Διαβάστηκε από 75618αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:26/1/2010
Πιο ευχάριστο και με ουδέτερη συμπεριφορά
Στην έκδοση με τη sport ανάρτηση το Polo εμφανίζει μειωμένες κλίσεις στις στροφές και λίγο καλύτερο σε πληροφόρηση τιμόνι, στοιχεία που το κάνουν πιο ευχάριστο οδηγικά, σε συνδυασμό με τον 1,2 TSI.
Η αίσθηση ασφάλειας που αποπνέει στο δρόμο το Polo 1,2 TSI είναι από τα πρώτα στοιχεία που κερδίζουν τον οδηγό, ο οποίος παράλληλα είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως τα αποθέματα ισχύος του δυνατού 1.200άρη κινητήρα. Η ανάρτηση του μικρού VW με τα γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, την αντιστρεπτική δοκό και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω διαθέτει πιο σφιχτή ανάρτηση (στην έκδοση Highline του αυτοκινήτου της δοκιμής), προσφέροντας καλύτερη οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, χωρίς να λειτουργεί εις βάρος της άνεσης. Η σταθερότητα που επιδεικνύει στις ευθείες είναι πολύ καλή, αφού δε δημιουργεί καμία τάση ανασφάλειας (ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες), χωρίς να κουράζει παράλληλα.
Αρκετά ασφαλές, ουδέτερο και με προβλέψιμες αντιδράσεις εμφανίζεται και σε διαδρομές με στροφές, όπου οι τροχοί παρουσιάζουν αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μειωμένες. Επιπλέον, το στάνταρ ESP επεμβαίνει γρήγορα και όχι ιδιαίτερα απότομα, όποτε διαγνωσθεί τάση αποσταθεροποίησης και τα φρένα είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά.
Τέλος, το τιμόνι παρέχει την απαιτούμενη πληροφόρηση και αμεσότητα, αλλά είναι σχετικά ελαφρύ.