Διαβάστηκε από 3872αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/5/2007
Ο οδηγός στο επίκεντρο
Με το Α5 η Audi θέλει να λανσάρει μια πρόταση ικανή να συγκινεί τόσο σε μεγάλα ταξίδια (καθ' ότι πρόκειται για ένα όχημα μεγάλου τουρισμού), όσο και σε σπορ αναζητήσεις στο επαρχιακό δίκτυο.
Βασισμένο σε μια νέα μηχανολογική αρχιτεκτονική και με νέο σύστημα ανάρτησης, το A5 αναμένεται να είναι από τις πιο "δυνατές" προτάσεις της κλάσης του στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Στον εμπρός άξονα υπάρχει νέο σύνολο πέντε συνδέσμων σε μια δομή με άνω και κάτω ψαλίδι, ενώ πίσω η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη με νέες ρυθμίσεις. Επίσης, το γεγονός ότι θα υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις με το γνωστό σύστημα quattro (40% της ροπής εμπρός και 60% πίσω υπό κανονικές συνθήκες) αποτελεί ένα επιπλέον στοιχείο σιγουριάς, που λογικά θα ευνοεί τη γρήγορη διέλευση από συνεχείς στροφές. Να σημειωθεί ότι θα υπάρχουν δύο έξτρα επιλογές σπορ ανάρτησης, με μία βασική με πιο σκληρά αμορτισέρ και ελατήρια, αλλά και το γνωστό πακέτο "S Line", με επιπλέον χαμήλωμα και ακόμη πιο σπορ ρυθμίσεις.
Εντελώς νέα είναι η ανάρτηση ειδικά στον εμπρός άξονα, όπου συναντάται μια νέα δομή πέντε συνδέσμων.
Στην γκάμα του Α5 θα υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις, με το πίσω διαφορικό να δέχεται το 60% της ροπής υπό κανονικές συνθήκες.