Διαβάστηκε από 19410αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/11/2007
Ο κινητήρας των 2,0 λτ. ισχύος 170 ονομαστικών ίππων διαθέτει άμεσο ψεκασμό καυσίμου δεύτερης γενιάς, σύστημα το οποίο -σε συνδυασμό με το EfficientDynamics- εξοικονομεί χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου (στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο δεν περιλαμβάνεται το σύστημα Start/Stop). To εν λόγω μηχανικό σύνολο έχει γραμμική απόδοση, ανεβάζει με ευκολία στροφές, ενώ χάρη κυρίως στην πολύ καλή ηχομόνωση, η παρουσία του στην καμπίνα των επιβατών είναι διακριτική, ακόμη και όταν η βελόνα του στροφόμετρου φτάνει στην κόκκινη περιοχή. Παράλληλα, το αυτοκίνητο της δοκιμής εφοδιαζόταν με το αυτόματο - σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων (στάνταρ είναι 6άρι μηχανικό), το οποίο έχει ομαλή λειτουργία, πολύ καλή αμεσότητα, είναι εύχρηστο και με σπορτίφ αισθητικής επιλογέα.
Το αυτόματο - σειριακό κιβώτιο των 6 ταχυτήτων διακρίνεται για την αμεσότητά του και τη σχεδίαση του πρακτικού επιλογέα.