Διαβάστηκε από 3364αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/6/2010
Το νέο Mini Countryman εφοδιάζεται με 3 κινητήρες βενζίνης και με δύο diesel, που στο σύνολό τους πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5. Στην κορυφή του ενδιαφέροντος βρίσκεται η έκδοση Cooper S με τούρμπο κινητήρα 1,6 λίτρων άμεσου ψεκασμού, ισχύος 184 ίππων. Η ροπή που παράγει είναι 240 Nm από τις 1.600 σ.α.λ. και η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 6,1 λτ./100 χλμ. Η έκδοση Cooper διαθέτει και αυτή μοτέρ 1,6 λίτρων άμεσου ψεκασμού, ατμοσφαιρικό, με ισχύ 122 ίππων και μέση κατανάλωση 6,1 λτ./100 χλμ., ενώ το αρχικό One διαθέτει το ίδιο μοτέρ, με ισχύ 98 ίππων και μέση κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ. Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του Countryman συνοδεύονται από κινητήρες 1,6 λίτρων, με ισχύ 90 και 112 ίππων αντίστοιχα. Κάθε έκδοση διαθέτει στάνταρντ τεχνολογίες εξοικονόμησης καυσίμου (start/stop στον κινητήρα και ανάκτηση ενέργειας από κύλιση/πέδηση). Εν τω μεταξύ, το σύστημα τετρακίνησης ALL4 ενσωματώνει ένα ηλεκτρομαγνητικό πολύδικο διαφορικό, μέσω του οποίου σε κανονικές συνθήκες η ροπή κατανέμεται σε ποσοστό 50:50 μεταξύ των δύο αξόνων. Όταν υπάρξει απώλεια πρόσφυσης, σε συνεργασία με τη μονάδα ελέγχου ευστάθειας, έως και 100% της δύναμης περνά στον πίσω άξονα. Στον τομέα της ανάρτησης έχουν τοποθετηθεί γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Στον προαιρετικό εξοπλισμό του μοντέλου συναντάμε και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο εμπρός διαφορικό, που προσομοιώνει τη λειτουργία του μπλοκέ διαφορικού και αυξάνει σημαντικά τα περιθώρια πρόσφυσης σε απαιτητικές οδηγικές συνθήκες.