Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/8/2010
Παρουσίαση
Τα turbo του «λαού»
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 5009 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/8/2010
Κορυφαίο «κράτημα» η Giulietta
Υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και σταθερότητας εμφανίζει η ευχάριστη παράλληλα οδηγικά Giulietta.
Η Giulietta ξεχωρίζει για την κορυφαία οδηγική της συμπεριφορά, καθώς και για την ευχάριστη οδηγική αίσθηση που προσφέρει χωρίς να είναι κουραστική. Κινούμενη σε μια «σφιχτή» διαδρομή παρουσιάζει υψηλότατα περιθώρια πρόσφυσης, με το ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2 να δουλεύει συνεχώς και, σε συνδυασμό με τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση, να κρατά πεισματικά το αυτοκίνητο στην τροχιά. Στα συν είναι και το γρήγορο τιμόνι με τις μόλις 2,2 στροφές από άκρη σε άκρη, το οποίο αποκτά καλύτερη αίσθηση, όπως και τα φρένα με την επιλογή Dynamic μέσω του D.N.A.
Η σφιχτή ανάρτηση, το συμπαγές πλαίσιο και ο δυνατός κινητήρας καθιστούν πολύ καλό στο δρόμο το σπορτίφ σε αίσθηση Leon.
Το επίσης σφιχτό και δυνατό Leon κινείται και αυτό με περίσσια ασφάλεια, αφού σε κάθε περίπτωση είναι σταθερό και ομοιογενές ως σύνολο τόσο στις ευθείες, όσο και σε διαδρομές με στροφές, όπου παραμένει πεισματικά στην πορεία του εμφανίζοντας περιορισμένες κλίσεις και με το τιμόνι να παρέχει θετική αίσθηση και αμεσότητα. Επίσης διαθέτει καλή άνεση και ποιότητα κύλισης. Πολύ ισορροπημένα χαρακτηριστικά εμφανίζει στο δρόμο το Megane 1,4, στο οποίο η ανάρτησή του -χάρη στη σωστή ρύθμιση- δε θα ταλαιπωρήσει τους επιβάτες σε πολύωρες μετακινήσεις, ενώ δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να εκμεταλλευτεί πλήρως τα αποθέματα ισχύος του κινητήρα. H υποστροφή είναι περιορισμένη και άμεσα ελεγχόμενη μέσω του καλού -σε αμεσότητα και βάρος- συστήματος διεύθυνσης με την «τεχνητή» πληροφόρηση.
Πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και στη σταθερότητα εξασφαλίζει η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση του Megane 1,4 TCe.

Αυξημένο είναι το αίσθημα της ασφάλειας οδηγώντας τόσο το Golf όσο και το A3 με τα παρόμοια μηχανικά μέρη, δάπεδο και αναρτήσεις. Στις ευθείες και με αυξημένη ταχύτητα και τα δύο αυτοκίνητα παραμένουν υποδειγματικά σταθερά, ενώ κάτι ανάλογο ισχύει και για το «κράτημά» τους, κινούμενα σε δρόμους με στροφές, όπου διαθέτουν αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και ουδέτερα χαρακτηριστικά. Επιπλέον, το σύστημα διεύθυνσης με τη μεταβλητή ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση ακολουθεί με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού και έχει καλύτερο βάρος στο Golf.
Ομοιογενή οδική συμπεριφορά παρουσιάζει σε κάθε διαδρομή το Golf, αποπνέοντας ασφάλεια και σιγουριά.
Επιτυχημένο συνδυασμό άνεσης – σταθερότητας προσφέρει το Astra μέσω και της ηλεκτρονικά προσαρμοζόμενης ανάρτησης FlexRide. Έτσι, στις ευθείες σε υψηλές ταχύτητες το αμάξωμά του αποπνέει ασφάλεια, όπως και σε σφιχτές ορεινές διαδρομές, χάρη και στην πολύ καλή πρόσφυση. Επίσης περιορισμένη είναι η υποστροφή και ανύπαρκτη η υπερστροφή σε μια απότομη αλλαγή κατεύθυνσης ή με άφημα του γκαζιού. Καλό σχετικά είναι με τη σειρά του και το τιμόνι σε αίσθηση και αμεσότητα, αν και σε πιο γρήγορους ρυθμούς ελαφρώνει. Καλή είναι η οδική συμπεριφορά του Bravo ανεξαρτήτως διαδρομής, ωστόσο εκεί που υστερεί είναι ως προς την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός, κυρίως από το ελαφρύ και με μέτρια πληροφόρηση τιμόνι. Επιπλέον η επαναφορά του είναι σχετικά απότομη, «διαβάζει» τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και «τραβάει» στις βίαιες επιταχύνσεις. Χαρακτηριστικά που αφορούν και στην «ομόσταυλη» Delta, η οποία είναι πιο μαλακή για περισσότερη άνεση, αν και το μακρύτερο μεταξόνιο από το Bravo της χαρίζει ουδετερότητα.
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι - ελαστικά
MοντέλοGiulietta 1,4 TB 120hpA3 SB 1,4 TFSI 125 hpBravo 1,4 T-JET 120hpDelta 1,4 Turbo 120 hp
Εμπρός ανάρτησηΓόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική δοκός
Πίσω ανάρτησηΠολ/λών
συνδέσμων
αντ. δοκός
Πολ/λών συνδέσμων
αντ. δοκός
Ημιάκαμπτος
άξονας,
αντ. δοκός
Ημιάκαμπτος συνδέσμων
αντ. δοκός
Εμπρός φρέναΑερ. δίσκοι
281 χλστ.
Αερ. δίσκοιΑερ. δίσκοι
284 χλστ.
Αερ. δίσκοι
284 χλστ.
Πίσω φρέναΔίσκοι 264 χλστ.ΔίσκοιΔίσκοι 251 χλστ.Δίσκοι 251 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.)41,138,339,939,1
Υποβοήθηση τιμονιούΗλεκτρικήΗλεκτρο-
μηχανική
ΗλεκτρικήΗλεκτρική
Στροφές τιμονιού2,13,03,03,0
Διάσταση ελαστικών*225/45 R17225/45 R17225/45 R17225/45 R17
*αυτοκινήτων δοκιμής
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι - ελαστικά
MοντέλοAstra 1,4 Turbo 140 hpMegane 1,4 TCe 130 hpLeon 1,4 TSI 125 hpGolf 1,4 TSI 122 hp
Εμπρός ανάρτησηΓόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική δοκός
Πίσω ανάρτησηΗμιάκαμπτος
άξονας, με
σύνδεσμο Watt
Ημιάκαμπτος
άξονας
Πολ/λών συνδέσμων
αντ. δοκός
Πολ/λών συνδέσμων
αντ. δοκός
Εμπρός φρέναΑερ. δίσκοι
276 χλστ.
Αερ. δίσκοι
280 χλστ.
Αερ. δίσκοι
288 χλστ.
Αερ. δίσκοι
288 χλστ.
Πίσω φρέναΔίσκοι 268 χλστ.Δίσκοι 260 χλστ.Δίσκοι 255 χλστ.Δίσκοι 253 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.)39,940,940,839,8
Υποβοήθηση τιμονιούΗλεκτρικήΗλεκτρικήΗλεκτρο-
μηχανική
Ηλεκτρο-
μηχανική
Στροφές τιμονιού2,73,03,03,0
Διάσταση ελαστικών*225/40 R18205/55 R16205/55 R16205/55 R16
*αυτοκινήτων δοκιμής

 
 Τα μικρομεσαία 5θυρα 1,4 Turbo
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Χρηματοδοτικά προγράμματα* – προσφορές
Εσωτερικό
Χώροι
Παθητική ασφάλεια
Στο δρόμο
Κινητήρες
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή