Διαβάστηκε από 15722αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/4/2010
Πρόκειται για τον εκπρόσωπο της JAC στη μικρή κατηγορία, σε δύο εκδόσεις αμαξώματος, μία σεντάν και μία 5θυρη. Το λανσάρισμά του θα γίνει τον Ιούνιο. Σχεδιαστικά, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά είναι ευχάριστο, όχι όμως και ιδιαίτερα ξεχωριστό, ενώ η καμπίνα αποτελείται από αξιόλογης ποιότητας υλικά και σχετικά λιτή εικόνα. Με μία πρώτη ματιά, στη δεύτερη σειρά καθισμάτων μπορούν να φιλοξενηθούν δύο ενήλικες κανονικού αναστήματος χωρίς παραχωρήσεις. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η ανάρτηση του μοντέλου. Εμπρός έχουν τοποθετηθεί γόνατα ΜακΦέρσον, ενώ πίσω συναντάμε ανεξάρτητο σύστημα δύο συνδέσμων. Από την πολύ σύντομη οδηγική επαφή που είχαμε με το χάτσμπακ προέκυψε, ότι είναι ένα αρκετά άνετο αυτοκίνητο, με καλό σε αίσθηση τιμόνι και άμεσο σε απόκριση κινητήρα. Ένα μειονέκτημα που εντοπίσαμε ήταν η μέτρια αίσθηση του λεβιέ ταχυτήτων. Από πλευράς κινητήρα, στην Ελλάδα θα δούμε το Α-1 με κινητήρα 1,3 λίτρων, 94 ίππων, Euro 5, με κιβώτια 5 σχέσεων, ένα χειροκίνητο και ένα αυτοματοποιημένο μηχανικό.
Η σεντάν έκδοση του Α1 είναι πιο ενδιαφέρουσα σχεδιαστικά σε σχέση με τη χάτσμπακ.
Το εσωτερικό του μικρού μοντέλου της JAC είναι ευχάριστο σχεδιαστικά και με πολύ ικανοποιητική ποιότητα πλαστικών.