Διαβάστηκε από 7276αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/3/2009
Ο 5κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του RS είναι ο γνωστός Duratec των 2.522 κ.εκ. και έχει εξελιχθεί περαιτέρω για να ανταποκρίνεται στις αυξημένες υποχρεώσεις του σε αυτό το αυτοκίνητο. Το μπλοκ έχει ενισχυθεί και ενσωματώνει νέα σφυρήλατα έμβολα και εκκεντροφόρους, ενώ και το κιβώτιο -αν και ίδιο σε κλιμάκωση με του ST- είναι περισσότερο σαφές και θετικό στο κούμπωμα μετά την ενίσχυσή του. Το σημαντικό σε αυτό τον κινητήρα είναι ότι συντελεί με τον τρόπο του στην επίτευξη υψηλών επιπέδων πρόσφυσης σε δρόμο με στροφές. Έτσι, είναι γραμμικός στην απόδοσή του (χωρίς εξάρσεις στην πίεση του γκαζιού) και τα 440 Νm ροπής του αποδίδονται από τις 2.300 έως τις 4.500 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ισχύς των 305 ίππων αποδίδεται στις 6.500 σ.αλ..(εκεί η ροπή είναι της τάξης των 325 Nm). Η μεγαλύτερη τουρμπίνα σε σχέση με του ST (Βorg Warner K16 με πίεση υπερπλήρωσης 1,4 bar) προσφέρει δύναμη μέχρι και ψηλά στον κόφτη. O ήχος του κινητήρα, που περνάει στο εσωτερικό ηθελημένα μέσω του Sound Symposer, της βαλβίδας ανακούφισης και της εξάτμισης, συμπληρώνει το "πολεμικό" προφίλ του RS, που σαφώς επιβεβαιώνεται και με τις επιδόσεις του.