Διαβάστηκε από 4760αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/5/2007
Σημαντική αναβάθμιση στην ποιότητα και σχεδίαση του εσωτερικού
Το ταμπλό διακρίνεται για την προσεγμένη ποιότητα και τη μοντέρνα σχεδίαση. Παράλληλα, έχει γίνει ευρεία χρήση μαλακού πλαστικού σε πολλές επιμέρους επιφάνειες.
Το εσωτερικό του νέου Mondeo κερδίζει άμεσα τις πρώτες εντυπώσεις, κατ' αρχήν με τη σχεδίασή του, η οποία, όπως και αυτή του αμαξώματος, απέχει… έτη φωτός σε σχέση με του προγενέστερου μοντέλου. Επιπλέον, υπάρχει αισθητή αναβάθμιση και στην ποιότητα, αφού έχει γίνει εκτεταμένη χρήση μαλακού πλαστικού (στο πάνω και κάτω μέρος του ταμπλό, στην κεντρική κονσόλα και σε ένα μέρος των θυρών), ενώ και η συναρμολόγηση είναι πιο στιβαρή. Ορισμένες μικροατέλειες που εντοπίσαμε, όπως το μέτριας ποιότητας πλαστικό στο ντουλαπάκι του συνοδηγού με τη διαφορετική απόχρωση από τις άλλες επιφάνειες, αλλά και το φινίρισμα στην ένωση της εμπρός κολόνας με το ταμπλό δεν είναι σε θέση να υποβαθμίσουν τη συνολικά ιδιαίτερα πολύ καλή εικόνα. Τέλος, θετικά είναι τα σχόλια όσον αφορά στην εργονομία των επιμέρους χειριστηρίων και στις θέσεις που υπάρχουν για μικροαντικείμενα και ποτήρια.
Ο οδηγός δε θα δυσκολευτεί να βρει την κατάλληλη θέση, ωστόσο θα θέλαμε το κάθισμα να ρυθμίζεται πιο χαμηλά και το τιμόνι ψηλότερα.
Στα μοντέλα Ghia X και Titanium X η περιστροφική μίζα έχει αντικατασταθεί από το μπουτόν "Ford Power".
Ανάλογα με την έκδοση και τον εξοπλισμό διατίθεται μία μεγάλη έγχρωμη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων.
Οι επιβάτες στο πίσω κάθισμα έχουν στη διάθεσή τους αυξημένο πλάτος και αέρα για τα γόνατα.
Ο χώρος αποσκευών στο 5θυρο με το τεράστιο άνοιγμα έχει όγκο 540 λτ., ενώ στο 4θυρο η χωρητικότητα είναι κατά 10 λτ. μεγαλύτερη, όμως το άνοιγμα είναι μικρό.
Στο εσωτερικό του Avensis και του Vectra
Η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και η ευχρηστία των επιμέρους χειριστηρίων αποτελούν τα βασικά γνωρίσματα του εσωτερικού του Avensis. To αντίπαλον δέος (βλ. Mondeo) διαθέτει περισσότερες επιφάνειες από μαλακό πλαστικό, ενώ αισθητικά είναι σαφώς πιο μοντέρνο. Σε επίπεδο χώρων, το Avensis μειονεκτεί σε διαθέσιμο πλάτος, ενώ στο σεντάν ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι κατά 30 λτ. μικρότερος (520 λτ.).
Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής διαθέτει και ο θάλαμος των επιβατών του Vectra, ενώ έναντι του Mondeo δείχνει αρκετά πιο συντηρητικό αισθητικά. Σε επίπεδο χώρων για τους φιλοξενούμενους θα υπάρξει σκληρή κόντρα, καθώς το μεσαίο Opel προσφέρει αυξημένο πλάτος και αέρα για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Όσον αφορά στον όγκο του χώρου αποσκευών, αυτός του Vectra 4d είναι 500 λτ., έναντι 550 λτ. του 4θυρου Mondeo.