπτωση του νέου μοντέλου, αποδίδει 99 δυναμομετρημένους ίππους και προσδίδει ικανοποιητικές επιδόσεις στο αυτοκίνητο, οι οποίες όμως είναι κατώτερες από το Corolla που αντικαθιστά. Οι λόγοι πρέπει να αναζητηθούν κυρίως στο αυξημένο βάρος του Auris (+122 κιλά σε σχέση με το Corolla) και λιγότερο στο σχετικά αραιής κλιμάκωσης (αλλά πολύ καλής αίσθησης) μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Από πλευράς λειτουργίας, το μοτέρ εμφανίζεται στις χαμηλές και μεσαίες στροφές αρκετά πολιτισμένο, στις υψηλότερες όμως ο θόρυβος που παράγει γίνεται αισθητός. Στον τομέα της κατανάλωσης, τέλος, έχουν διατηρηθεί τα πολύ καλά επίπεδα της προηγούμενης γενιάς.

 
 Toyota Auris 1,4 και 1,6 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Οδική συμπεριφορά
Toyota Auris 1,6
Aναρτήσεις
Συμπέρασμα