ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/4/2010
Παρουσίαση
Απόλυτη κάλυψη!
Το πλάνο ποιότητας Renault και τα αποτελέσματά του
Διαβάστηκε από 20208 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/4/2010
Στα πλαίσια του πλάνου ποιότητας PER4, κάθε ένα μοντέλο της Renault ελέγχεται διεξοδικά και εξετάζεται ενδελεχώς στις ειδικές εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Γαλλία.
Στις υπηρεσίες After Sales μιας εταιρείας, εκτός από όλες εκείνες τις υπηρεσίες και παροχές που μπαίνουν σε ισχύ αμέσως μετά την πώληση του οχήματος, περιλαμβάνεται και το τι πρέπει να κάνει πριν την παράδοση του αυτοκινήτου στον πελάτη η κάθε μάρκα, ώστε να προετοιμάσει το έδαφος για τη μετέπειτα ικανοποίησή του και απρόσκοπτη λειτουργία του αυτοκινήτου. Η Renault αποτελεί μια από τις εταιρείες, η οποία μέσω του πλάνου Renault Excellence Plan (PER) ή του πλάνου τελειότητας Renault, επιχειρεί να εξασφαλίσει την όσο το δυνατόν υψηλή ποιότητα κάθε μοντέλου που κατασκευάζει και την ικανοποίηση του πελάτη, μέσω 6 σημαντικών στοιχείων:
Εξαιρετικό σχεδιασμό αυτοκινήτων
Δημιουργία αυτοκινήτων σύμφωνων με το σύγχρονο τρόπο ζωής
Αύξηση αξιοπιστίας σε όλα τα επίπεδα και ικανοποίηση των πελατών Renault
Εξασφάλιση της ποιότητας πριν και μετά την πώληση
Πολιτισμό ποιότητας, που αποπνέει μέσα από τους εργαζόμενους στην οικογένεια της Renault
Εγγύηση της ποιότητας των ανταλλακτικών από εξωτερικούς προμηθευτές
Τι είναι το Renault PER4
Τον Ιανουάριο του 2006 ξεκίνησε το πλάνο ποιότητας Renault PER4, το οποίο είχε θέσει ως στόχο ένα ποσοστό ικανοποίησης πελατών της τάξεως του 80% μέχρι το τέλος του 2009. Τελικά, ύστερα από έρευνα 1.240.000 πελατών σε 26 χώρες, η Renault πέτυχε ένα ποσοστό ικανοποίησης στο 80,4%, διαψεύδοντας όλους όσους βιάστηκαν να μιλήσουν για ουτοπικό ποσοστό. Φυσικά, για να γίνει πράξη αυτό, η γαλλική εταιρεία ακολούθησε μια εντελώς νέα πρακτική: Από τη φάση σχεδιασμού ακόμα ενός αυτοκινήτου, η Renault δημιούργησε μια λίστα από 100 σημεία που πρέπει να βελτιωθούν, σύμφωνα με συγκεκριμένα σχόλια πελατών.
Έτσι, το τελικό αποτέλεσμα ήταν πολύ κοντά στις απαιτήσεις και στις επιθυμίες του τελικού καταναλωτή, διατηρώντας ταυτόχρονα το χαρακτήρα και την "ιδιοσυγκρασία" της μάρκας. Επιπλέον αυτού, πριν το λανσάρισμα κάθε μοντέλου, η Renault ελέγχει και καταγράφει τη συνολική ποιότητα του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο, διανύοντας χιλιάδες χιλιόμετρα σε δύσκολες καιρικές και οδικές συνθήκες, συμβάλλοντας έτσι δραστικά στην τελική ποιότητα του προϊόντος.
Ακόμη και η πλέον μικρή λεπτομέρεια εξετάζεται διεξοδικά, ώστε να εξασφαλισθεί η αντοχή των υλικών στο χρόνο και η ικανοποίηση του αγοραστή από την ποιότητα του αυτοκινήτου του.
Υψηλή βαθμολογία σε δύσκολες εξετάσεις
Το Μάιο του 2009, ο γερμανικός οργανισμός ADAC τοποθέτησε το Renault Laguna III στη δεύτερη θέση σε αξιοπιστία μεταξύ των μεσαίων μοντέλων. Επιπλέον, ο ADAC βαθμολόγησε με άριστα τα Clio III και Modus σε θέματα αξιοπιστίας και έδωσε τον τίτλο του καλύτερου MPV στο Scenic, μπροστά ακόμη και από γερμανικές προτάσεις. Δε θα πρέπει να παραλείψουμε επίσης τη βαθμολογία 12 μοντέλων της γκάμας Renault με 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του οργανισμού Euro NCAP, ούτε επίσης ότι η Laguna III βρίσκεται στο top-3 σε ποιότητα στην κατηγορία της και στη γαλλική αγορά. Όλα αυτά λοιπόν συντελούν στο να βρίσκονται σήμερα τα μοντέλα της Renault στην πρώτη γραμμή της ικανοποίησης των κατόχων τους, μέσω της ποιότητας που προσφέρουν και παράλληλα της προσοχής που δίδεται κατά την εξέλιξή τους, ακόμη και σε κάθε λεπτομέρεια. Σε συνδυασμό με τις άρτιες υπηρεσίες μετά την πώληση, δημιουργείται μια "ομπρέλα προστασίας" για τον πελάτη, που εξασφαλίζει την υψηλότερη αξιοπιστία του αυτοκινήτου του.

 
 Οι υπηρεσίες After Sales της Renault
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι βασικές υπηρεσίες Renault After Sales
Το πλάνο ποιότητας Renault και τα αποτελέσματά του
ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ SERVICE ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ RENAULT*
- Renault Twingo 1,2 75 PS
- Renault Clio 1,2 TCE
- Renault Megane 1,4 TCE
- Renault Scenic 1,4 TCE
- Renault Fluence 1,6
- Renault Kangoo 1,6
- Renault Laguna 1,6
- Renault Laguna Coupe 2,0
- Renault Koleos 2,5
Γνήσια αξεσουάρ για όλα τα μοντέλα
Συνέντευξη με κ. Καράπα, After Sales Director της PGA